Περιορισμό στη χρήση κρατικών οχημάτων αποφάσισε η κυβέρνηση, σε μία προσπάθεια να μπει τάξη στα κρατικά έξοδα.
Επίσημες ανακοινώσεις για τα πρώτα βήματα περιστολής των κρατικών δαπανών έγιναν από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση.
«Η κυβέρνηση έλαβε εντολή από τον ελληνικό λαό να τα αλλάξει όλα και αυτό θα κάνει, ξεκινώντας από το μείζον ζήτημα του περιορισμού της σπατάλης» τόνισε.
Για τα κρατικά αυτοκίνητα τα οποία, σύμφωνα με απογραφή του υπουργείου Εσωτερικών είναι περίπου 57.000 και κοστίζουν ετησίως γύρω στα 350 εκατ. ευρώ στους φορολογούμενους, αποφασίστηκε η δραστική περικοπή του αριθμού τους.
Παράλληλα κοινοποιήθηκε ότι δεν πρόκειται να γίνει νέα αγορά οχήματος για τα επόμενα τρία χρόνια.
Οι υπηρεσίες, που διαθέτουν περισσότερα από πέντε αυτοκίνητα, θα πρέπει το αμέσως επόμενο διάστημα να αιτιολογήσουν την ανάγκη χρήσης τους, σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αρκεστούν στα πέντε οχήματα.
Επιπλέον, ο υπουργός έκανε γνωστό ότι θα αντικατασταθούν τα κρατικά αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας με υβριδικά έως και 1.600 κ. εκ., τα οποία θα αποκτηθούν με τη μέθοδο leasing, προκειμένου να περιοριστεί το υπερβολικό κόστος τους σε ανταλλακτικά, καθώς η συντήρησή τους βαρύνει την εταιρεία ενοικίασης.
Το υπουργείο Εσωτερικών στοχεύει και στη μείωση, κατά 30%, της βενζίνης που απαιτεί η μετακίνησή τους.
Άμεσα «κόβονται» 88 αυτοκίνητα κρατικών αξιωματούχων από τα 250, που κυκλοφορούν, ενώ για τη μετακίνηση εντός Αθηνών θα χρησιμοποιούνται οχήματα έως 1.600 κ.εκ..
Εκτός Αθηνών θα προτιμώνται τα βαν, όπως έγινε και πρόσφατα για τη μετακίνηση του πρωθυπουργού στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.
Σημειώνεται ακόμη ότι με τη δραστική μείωση των κρατικών οχημάτων και τη σταδιακή αντικατάστασή τους με υβριδικά θα περιοριστεί τόσο η επιβάρυνση του περιβάλλοντος, όσο και το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους με δεδομένη την έρευνα, που είχε κάνει το Τμήμα Συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ, σύμφωνα με την οποία από το σύνολο των 6,5 εκατ. μετακινήσεων, που καταγράφονται καθημερινά στο Λεκανοπέδιο, οι 2,6 εκατομμύρια μετακινήσεις είναι κρατικών οχημάτων.
To KKE σημειώνει: «Με κόλπα και με αμφίβολης αξίας εξαγγελίες για τα κρατικά αυτοκίνητα, η κυβέρνηση επιχειρεί να στρέψει την προσοχή του λαού στη διαχείριση των 'ψιλών' του ταμείου, και όχι στη μεγάλη ληστεία των εργαζομένων από όλα τα τμήματα της πλουτοκρατίας.»
Ο ΛΑΟΣ χαιρετίζει την απόφαση της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι υιοθετήθηκε δική του πρόταση. «Ο αυστηρός περιορισμός πρέπει να ξεκινήσει από τα βουλευτικά αυτοκίνητα. Το κόστος του leasing για 322 αυτοκίνητα βουλευτών και ευρωβουλευτών είναι δυσανάλογο με την οικονομική κατάσταση των ψηφοφόρων μας».
Επίσημες ανακοινώσεις για τα πρώτα βήματα περιστολής των κρατικών δαπανών έγιναν από τον υπουργό Εσωτερικών Γιάννη Ραγκούση.
«Η κυβέρνηση έλαβε εντολή από τον ελληνικό λαό να τα αλλάξει όλα και αυτό θα κάνει, ξεκινώντας από το μείζον ζήτημα του περιορισμού της σπατάλης» τόνισε.
Για τα κρατικά αυτοκίνητα τα οποία, σύμφωνα με απογραφή του υπουργείου Εσωτερικών είναι περίπου 57.000 και κοστίζουν ετησίως γύρω στα 350 εκατ. ευρώ στους φορολογούμενους, αποφασίστηκε η δραστική περικοπή του αριθμού τους.
Παράλληλα κοινοποιήθηκε ότι δεν πρόκειται να γίνει νέα αγορά οχήματος για τα επόμενα τρία χρόνια.
Οι υπηρεσίες, που διαθέτουν περισσότερα από πέντε αυτοκίνητα, θα πρέπει το αμέσως επόμενο διάστημα να αιτιολογήσουν την ανάγκη χρήσης τους, σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αρκεστούν στα πέντε οχήματα.
Επιπλέον, ο υπουργός έκανε γνωστό ότι θα αντικατασταθούν τα κρατικά αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας με υβριδικά έως και 1.600 κ. εκ., τα οποία θα αποκτηθούν με τη μέθοδο leasing, προκειμένου να περιοριστεί το υπερβολικό κόστος τους σε ανταλλακτικά, καθώς η συντήρησή τους βαρύνει την εταιρεία ενοικίασης.
Το υπουργείο Εσωτερικών στοχεύει και στη μείωση, κατά 30%, της βενζίνης που απαιτεί η μετακίνησή τους.
Άμεσα «κόβονται» 88 αυτοκίνητα κρατικών αξιωματούχων από τα 250, που κυκλοφορούν, ενώ για τη μετακίνηση εντός Αθηνών θα χρησιμοποιούνται οχήματα έως 1.600 κ.εκ..
Εκτός Αθηνών θα προτιμώνται τα βαν, όπως έγινε και πρόσφατα για τη μετακίνηση του πρωθυπουργού στις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.
Σημειώνεται ακόμη ότι με τη δραστική μείωση των κρατικών οχημάτων και τη σταδιακή αντικατάστασή τους με υβριδικά θα περιοριστεί τόσο η επιβάρυνση του περιβάλλοντος, όσο και το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους με δεδομένη την έρευνα, που είχε κάνει το Τμήμα Συγκοινωνιολόγων του ΕΜΠ, σύμφωνα με την οποία από το σύνολο των 6,5 εκατ. μετακινήσεων, που καταγράφονται καθημερινά στο Λεκανοπέδιο, οι 2,6 εκατομμύρια μετακινήσεις είναι κρατικών οχημάτων.
To KKE σημειώνει: «Με κόλπα και με αμφίβολης αξίας εξαγγελίες για τα κρατικά αυτοκίνητα, η κυβέρνηση επιχειρεί να στρέψει την προσοχή του λαού στη διαχείριση των 'ψιλών' του ταμείου, και όχι στη μεγάλη ληστεία των εργαζομένων από όλα τα τμήματα της πλουτοκρατίας.»
Ο ΛΑΟΣ χαιρετίζει την απόφαση της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι υιοθετήθηκε δική του πρόταση. «Ο αυστηρός περιορισμός πρέπει να ξεκινήσει από τα βουλευτικά αυτοκίνητα. Το κόστος του leasing για 322 αυτοκίνητα βουλευτών και ευρωβουλευτών είναι δυσανάλογο με την οικονομική κατάσταση των ψηφοφόρων μας».
Δημοσίευση: Οκτωβρίου 13, 2009 - Κατηγορία: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.