ΑΝΤΩΝΗΣ Ι. ΠΑΠΠΑΣ: "Στο τέλος νικά πάντα η αλήθεια"

0


Είχαμε αποφασίσει πως η ανακοίνωση που εκδώσαμε στις 2 Απριλίου, θα είναι η τελευταία ανακοίνωση η οποία θα αφορούσε την υπόθεση των κρουαζιερόπλοιων. Το είχαμε αποφασίσει κρίνοντας ότι περαιτέρω εμπλοκή και συνέχιση αυτής της ιστορίας, ενέχει τον κίνδυνο να την μετατρέψει σε φαρσοκωμωδία. Κάτι που δεν είναι προς το συμφέρον της πόλης, το οποίο έχουμε ταχθεί να υπηρετούμε.

Ωστόσο, η απάντηση του προέδρου του Επιμελητηρίου και υποψήφιου δημάρχου Βασίλη Νανόπουλου και το μέγεθος των αναληθειών που έθεσε μάς υποχρεώνουν να λάβουμε εκ νέου θέση. Ας τελειώνουμε, λοιπόν, μια για πάντα.

1. Ο κ. Νανόπουλος επικαλείται τις αρχές του και το ήθος του, αλλά και την επιδίωξή του για συνεργασία όλων των φορέων, ώστε να καρποφορήσει η προσπάθεια της έλευσης των πλοίων. Του θυμίζουμε πως επί μήνες σχεδίαζε εν κρυπτώ και με εξωθεσμικές συναντήσεις την υλοποίηση της συμφωνίας, χωρίς ουδέποτε να έρθει σε επαφή με τους καθ' ύλην αρμόδιους. Οι «αρχές» του και το «ήθος» του τον οδήγησαν να αφήσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο, δηλαδή τον αρμόδιο φορέα για την διαχείριση του λιμανιού, να μάθει από τα Μέσα Ενημέρωσης για αυτό το σοβαρό θέμα.

2. Ο κ. Νανόπουλος αναρωτιέται αν δώσαμε από την αρχή τα σωστά και αληθινά στοιχεία στην εταιρεία. Ναι, δώσαμε τα στοιχεία που προέκυπταν από τις επίσημες μετρήσεις τόσο του μελετητή του master plan, όσο και της Γεωγραφικής Υπηρεσίας του Πολεμικού Ναυτικού. Και δεν καταλαβαίνουμε από πού προκύπτει πως είναι λανθασμένα αυτά τα στοιχεία, αλλά ακριβή τα στοιχεία μέτρησης που έκανε η εταιρεία; Σε κάθε περίπτωση, όμως, τα στοιχεία αυτά δεν εμπόδιζαν την ολοκλήρωση της συμφωνίας.

3. Σχετικά με την άποψη που διατύπωσε ο κ. Νανόπουλος, περί της έκθεσης ασφαλείας του γερμανού επιθεωρητή ασφαλείας της εταιρείας, με ημερομηνία 5 Μαρτίου και η οποία σε εμάς γνωστοποιήθηκε αργότερα. Η έκθεση, που δεν απορρίπτει ως ακατάλληλο το λιμάνι, αφορά σε ζητήματα ασφαλείας, τα οποία έχουν ήδη τακτοποιηθεί, παρά το γεγονός ότι τέθηκαν για πρώτη φορά από την εταιρεία μετά την ανωτέρω ημερομηνία. Επίσης, δεν αφορούσαν στα ζητήματα υποδομών, στα οποία αναφέρθηκε ο κ. Νανόπουλος στις δηλώσεις του. Το ερώτημα είναι γιατί η έκθεση ασφαλείας της εταιρείας έγινε στις 5 Μαρτίου, δηλαδή λίγο πριν ξεκινήσει η υλοποίηση της συμφωνίας, και όχι από τον περασμένο Οκτώβριο, Νοέμβριο ή Δεκέμβριο, αφού -όπως πολλές φορές είχε πει ο κ. Νανόπουλος- η συμφωνία είχε οριστικοποιηθεί; Θα θέλαμε, επίσης, να ρωτήσουμε τον κ. Νανόπουλο. Αφού γνώριζε την ύπαρξη της έκθεσης και τα συγκεκριμένα προβλήματα ασφαλείας που έθετε από τις 7 Μαρτίου, γιατί στις 9 Μαρτίου (και για πολύ καιρό μετά) ανακοίνωνε ότι τα πλοία θα έρθουν κανονικά στις 28 Μαρτίου;

4. Ο κ. Νανόπουλος μάς κατηγορεί ότι κωλυσιεργούσαμε επί έξι μήνες. Κάποιο λάθος κάνει, αν μιλά για κωλυσιεργίες. Εμείς από την πρώτη στιγμή συγκαλέσαμε σύσκεψη στο ΔΛΤ με την παρουσία του αρμόδιου πράκτορα-εκπροσώπου της εταιρείας και του Λιμεναρχείου. Όπως έχουμε πολλές φορές κατά το παρελθόν, στείλαμε συνεχείς επιστολές προς την εταιρεία ζητώντας να μάς ενημερώσει για τις προθέσεις της και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των πλοίων. Συγκεκριμένα στείλαμε επιστολές και τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο. Σε καμία δεν λάβαμε απάντηση. Το πρώτο σημείο ζωής από την εταιρεία ήρθε στις 2 Ιανουαρίου 2014. Για ποια κωλυσιεργία μιλά λοιπόν ο κ. Νανόπουλος;

5. Στον οίστρο του να ασκήσει αντιπολιτευτική κριτική και την γενικότερη σύγχυσή του ο κ. Νανόπουλος, στην απάντησή του προς το Λιμενικό Ταμείο εμπλέκει τον Δήμο και τον Δήμαρχο. Αναρωτιέται «για έργα καθαριότητας στο λιμάνι που έγιναν μετά από πολλά χρόνια απραξίας. Αλήθεια στα 8 χρόνια θητείας του δημάρχου δεν μπορούσαν να γίνουν νωρίτερα τα έργα αυτά;». Παρά το γεγονός ότι το θέμα δεν μας αφορά θα του απαντήσουμε και σε αυτό.
Ο κ. Νανόπουλος, αν και θέλει να γίνει δήμαρχος, φαίνεται πως έχει πλήρη άγνοια βασικών στοιχείων που αφορούν τα ζητήματα της πόλης. Τον ενημερώνουμε πως η δημοτική αρχή δεν μπορούσε να βάλει ούτε ένα καρφί στο λιμάνι, γιατί πολύ απλά δεν ήταν στην αρμοδιότητά της. Από τις αρχές του περασμένου Μαρτίου -όταν ύστερα από ενέργειες της παρούσας δημοτικής αρχής, το λιμάνι πέρασε στην δικαιοδοσία του ΔΛΤ- ξεκίνησε μια σειρά από δράσεων που είχαν σκοπό και την βελτίωση των υποδομών και τον καθαρισμό του και την ανάπτυξή του.

6. Ο κ. Νανόπουλος λέει πως το λιμάνι ακόμα και σήμερα δεν είναι έτοιμο και ασφαλές για την υποδοχή των επιβατών. Είναι αυτή υπεύθυνη στάση;;; Η διάψευση βέβαια έρχεται για τον ίδιο, όχι από εμάς, αλλά από το operation plan που έχει καταθέσει η εταιρεία από τις 30 Μαρτίου και το οποίο αποτελεί το πρόγραμμα σχεδιασμού κρουαζιέρας για την υλοποίηση της συμφωνίας και την έλευση των πλοίων. Αν δεν είναι έτοιμο το λιμάνι σήμερα, πώς βγήκε το operation plan στις 30 Μαρτίου;

7. Ο κ. Νανόπουλος μας εγκαλεί ότι «την περασμένη Τετάρτη το φορτηγό πλοίο ήταν παρκαρισμένο στη βόρεια θέση του λιμανιού. Αλήθεια δεν δεσμευτήκατε ότι θα παραμένει εκεί μόνο Δευτέρα και Τρίτη;». Ο κ. Νανόπουλος αναφέρεται στην Τετάρτη 26η Μαρτίου, δηλαδή την επομένη της αργίας της 25ης Μαρτίου, κατά την οποία οι κορινθιακές επιχειρήσεις και εργοστάσια, τα οποία εξυπηρετούνται από το λιμάνι της Κορίνθου ήταν κλειστά. Άρα, προέκυπτε ανάγκη εξαιρετικά να εξυπηρετηθούν την επομένη. Δεν είναι, παρ' όλα αυτά υπεύθυνη στάση εκ μέρους μας ότι καταφέραμε με συντονισμένες και επίμονες ενέργειες να απελευθερώσουμε το λιμάνι για τις 5 από τις 7 μέρες της εβδομάδας;;;;
Εδώ προκύπτει, όμως, και ένα ακόμα ζήτημα. Η εμπορική δραστηριότητα του λιμανιού της Κορίνθου ήταν γνωστή και δεδομένη από την αρχή. Ο εμπορικός χαρακτήρας του δεν μπορεί να ανατραπεί από την μια στιγμή στην άλλη. Αν ο κ. Νανόπουλος θέλει να τον καταργήσει, ας μας το πει, ώστε να ενημερώσουμε με την σειρά μας -σχετικά- τις τοπικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούνται από αυτό. Επιχειρήσεις που είναι μέλη του θεσμικού φορέα που ηγείται ο κ. Νανόπουλος.

8. Η σύμβαση με το ΚΤΕΛ αποτελεί μία ακόμη απόδειξη ότι κινηθήκαμε γρήγορα, στην κατεύθυνση της επίλυσης των ζητημάτων που διαρκώς ανέκυπταν και αφορούσαν όχι ζητήματα υποδομών, αλλά ασφαλείας που ανέκυψαν μετά τις 5 Μαρτίου από την σχετική έκθεση. Φροντίσαμε δηλαδή την ασφαλή μεταφορά των επιβατών από το σημείο αποβίβασης μέχρι την έξοδο από το λιμάνι.

9. Τα ζητήματα σχεδίου αντιρρύπανσης και προμήθειας κιγκλιδωμάτων και περίφραξης δεν αποτελούν προαπαιτούμενα. Ενημερώνουμε ωστόσο τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου πως το συγκεκριμένο σχέδιο υφίσταται ήδη εδώ και δύο χρόνια.

10. Τέλος, αφήνουμε στην κρίση των κορίνθιων πολιτών τους βερμπαλισμούς του κ. Νανόπουλου ότι με τα προεκλογικά παιχνίδια εναντίον του, δοκιμάζεται η υπομονή, τα όρια και η αντοχή του κορινθιακού λαού. Δεν είναι το κέντρο του κόσμου ο κ. Νανόπουλος.

Καλούμε λοιπόν για ακόμη μια φορά τον κ. Νανόπουλο, έστω και την τελευταία στιγμή, να σταματήσει να κάνει δηλώσεις και εκκλήσεις που επιτείνουν την αγωνία των Κορίνθιων και να αντιμετωπίσει το σημαντικό αυτό γεγονός με την δέουσα σοβαρότητα, χωρίς παλαιοκομματική νοοτροπία. Ας σεβαστεί την προσπάθεια που έγινε και γίνεται από το Λιμενικό Ταμείο. Ας σεβαστεί τα στελέχη του που είναι στο ΔΣ του Ταμείου. Ας σεβαστεί τουλάχιστον την αγωνία των Κορίνθιων.
Ας σταματήσει επιτέλους τις απειλές, τις ύβρεις και τις συκοφαντίες και ας απαντήσει ευθέως στα ερωτήματα που του έχουν τεθεί.

ΑΝΤΩΝΗΣ Ι. ΠΑΠΠΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΩΝ
Δημοσίευση: Απριλίου 04, 2014

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "ΑΝΤΩΝΗΣ Ι. ΠΑΠΠΑΣ: "Στο τέλος νικά πάντα η αλήθεια""

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator