Ο απροκάλυπτος διετής συνειδητός εμπαιγμός της κοινωνίας του Λουτρακίου από τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη και τα μέλη του συνδυασμού του για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου, έχει επιπτώσεις όχι μόνον στην τοπική οικονομία, αλλά και σε αυτό καθ' εαυτό το κόστος του έργου, καθ' ότι εκλάπησαν τα αυτόματα συστήματα φύλαξης των υπαρχόντων ισόπεδων διαβάσεων.
Όλοι θυμούνται τις πανηγυρικές δηλώσεις του Πέτρου Τατούλη στα τέλη του περασμένου Ιουλίου, αλλά αν κι έχουν παρέλθει περισσότεροι από τέσσερις μήνες δεν έχει μπει καν στον κόπο να κάνει πράξεις, με συνέπεια μόνος του να τα καθιστά έπεα πτερόεντα! Ακόμα και σήμερα, δεν έχει υπογράψει την προγραμματική συμφωνία μεταξύ περιφέρειας Πελοποννήσου και ΟΣΕ για την κατασκευή του κλάδου Ισθμός - Λουτράκι, λαμβανομένου υπόψη ότι η περιφέρεια Πελοποννήσου έχει δεσμευθεί δημόσια για τη χρηματοδότηση του έργου.
Αν ο περιφερειάρχης ήθελε και επεδίωκε πραγματικά, εδώ και δύο χρόνια, την ανάπτυξη για το Λουτράκι, το πλέον σύγχρονο μέσο μεταφοράς παγκοσμίως, θα έτρεχε ΗΔΗ στις ράγες πριν πολλούς - πολλούς μήνες -καθ' ότι ο χρόνος κατασκευής του περιορίζεται στους δώδεκα μήνες έναντι δεκαοχτώ όπως αρχικά εκτιμάτο από τον ΟΣΕ- συνδέοντας την ιστορική μας λουτρόπολη, με την πρωτεύουσα, το λιμάνι του Πειραιά και το διεθνές αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος».
Τα παραπάνω αποτελούν τα συμπεράσματα της συνάντησης εργασίας - ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε, την προηγούμενη εβδομάδα, στα γραφεία του ΟΣΕ, με προτροπή της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
Από τον ΟΣΕ αναγνωρίσθηκε ότι υπάρχει καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα του έργου και διατυπώθηκε ότι πρόθεση είναι να συμπιέσουν τον χρόνο και να επισπεύσουν τις διαδικασίες, έτσι ώστε ο ανάδοχος του έργου να έχει εγκατασταθεί πριν τις προσεχείς δημοτικές εκλογές.
Ταυτόσημη ήταν η άποψη όλων των παρευρισκομένων περί αναγκαιότητας κατασκευής του συγκεκριμένου έργου και τήρησης του χρονοδιαγράμματος, ενώ δόθηκε η ευκαιρία να συζητηθούν τεχνικά θέματα και πώς θα αντιμετωπισθούν λόγω του «παγωμένου» Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (ΓΠΣ), για τα οποία υπήρξε συμφωνία μεταξύ ΟΣΕ και δήμου Λουτρακίου.
Ειδικότερα, διαπιστώθηκε ότι μέχρι την εφαρμογή του ΓΠΣ με κυρίαρχη τη ρυμοτόμηση της οδού Κορίνθου, είναι εφικτή η διάνοιξη της Κορίνθου από την δυτική πλευρά της υφιστάμενης γραμμής. Δηλαδή, από το ύψος της οδού Παπανικολάου μέχρι την οδό Αιγαίου όπου εκεί θα βρίσκεται η κεφαλή του τερματικού σταθμού τύπου τραμ. Ωστόσο, ο νέος διάδρομος που θα καταβιβασθεί έναντι του σημερινού, θα κατασκευασθεί στη μελλοντική του θέση - στη νησίδα στο μέσον του νέου δρόμου, ενώ από τώρα θα κατασκευασθούν όλες οι υποδομές παροχών για να μην απαιτηθεί να αγγιχθεί η γραμμή και η υποδομή της κατά την εφαρμογή του ΓΠΣ.
Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων έθεσε στο τραπέζι τις βέλτιστες λύσεις, ιδίως όσον αφορά την οριστικοποίηση ισόπεδων διαβάσεων για πεζούς και οχήματα, καθώς επίσης και οι παρακείμενες ιδιοκτησίες να υφίστανται την όσο το δυνατόν μικρότερη όχληση, δεδομένου ότι οι συρμοί θα εισέρχονται στην κατοικημένη περιοχή με ταχύτητα τραμ.
Στη συνάντηση πέραν των ανώτατων στελεχών του οργανισμού, του διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού Γρηγόρη Σαμπατακάκη και του διευθυντή Ελέγχου Έργων Κώστα Μουρουδέλη, συμμετείχαν από την περιφέρεια Πελοποννήσου, ο γραμματέας του περιφερειακού συμβουλίου και επικεφαλής της Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά Λάμπρος Μπούκλης (που πρώτος από τον Νοέμβριο του 2011, έφερε το θέμα με επερώτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο) και ο επικεφαλής της Αγωνιστικής Συνεργασίας Πελοποννήσου Νίκος Πατσαρίνος συνοδευόμενος από την υποψήφια βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Κορινθία Μαρία Θελερίτη.
Από την πλευρά του δήμου Λουτρακίου παρίστατο ο διευθυντής Τεχνικών Υπηρεσιών Δημήτρης Μακρίδης και προς τιμήν του ο πρώην δήμαρχος Λουτρακίου Γιάννης Γιωτάκης που πάντοτε ανταποκρίνεται σε οποιαδήποτε πρόσκληση για να συμβάλλει με την παρουσία του. Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων εκπροσωπήθηκε από τον επικεφαλής Δημήτρη Καραπατά και τον τεχνικό της σύμβουλο.
Τέλος, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων ζήτησε από τα στελέχη του οργανισμού να αποδοθεί προς εξωραϊσμό στο δήμο Λουτρακίου το υφιστάμενο τμήμα της γραμμής από την οδό Αιγαίου μέχρι τον παλαιό σταθμό του ΟΣΕ.-
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.