Το κουρδιστό πορτοκάλι

0


Μου έρχεται αναγούλα με το ομόθυμο «αντιναζιστικό» μένος όλων των βολεψάκηδων (από την άκρα αριστερά έως την άκρα δεξιά). Αντί να δουν την δική τους ευθύνη για την άνοδο ενός νεοναζιστικού κόμματος, αντί να δουν ότι όλοι ξέχασαν την πραγματική Ελληνική φτωχολογιά, εφαρμόζουν την τακτική της απαξίωσης και του αποκλεισμού, πράγμα που ηρωοποιεί τους χρυσαυγίτες στα μάτια αυτού του τμήματος του λαού. Τα ξόρκια και οι κατάρες, όχι μόνο δεν βοηθάνε στην μείωση του φαινομένου, αλλά το τρέφουν και το γιγαντώνουν. Τόσο τα συστημικά κόμματα, όσο και η αριστερά, αντί να ψάξουν να βρούν τα δικά τους λάθη, να τα παραδεχτούν με παρρησία και να τα διορθώσουν, αμύνονται δείχνοντας ακόμη μεγαλύτερη μικροψυχία απέναντι στον φουκαρά, που βρίσκει μία ουσιαστική συμπαράσταση στα προβλήματα του από τους χρυσαυγίτες. Με περίσσευμα μικρότητας κατηγορούν τους χρυσαυγίτες, ότι υποκλέπτουν την ψήφο των ηλικιωμένων, που τους συνοδεύουν, στην είσπραξη της σύνταξης. Και ποιος απαγόρεψε στους νουδουφουκούδες, στους πασόκους, στους κνίτες, στους ρηγάδες, να κάνουν το ίδιο; Ποιος τους απαγόρεψε να αναλάβουν εκείνοι την περιφρούρηση των αδύναμων συμπολιτών, ώστε επιπλέον να είναι και εγγύηση, ότι δεν θα την πληρώσουν αθώοι μετανάστες; Τι θα πουν; Ότι αυτό είναι δουλειά της αστυνομίας; Όπου τους βολεύει είναι δουλειά της αστυνομίας και όπου δεν τους βολεύει (διαδηλώσεις) η αστυνομία δεν έχει καμία δουλειά; Και επειδή είναι δουλειά της αστυνομίας και η αστυνομία δεν την κάνει (τι να προλάβει πιά;) θα κατηγορηθούν όχι μόνο αυτοί που την κάνουν, αλλά και αυτοί που αποδέχονται τις σεκιούριτι υπηρεσίες της χρυσής αυγής ως φασίστες;
Φυσικά δεν πρέπει να ξαναεισπράξουν ψήφο διαμαρτυρίας οι νεοναζί.
Όμως πέρα από τα ξόρκια και τις δημοκρατικές κορώνες, πρέπει να δούμε και τα αίτια της ανόδου τους. Ενας κύριος λόγος είναι ότι η νόθα αυτή «δημοκρατία» ξεμπροστιάστηκε. Δεν μπορεί πλέον να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στον απλό λαό, γιατί έγινε συνώνυμο της διαφθοράς, της αναξιοκρατίας, της εξαθλίωσης των φτωχών, της ανεξέλεγκτης εγκληματικότητας. Ετσι ένα μεγάλο τμήμα του λαού στρέφεται στα αντισυστημικά κόμματα. Από αυτούς κάποιοι στράφηκαν στην χρυσή αυγή γιατί: α) θεωρούν και τα κόμματα της αριστεράς ως μέρος του συστήματος. β) θεωρούν ότι τα κόμματα της αριστεράς όχι μόνο δεν βοηθάνε στα μεγάλα προβλήματα του λαού (ασφάλεια, κοινωνικές παροχές, ανεργία) αλλά τα επιδεινώνουν κιόλας με την φιλομεταναστευτική στάση τους. γ) θεωρούν απαράδεκτα επιεική την στάση όλων σχεδόν των προοδευτικών- δημοκρατικών δυνάμεων απέναντι στο ειδεχθές έγκλημα.
Η αντίδραση των «δημοκρατών» σε αυτήν την κριτική είναι ότι βάλλονται άδικα... Κάθισαν ποτέ να σκεφτούν, μήπως απασχολημένοι με την διαρκή βελτίωση της ζωής της μικροαστικής και μικρομεσαίας κομματικής τους πελατείας, παραμέλησαν τους πραγματικούς φουκαράδες και τους άφησαν ως εύκολη λεία πρώτα στους εγκληματίες και ύστερα στους αυτόκλητους ρομπέν του αγ. Παντελεήμονα; Κάθισαν ποτέ να σκεφτούν, μήπως μέσα στην απέραντη σοφία τους έκαναν κι αυτοί κάποια λαθάκια; Δεν είναι λάθος αυτή η περίεργα «πολιτισμένη» στάση του «προοδευτικού -πνευματικού» κόσμου απέναντι στο ειδεχθές έγκλημα; Μία στάση κοινή στο σύνολο σχεδόν, όχι μόνον των προοδευτικών κουλτουριάρηδων αλλά και του νομικού και ψυχιατρικού κόσμου. Αυτή η περίεργη σύμπνοια ρίχνει στα μαλακά τους εγκληματίες και μάλιστα τους πλέον ειδεχθείς.
Παλαιότερα η στάση των δημοκρατών και των αριστερών απέναντι στο ειδεχθές έγκλημα ήταν ανεπιφύλακτα ανάλογη του κοινού περί δικαίου αισθήματος. Κατά τις δεκαετίες του `70 και του `80 όμως ο προοδευτικός κουλτουριάρης κοπρίτης το έπαιζε ασυγκράτητος επαναστάτης και στα πλαίσια αυτής της καλλιτεχνίζουσας «επανάστασης» ερωτοτροπούσε με κάθε λογής παράνομες έως και εγκληματικές πράξεις, τις οποίες ερμήνευε ως διαισθητική αντίδραση στο σάπιο κατεστημένο…Ετσι είχαμε μία σειρά κινηματογραφικών έργων που ηρωοποιούσαν τους λούμπεν «αντιστασιακούς», που σκότωναν για μια παραγγελιά, ή αυνανίζονταν παίρνοντας μάτι έναν βιασμό. Το αποκορύφωμα αυτής της κατρακύλας ήταν η ερμηνεία (αν δεν ήταν αυτή η άποψη και του ίδιου του δημιουργού της) της ταινίας «το κουρδιστό πορτοκάλι» από αυτόν τον ψευτοπνευματώδη εσμό. Ο (χωρίς κανένα ελαφρυντικό) θύτης παρουσιάστηκε ως θύμα και το θύμα ως θύτης !!!
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε (για να είμαστε δίκαιοι) ότι κανένα κόμμα της αριστεράς δεν αποδέχτηκε επισήμως αυτήν την ψευτοεπανάσταση των διεστραμμένων κουλτουριάρηδων και μάλιστα το ΚΚΕ ψέλιζε κάποιες αντιρρήσεις σε αυτήν την πνευματική κατρακύλα, αλλά ούτε καν αυτό (πολύ περισσότερο η ανανεωτική αριστερά) δεν απέκοψε τους δεσμούς με αυτήν την ψευτοπνευματώδη κουρελαρία. Αλλωστε τα κόμματα που κόπτονται για το τελευταίο επίδομα των κρατικοδίαιτων συντεχνιών στο όνομα των δικαιωμάτων του λαού, δεν θα έπρεπε πριν από αυτά να υπερασπίζονται άλλα πιο σημαντικά δικαιώματα του λαού (την ζωή, την ασφάλεια, την γενετήσια αξιοπρέπεια); Πότε έκαναν μία κινητοποίηση ενάντια στην επιεικέστατη μεταχείριση των ειδεχθών εγκληματιών;
Κατά έναν περίεργο τρόπο αυτή η παρεκτροπή στα ιδανικά και στις αρχές της αριστεράς, είναι από τα ελάχιστα πράγματα που υιοθέτησε το σύστημα από την αριστερά. Με την συνεπικουρία των ψυχίατρων, οι νομοθέτες, οι δικαστές (και γενικά ο νομικός κόσμος) δείχνουν μία πολύ ύποπτη ανοχή στο ειδεχθές έγκλημα, όταν ταυτόχρονα είναι άτεγκτοι απέναντι στον φακίρ φουκαρά. Από την μία κλείνουν στην φυλακή όποιον δεν έχει να πληρώσει το ΤΕΒΕ, από την άλλη αποφυλακίζουν όλα τα αποβράσματα, για να συνεχίσουν την δραστηριότητα τους. Πριν λίγο καιρό συνελήφθη για πολλοστή φορά επί το έργον ο Παπαδόπουλος της εταιρείας δολοφόνων. Πως βρισκόταν νόμιμα έξω μετά από τόσους φόνους; Λόγω καλής διαγωγής; Οσοι θυμόνται τέτοιες ειδήσεις, θυμόνται ότι είχε πρωτοστατήσει σε εξέγερση κρατουμένων και ότι ήταν αρχηγός συμμορίας μέσα στις φυλακές. Αλλά ακόμη κι αν στ` αλήθεια είχε επιδείξει καλή διαγωγή, είναι δυνατόν με τόσα εγκλήματα να είναι πάλι έξω; Που είναι οι προστάτες του δίκιου του λαού; Πως τα ανέχονται όλα αυτά χωρίς ούτε μία ερώτηση στην βουλή για τους διεστραμμένους που δικάζουν και καταδικάζουν τον λαό, αλλά καλύπτουν τους εγκληματίες; Εβγαλαν έστω μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας για την αθώωση ουσιαστικά του δικαστή παιδεραστή του ίδιου του του γιου;   Αντίθετα πολλές φορές αναμασούν ευφυολογήματα του κ… όπως «εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω», «το θύμα του βιασμού είναι κατά βάθος ερωτευμένο με τον βιαστή» και άλλα τέτοια ξεράσματα.
Ακόμη και τώρα (που η εγκληματικότητα κάνει θραύση) έχουν την εξυπνάδα στο στόμα για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Λένε ότι στις συμμορίες των αλλοδαπών οι αρχηγοί είναι Ελληνες !! Και τι σημαίνει αυτό; Ότι θα συνεχίσουμε να ανεχόμαστε τους ξένους εγκληματίες, γιατί αφού τρώμε στην μάπα τους Ελληνες εγκληματίες, εύλογο είναι να φορτωθούμε και τους ξένους συνεργάτες τους; Ανεχτήκαμε την μικροπαραβατικότητα των μεταναστών (λαθρεμπόριο, μικροκλοπές) γιατί είπαμε «άνθρωποι είναι· τι να κάνουν για να επιβιώσουν;» Ωστόσο η ανοχή (του λαού) έχει τα όρια της και η αριστερά (και οι λοιποί «δημοκράτες») δεν έχουν καταλάβει, ότι τα όρια αυτά ξεπεράστηκαν από πολλού. Βλέποντας ότι έχουν να κάνουν με ξέφραγο αμπέλι άρχισαν να τρυγάνε βιάζοντας τα νεανικά κορμιά (και τις ψυχές) κοριτσιών και αγοριών ακόμα. Ο λαός αμύνεται σε αυτήν την πρωτοφανή επίθεση ενάντια στην ίδια του την ζωή και έχει ως αποκλειστικό αρωγό σε αυτόν τον υπέρ πάντων αγώνα την χρυσή αυγή και απέναντι του τις «δημοκρατικές» δυνάμεις !!
Να κοιτάξουν να συνέλθουν λοιπόν οι «δημοκρατικές» δυνάμεις και να μην επαναπαύονται στην οπισθοχώρηση των ποσοστών της χρυσής αυγής.
Εδώ διακυβεύονται τα στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματα για τον λαό και αυτοί νομίζουν ότι ο λαός θα προτιμήσει την ψευτοδημοκρατία των βολεψάκηδων από την ίδια του την επιβίωση;
Δεν ξέρω τι κάνει στην Ολλανδία το κόμμα των παιδεραστών· στην Ελλάδα πάντως δείχνει πολύ καλά δικτυωμένο. Εκανε κανείς στην βουλή την πρόταση, να τιμωρείται με την θανατική ποινή (η παιδεραστία) η οποία απλώς δεν θα εκτελείται σε περίοδο ειρήνης, αλλά και δεν θα εκπίπτει για κανέναν λόγο (ούτε ανήκεστο βλάβη της υγείας) από τα ισόβια; Κανείς. Σε ένα καθεστώς εκτεταμένης διαφθοράς φυσικό είναι οι διεστραμμένοι να απολαμβάνουν την απόλυτη ομερτά.

ΥΓ. Και πριν την κρίση για τους κατοίκους του αγ. Παντελεήμονα (και γενικώς στις φτωχογειτονιές) υπήρχε φτώχια, η οποία δεν ήταν ορατή στους «ευαίσθητους» των βορείων προαστίων, οι οποίοι υπόσχονταν δουλειά, σπίτι, ψήφο, γυναίκα, σε όποιον έφτανε στην Ελλάδα. Βίωναν δηλαδή το απόλυτο φτύσιμο από την «δημοκρατία». Τα κόμματα εξουσίας τους είχαν γραμμένους, ενώ τα κόμματα της αριστεράς διεκδικούσαν τις πενταροδεκάρες των κοινωνικών κονδυλίων για τους μετανάστες !!! Ακόμα και τώρα δεν λένε να το βουλώσουν και να ζητήσουν μία συγνώμη για την Υπατία και τις μ…που έλεγαν. Μήπως το κάνουν επίτηδες για να μην πιούν το ποτήριον της διακυβέρνησης της χώρας;
Π. Ρέππας
Δημοσίευση: Μαΐου 29, 2012

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Το κουρδιστό πορτοκάλι"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator