Ιερείς σε ρόλο καλού Σαμαρείτη συντονίζουν το εξαιρετικό φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας της Ελλάδος, και συντηρούν τη θεάρεστη δημόσια εικόνα της.
Σε μια περίοδο ανθρωπιστικής κρίσης, η υποκρισία διαφεντεύει και οι πλέον αδιάφοροι προς την ουσία των πραγματικών αναγκών του κόσμου, είναι αυτοί οι ρασοφόροι που παραβαίνουν κάθε εντολή και ασελγούν κυριολεκτικά, ψυχικά και σωματικά σε όσους ανήκουν στις αδύναμες κοινωνικές μάζες.
Πράξη πρώτη, πράξη οργής.
Την ίδια στιγμή που ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, διαμηνύει στην Πολιτεία και στους αρμόδιους υπουργούς ότι πρέπει να υποβάλουν έφεση κατά της απόφασης του ΕΔΑΔ, σχετικά με την εφαρμογή του Συμφώνου Συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια, χαρακτηρίζοντας το «κακούργημα» και «παρά φύσιν ασέλγεια», κάποιοι άλλοι ιερείς ασελγούν δια της Μητροπολιτικής ανοχής ή αδιαφορίας ή άγνοιας (κατά περιπτώσεων) και ικανοποιούν τις σεξουαλικές τους διαστροφές σε παραπλανημένους πιστούς και σε ακόλουθους της ανωμαλίας.
Ιερατικά σκάνδαλα μεταξύ δόκιμων μοναχών και πνευματικών πατέρων έχουν δει πολλές φορές το φως της δημοσιότητας, αυτά που συγκλονίζουν στο άκουσμα και μόνο, είναι τα περιστατικά παιδοφιλίας που αγγίζουν αρκετούς διεστραμμένους ιερείς της Ορθοδόξου εκκλησίας.
«Πότε θα σε συναντήσω, να μου αλλάξει η ζωή;» ήταν η φράση με την οποία ξεκινούσε την προσωπική του ιστοσελίδα Αρχιμανδρίτης και είδε το φως της δημοσιότητας έπειτα από καταγγελία, που έλεγε ότι εκδίδεται μέσω του διαδικτύου.
Ένας άλλος Αρχιμανδρίτης, κρυβόταν πίσω από το κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας που διακινούσε μέσω διαδικτύου.
Σεξουαλικά σκάνδαλα με πρωταγωνιστές κληρικούς, παιδεραστές και βιαστές ανηλίκων τέκνων και όχι τεκνών κατά τις δικές τους λάγνες επιθυμίες, σιγοβράζουν στο καζάνι της αμαρτίας μέχρι να ξεχειλίσει και η Εκκλησία να ανακαλύψει τι γίνεται κάτω από τον χιτώνα της.
Πράξη δεύτερη, πράξη για κλάματα.
Η Εκκλησία στέκεται δίπλα στο ποίμνιό της και, ουσιαστικά, νοιάζεται για την εστία του.
Χιλιάδες συμπολίτες μας ζουν κάτω από εξαθλιωμένες καταστάσεις, οικογένειες βρίσκονται στο δρόμο χωρίς στέγη, αλλά παρόλα αυτά η εκκλησία είναι δίπλα τους, προσφέροντάς τους συσσίτιο. Για τα εκατοντάδες άδεια ιδιόκτητα διαμερίσματα της Εκκλησίας; Ούτε λόγος.
«Ο έχων δύο χιτώνας μεταδότω τω μη έχοντι, και ο έχων βρώματα ομοίως ποιείτω».
Ελεημοσύνη και αγάπη, αλλά το «μεγάλο παγκάρι» ουδείς το αγγίζει. Η Εκκλησία διαχειρίζεται τα οικονομικά της άψογα, με επιχειρηματικότητα και σκληρούς διακανονισμούς υπερασπίζεται την περιουσία της.
Δυνάστες φιλάργυροι, ελέγχουν τα κτίρια που ενοικιάζουν επιχειρηματίες για πολλές χιλιάδες ευρώ μηνιαίως. Πρόκειται για κληρικούς, οι οποίοι φορούν το προσωπείο των θρησκευτικών λειτουργών και με άψογο διπλωματικό τρόπο ως αδίστακτοι διαπραγματευτές, ασκούν πιέσεις για να αποσπάσουν το συμφωνημένο υπέρογκο ποσό.
Επιχειρηματίας που δυσκολευόταν να ανταποκριθεί στα 20.000 ευρώ, μηνιαίο ενοίκιο, ζήτησε από τον Μητροπολίτη να επιδείξει λίγη ανοχή λόγω οικονομικής κρίσης και ο συμπονετικός Πατέρας, απάντησε: «Αν δεν μπορείς παιδί μου, άστο να το ενοικιάσει κάποιος άλλος χριστιανός».
Η αλήθεια είναι ότι έχουν υπογραφεί συμφωνητικά, μνημόνιο μεταξύ επιχειρηματιών και με την ευλογία του Δεσπότη. Μήπως αδίκως τους λοιδορώ και λάβω ως χριστουγεννιάτικο δώρο, αφορισμό, να μη λιώνουν μήτε τα υποδήματα μου;
Πόσες πράξεις ακόμα να σας περιγράψω; Το θέατρο του παραλόγου σε μια σκηνή με φόντο τον εσταυρωμένο. Πράξεις γεμάτες ίντριγκα. Διότι και μεταξύ ιερέων επικρατεί το «οφθαλμός αντί οφθαλμού και οδόντα αντί οδόντος»
Τέλος, οφείλω ως «καλή χριστιανή» να αναφερθώ στους λιγοστούς πιστούς θρησκευτικούς λειτουργούς, σε εκείνους τους ιερείς που χωρίς δόλο, χωρίς επικριτικό ύφος, με αγάπη και ταπεινότητα βρίσκονται πραγματικά δίπλα στο ποίμνιο τους και να τους πω, ένα ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.