Ο καλύτερος χρόνος του Ιταλού ήταν 1:21.900 μετά από 600 χιλιόμετρα με το κόκκινο μονοθέσιο. Δυστυχώς ο χρόνος του δεν μπορεί να συγκριθεί ούτε με τον περσινό αγώνα, ούτε με εκείνον το 2008 μιας και το μονοθέσιο του Ρόσι είχε σλικ ελαστικά.
"Παρά το γεγονός ότι είχα κάποια προβλήματα υποστροφής κατάφερα να βελτιώσω το χρόνο μου", σχολίασε ο "γιατρός" μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών και πρόσθεσεμε νόημα "πιστεύω ότι είναι ωραίο για τους Ιταλούς να με βλέπουν να οδηγώ μια Ferrari. Από την άλλη, πρέπει να πω ότι αυτή η πίστα είναι πιο διασκεδαστική από εκείνη του Μουτζέλο".
Ο Ρόσι αναχώρησε για το εξοχικό του στην Ιμπίθα, ενώ η ομάδα της Ferrari παρέμεινε στην πίστα, καθώς τη σκυτάλη θα πάρει την Παρασκευή (22/01) ο Βραζιλιάνος οδηγός της ομάδας, Φελίπε Μάσα που παρακολουθούσε με ενδιαφέρον τις... βόλτες του παγκόσμιου πρωταθλητή στη μοτοσικλέτα.
Όσο για το μέλλον του στο MotoGP, ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητα έχει η Yamaha. Θα πάρει, υποστήριξε, την απόφαση του τον Ιούνιο. Ο πατέρας του, Γκρατσιάνο άφησε να εννοηθεί σε διαφορετική συνέντευξη ότι το μέλλον του γιου του βρίσκεται στη Yamaha.
Ρόσι και Ferrari εν δράσει:
Δημοσίευση: Ιανουαρίου 22, 2010 - Κατηγορία: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.