Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Ένας Αρχιφύλακας σφαγμένος. 3 παιδιά ορφανά. Εισαγόμενη ωμή εγκληματικότητα στα ύψη. Ε,και; προέχει ο Δικαστικός Πολιτισμός! κι ας σφάζουν τους ανθρώπους μας. Σωστά κύριοι;
Τι κι αν αυτός ο τύπος, ο ισοβίτης που έσφαξε τον Έλληνα αρχιφύλακα διέθετε iso βιαιότητας;
Ε, και;
Χύμα βολόδερνε μέσα στη φυλακή. Αλλιώς – αν γίνονταν τακτικοί έλεγχοι – δεν θα κουβάλαγε «κέρατο» (αυτοσχέδιο μαχαίρι) μαζί του. Σωστά;
Σιγά όμως τώρα...συνήθεις καταστάσεις. Με όποιον φίλο σου αστυνομικό κι αν μιλήσεις το ίδιο θα σου πει.
«Αυτά; Είναι καθημερινές καταστάσεις. Τα αυτοσχέδια μαχαίρια; Τα εμπρηστικά; Τα ρόπαλα; Ότι θες βρίσκεις εκεί μέσα. Τρελλαμένους σαν κι αυτόν τον αλβανό ισοβίτη; Χιλιάδες κάθε μήνα. Κι όχι μόνον από έλλειψη πρέζας. Από χίλιους δυό λόγους. Τους την βαράει και ψάχνουν να ξεσπάσουν. Όπου βρούνε»...
Και φυσικά, ποιός είναι ο πιο εύκολος στόχος;
Μα ο φύλακας...ποιός άλλος;
Μην ξεχνάμε βεβαίως όμως ότι οι φυλακές είναι ο καθρέπτης της κοινωνίας. Αυτό που είδαμε να συμβαίνει εκεί μέσα συμβαίνει ταυτόχρονα, καιρό τώρα, έξω, στους δρόμους, στα σπίτια μας. Νύχτα και μέρα.
Πλέον, το αίσθημα ασφάλειας της Ελληνικής κοινωνίας πολύ απλά έχει χαθεί.
Τι είχε κάνει αυτό το κάθαρμα ο ισοβίτης πριν μπει στην φυλακή;
Ααα, ψιλοπράγματα. Απλώς μπήκε σε ένα σπίτι και τους πλάκωσε στο ξύλο για να τους κάνει να του δώσουν ότι είχαν και δεν είχαν. Αα, έβαλε κι ένα κομμάτι γυαλί στο λαιμό της γυναίκας, απειλώντας να την σφάξει...Σιγά το σοβαρό...αα, έσφιξε και το λαιμό μιας άλλης γυναίκας και είχε αρχίσει να την πνίγει μέχρι που μπούκαραν οι αστυνομικοί και του χάλασαν το παιγνίδι...ε, και; Αφού δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ο άνθρωπος...δεν μετράει...σωστά;
Τόσο απλά.
Και τι του έκαναν;
Εξίσου απλά τον έβαλαν σε μια φυλακή. Και μετά από λίγο καιρό τον αποφυλάκισαν. Ξανάκατσε για κάμποσο καιρό και σε λίγο θα ξανααποφυλακίζονταν. Τόσο απλά.
Οπότε, σου λέει το βίαιο υπάνθρωπο κάθαρμα (ναι ρε ψευτοπροοδευτικέ, αυτός είναι ο τίτλος που του αρμόζει!) τι έχω να χάσω; Θα μου κάνουν τα μούτρα κρέας. Ότι κι αν τους κάνω, η αντίδραση των (μαλθακόκωλων) Ελλήνων είναι για κλάματα. «κακό παιδί, τώρα θα σε συλλάβω και θα σε κάνω ντα!» (ε, το τραβάει ο κώλος σας ένα ξεγυρισμένο $α%ή&ι. Τι λέω; Πολλά, όχι ένα. Και σ’ εσάς και στη γυναίκα σας και σ’ όλη την οικογένειά σας...αυτό σκέφτεται ο κάθε «σκληροτράχηλος Αλβανός» και «φτιάχνεται»...)
Κοινώς, ακούσανε ότι $α*ιό&α*^τε και πλάκωσαν κι οι γύφτοι...
Διότι, ναι. Η Ωμή ακραία εγκληματικότητα δεν ήταν ίδιον της Ελληνικής πραγματικότητας. Είναι «εισαγόμενο φρούτο». Άλλα ήθη, άλλα έθιμα. Άλλες συνήθειες. Ότι είχαμε που και που κι εδώ κάποια ακραία περιστατικά, βεβαίως και είχαμε. Σε περιορισμένο κι ελεγχόμενο βαθμό όμως. Καμία σχέση με τις «εισαγόμενες ποσότητες και τις ποιότητες» που αντιμετωπίζουμε τα τελευταία χρόνια.
Εδώ έφτασε να το χρησιμοποιήσει μάλιστα και ως επιχείρημα η δικηγόρος του Πακιστανού βιαστή της Πάρου που αφού βίασε το κοριτσάκι, της χτύπησε επανειλημμένα στα βράχια και το κεφάλι (και όχι μόνον) για να την σκοτώσει.
«έτσι κάνουν στην χώρα του» είπε «έτσι έχει μάθει».
Τόσο απλά. Έτσι κάνουν με τις γυναίκες εκεί, έτσι έμαθε, έτσι κάνει κι εδώ. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ. Τι φταίει λοιπόν το καϋμένο το παιδί;
Έτσι κάνουν στο Ισλάμ, έτσι κάνουν στην Αλβανία, έτσι κάνουν στον Καύκασο, έτσι κάνουν στη Μέση Ανατολή, έτσι κάνουν στην Αφρική, έτσι έμαθαν, έτσι κάνουν κι εδώ...ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ...
Και αφού είδαν πως όχι μόνον το ανέχεται η Ελληνική κοινωνία και Πολιτεία αλλά το αντιμετωπίζει και με συγκαταβατικότητα, αφηνίασαν...
Έχουν ξεσκιστεί κάθε μέρα να εισβάλλουν ένοπλα σε σπίτια, μέρα μεσημέρι και να τσακίζουν στο ξύλο γερόντους και γερόντισες για να τους πουν που είναι η σύνταξη.
Ε, που και που συλλαμβάνουν και από κανέναν.
Ε, που και που, όταν δεν τους αφήνουν ελεύθερους κατ’ ευθείαν από το τμήμα (για να συνεχίσουν απτόητοι να κάνουν τα ίδια) βάζουν κι από κανέναν στη φυλακή (για διακοπές, εκπαίδευση και δημόσιες σχέσεις).
Στα παλιά τους τα παπούτσια εάν την μερίδα του λέοντος στις συνέπειες της εγκληματικότητας την πληρώνει ο απλός φτωχός ανυπεράσπιστος πολίτης.
Όλοι οι «μεγάλοι» βλέπεις, της Πολιτείας φρουρούνται.
Ακόμη και ο αστυνομικός οπλοφορεί νόμιμα. Εν ανάγκη, θα ρίξει με το όπλο του και θα προστατεύσει την οικογένειά του. Ενώ ο απλός πολίτης;
Απλώς θα βγάλει το σκασμό, θα χαλαρώσει και θα το απολαύσει. Αυτός και όλοι οικογενειακώς.
Τα μηνύματα είναι σαφή κύριοι.
Όταν όλα αυτά τα ξενόφερτα αιμοβόρα αποβράσματα αφήνονται ελεύθερα να κουβαλήσουν τον «τύπο εγκλήματος» του τόπου τους στην χώρα μας, λογικό είναι πως η Ελλάδα θ’ αρχίσει να «προσομοιάζει» στον δικό τους τόπο. Στα δικά τους ήθη.
Το δικό τους «τύπο εγκλήματος» όμως πάει η Ελλάδα να το αντιμετωπίσει με τα «δικά της ήθη Δικαιοσύνης». Πιο ήπια ήθη προσαρμοσμένα σε άλλες εξίσου πιο ήπιες (και πολιτισμένες) καταστάσεις.
Να όμως, που άλλα ήθη, άλλες καταστάσεις απαιτούν και άλλη αντιμετώπιση.
Θα έπρεπε να δούμε τον «τύπο αντιμετώπισης» που επιφυλάσσουν οι δικές τους κοινωνίες στα «εγκλήματά» τους. Και αυτόν να εφαρμόσουμε ως «Δικαιοσύνη» απέναντί τους....
Μπαίνει λοιπόν το κτήνος με άλλους πέντε σε ένα διαμέρισμα μιας ελληνικής οικογένειας νυχτιάτικα (ή μεσημεριάτικα, δεν κάνει πια διαφορά γι’ αυτούς) τους τσακίζουν όλους στο ξύλο, βιάζουν την γυναίκα και φεύγουν ανενόχλητοι. Άντε και πιάνουν τον έναν στους χίλιους.
Ποιό είναι το αποτέλεσμα;
Να θυμηθούμε εκείνα τα αποβράσματα τους Αλβανούς με τα καλάσνικωφ; Εκείνους που μπούκαραν στα νότια προάστεια στα διαμερίσματα νυχτιάτικα με τα καλάσνικωφ, έδερναν, έκλεβαν και βίαζαν. Τους έπιασαν, τους δίκασαν, τους φυλάκισαν. Ε, και; (Γεμάτο είναι εκεί έξω από τέτοιες ομάδες. Μήπως θέλουν κάποιοι να μην τους αποκαλούμε και «αποβράσματα» και «υπάνθρωπα κτήνη»;)
Είχαν λοιπόν το θράσος αυτά τα σιχαμερά υποκείμενα στη δίκη να βρίσουν και ν’ απειλήσουν κιόλας την γυναίκα που βίασαν. Είχαν το θράσος να φωνάζουν τα ρεμάλια ότι στη φυλακή θα γίνουν ανώτεροι ακόμη στο οργανωμένο έγκλημα.
Τι γίνεται μ’ αυτούς;
Η ήπια αντιμετώπισή τους τι μήνυμα πέρασε τόσο στην κοινωνία όσο και στο υπόλοιπο έγκλημα;
Η υπόθεση Καντάρη. Τον έσφαξαν. Κάποιοι απ’ αυτούς πιάστηκαν. Μπήκαν στη φυλακή. Ε, και;
Αυτή η «ήπια αντιμετώπισή» τους τι «μήνυμα» άραγε πέρασε και στην Ελληνική κοινωνία αλλά και στο υπόλοιπο έγκλημα;
Αυτοί που στο Ρέντη έστησαν ενέδρα και εκτέλεσαν με καλάσνικωφ τα παιδιά της ΔΙ.ΑΣ. Κάποιοι πιάστηκαν, κάποιοι φυλακίστηκαν, κάποιοι αφέθηκαν ελεύθεροι.
Αυτή η «ήπια αντιμετώπισή» τους τι «μήνυμα» άραγε πέρασε στην Ελληνική κοινωνία αλλά και στο οργανωμένο (και μη) έγκλημα περί «ατιμωρησίας» ή «αποστειρωμένης ήπιας ποινής»;
Όταν βλέπουν αυτού του τύπου την «ήπια αντιμετώπιση» σκληροί (και μη) ξενόφερτοι εγκληματίες αδιάφοροι για τον πόνο που προκαλούν γύρω τους, πως «περνάει μέσα τους» άραγε;
Ξέρουν όλοι καλά πως περνάει.
Με τέτοιους μαλακοκάβληδες (εμείς είμαστε αυτοί) που εχουμε να κάνουμε, στ’ α&%^*ια μας το τι θα μας κάνουν κι αν μας πιάσουνε...
Το πολύ πολύ να μας χαϊδέψουνε τον ...π&*^%ο...
Κι ακόμη κι αν δραπετεύσουμε, ε, τότε είναι που δεν μας πιάνουν με τίποτα...εδώ ολόκληρη μεραρχία κυνηγούσε επί μήνες 11 δραπέτες και έκανε μια τρύπα στο νερό...
Πολλά, πάρα πολλά τα περιστατικά που «δίνουν αέρα» σε όλους αυτούς τους ξενόφερτους φονιάδες να κάνουν αυτά που κάνουν όλο και πιο βίαια, όλο και πιο ασυγκράτητα...
Ήταν αναμενόμενη λοιπόν και προδιαγεγραμμένη με μαθηματική ακρίβεια η οικτρή σφαγή του αδικοχαμένου αρχιφύλακα....
Όσο είναι και η διαρκής σφαγή της απροστάτευτης Ελληνικής φτωχολογιάς...
Όσο αναμενόμενη θα είναι και η κατακόρυφη – αν και προσωρινή – μείωση των επιθέσεων τέτοιων φονιάδων σε αστυνομικούς (εντός και εκτός φυλακών) μετά τον «τυχαίο» θάνατο αυτού του κτηνώδους φονιά που έσφαξε τον Αρχιφύλακα...
Με λίγα λόγια, αν Πολιτεία, Κοινωνία και Αρχές είχαν «χειριστεί κατά πως έπρεπε» (σύμφωνα με το Δίκαιο των "Σκληρών Χωρών" των χειρότερων από δαύτους) τους φονιάδες των παιδιών της ΔΙ.ΑΣ στο Ρέντη, αλλά και αυτό το κάθαρμα, τον Αλβανό σφαγέα (όταν συνελήφθη «επί το έργον») σήμερα ο Αρχιφύλακας Γιώργος Τσιρώνης θα ήταν ζωντανός....και όχι μόνον αυτός...αυτό, μια μέρα, κάποιοι από εσάς "εκεί έξω" θα πρέπει να το πείτε στα παιδιά του...
Αυτό καλά θα κάνουν να το βάλουν βαθιά στο μυαλό τους πολλοί εκεί έξω....
Η Ελληνική Πολιτεία και Αρχές αν πέτυχαν σε κάτι ήταν να χτίσουν μια τεράστια κόλαση που την γέμισαν με εκατοντάδες χιλιάδες ξενόφερτους φονιάδες. Που μαζί τους, απ’ τον τόπο τους κουβάλησαν το δικό τους «ακραίο έγκλημα». Η Ελληνική φτωχολογιά (κυρίως) που δεν έχει την προστασία που θα έπρεπε πληρώνει βαρύτατο φόρο αίματος απ’ αυτό το έγκλημα...
Αμέσως μετά έρχονται τα παιδιά της...οι αστυνομικοί...
Έχει όμως και αυτή η Ελληνική κοινωνία τις δικές της ευθύνες γι’ αυτό το έγκλημα...
Το «αφήνει να εξελίσσεται και να ξεσπάει πάνω της» χωρίς να κάνει τίποτα για να (αυτο)προστατευθεί...
Ενώ το βλέπει καθημερινά πως η Πολιτεία αδυνατεί να το κάνει από μόνη της...όπως έχει υποχρέωση να πράξει...
Κι όταν η ανεπάρκεια της Οργανωμένης Πολιτείας στοιχίζει ποταμούς αίματος στην κοινωνία, τότε καμία μα καμία δικαιολογία δεν υπάρχει στο να «μην (αυτ)ενεργοποιηθεί η ίδια η Κοινωνία για να καλύψει το θανάσιμο αυτό κενό ιδίοις πόροις κι αναλώμασι»....
Κι όποιος έχει αντίρρηση απ’ την οργανωμένη Πολιτεία και τις Αρχές ως προς το παραπάνω και θέλει να ξεκινήσει πάλι το «παραμυθάκι» περί:
«την ευθύνη της προστασίας της κοινωνίας την έχει ΜΟΝΗ και ΜΟΝΟΝ η οργανωμένη Πολιτεία»
ας απαντήσει στο εξής (μόνο) απλό ερώτημα:
«...γιατί έχει γεμίσει ο τόπος από οργανωμένες αδίστακτες ένοπλες συμμορίες αλλοδαπών φονιάδων που εισβάλλουν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ στα σπίτια της φτωχολογιάς κακοποιώντας βαρύτατα ανήμπορους Έλληνες Πολίτες; Γιατί ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ η Οργανωμένη Πολιτεία;»
Πόσους νεκρούς Έλληνες θα πρέπει να θρηνήσουμε ακόμη κύριοι της Πολιτείας μέχρι να αντιμετωπίσετε σθεναρά, καίρια, σκληρά κι αποφασιστικά το πρόβλημα της «ξενόφερτης ακραίας εγκληματικότητας»;
Γιώργος Ανεστόπουλος
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.