Παρακολουθώ τελευταίως να γίνεται νύξη και σχόλια στο διαδίκτυο για μοίρασμα χρημάτων εκ μέρους της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, ιστολόγια, εφημερίδες και άλλες πηγές ενημέρωσης των πολιτών.Επειδή τα πάντα πρέπει να τεκμηριώνονται πριν εκφέρουμε την άποψή μας, έκανα μια μικρή έρευνα.
Όπως έχω γράψει πολλές φορές το σύστημα Διαύγεια είναι μια ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών για τις δαπάνες των Περιφερειών, Περιφερειακών Ενοτήτων και Δήμων για όσους πολίτες ενδιαφέρονται πραγματικά να πληροφορηθούν το ύψος των δαπανών της Αυτοδιοίκησης, τα ονόματα των εργοληπτών, τις συμβάσεις που συνάπτονται ή ακόμα να ενημερωθούν για απλές διοικητικές πράξεις.
Στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και το ΥΠΕΡΔΙΑΥΓΕΙΑ όντως είναι όλα διάφανα.
Για όποιον ξέρει να διαβάζει λύνονται όλες οι απορίες.
Εμφανίζονται οι συμβαλλόμενοι, αναδεικνύονται οι νομιμότητες αλλά και διαφαίνονται οι μικρές και μεγάλες ατασθαλίες.
Η αναζήτησή μου στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ ανέδειξε λοιπόν ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ:
Με απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου εγκρίνεται δαπάνη ύψους 40.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ ( το τελικό ποσό είναι της τάξης των 39.000 συνολικά) για τη διαφημιστική προβολή του έργου της Περιφέρειας Πελοποννήσου σε τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της Περιφέρειας.
Η αναγγελία των συμβάσεων έγινε την 4/12/2013 και το "έργο" θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι την 16/12/2003.
Το έργο αφορά στην προβολή διαφημιστικού σποτ διάρκειας 45 και 73 δευτερολέπτων σε ζώνη υψηλής ακροαματικότητας από 4-6 ημέρες και από 1-3φορές την ημέρα ανάλογα με την περίπτωση.
Η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής πάρθηκε κατά πλειοψηφία.
Μειοψήφισαν 2 μέλη και ένα εξ αυτών ο κ.Παναγιωτόπουλος διαφώνησε έντονα και το πρακτικό αναφέρει επί λέξει :
Διαφωνεί κάθετα με την σημερινή επιλογή της Περιφέρειας , η οποία επιλέγει να μοιράζει χρήματα στα ΜΜΕ.
Αν λοιπόν μέλος της Επιτροπής εκφράζει αυτή την άποψη αντιλαμβάνεστε πως η παροιμία "δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά" ενδεχομένως επαληθεύεται.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν:
Πρόκειται για μοίρασμα χρημάτων στα ΜΜΕ εν όψει εκλογών;
Πρόκειται για πραγματική ανάγκη της προβολής των Πελοποννησιακών προϊόντων;
Ποια η σκοπιμότητα μιας τέτοιας δαπάνης;
Δεν γνωρίζουν οι Πελοποννήσιοι αρκούντως τα προϊόντα τους και οφείλει η Περιφέρεια να τους ενημερώσει;
Σε ποιό βαθμό δημιουργούνται σχέσεις εξάρτησης των ΜΜΕ από την ΠΠ και αντίστροφα;
Γιατί διαφώνησε τόσο έντονα ο κ. Παναγιωτόπουλος;
Αυτά τα χρήματα μήπως θα ήταν σκόπιμο να διατεθούν για την κοινωνική πολιτική αυτής της μαστιζόμενης από την κρίση Περιφέρειας;
Τα ΜΜΕ της Κορινθίας στα οποία εγκρίθηκε ανάλογο με την ακροαματικότητα τους ποσό:
1) SUPER TV, ποσό 2.243,52 για τον τηλεοπτικό σταθμό και ποσό 488, 18 ευρώ για τον ραδιοφωνικό σταθμό + ΦΠΑ 23%
2) ΗΛΕΚΤΡΑTV, ποσό 2.944,60 ευρώ και ραδιοφωνικός σταθμός Ηλέκτρα, ποσό 983,04 ευρώ + ΦΠΑ 23%
3) A X I O N T V , ποσό 1.963, 10 ευρώ + ΦΠΑ 23%
4) ΤΟP CHANNEL ποσό 1.963,08 ευρ'ω +ΦΠΑ 23%
Τα συμπεράσματα έχουν ποικίλες προεκτάσεις και αφορούν στην προσωπική εκτίμηση του καθενός από εμάς.
Το θέμα καταχωρείται από εμένα στην ετικέτα "Τα ακριβοπληρωμένα" έχοντας κατά νου πλείστες καταγγελθείσες ιστορίες διαπλοκής των ΜΜΕ στη χώρα μας, το φασιστικό κλείσιμο της ΕΡΤ, το ελεγχόμενο έκτρωμα ΔΤ και γενικότερα τη χειραγώγηση των ΜΜΕ με ποικίλους τρόπους από τους κρατούντες.
δεν χορεύει.
Για να χορέψει όταν του βαρούν το ντέφι πρέπει να ταϊστεί......
Ο χορός είναι δική του επιλογή.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.