Σκραπ θα γινόταν ένα από τα παλαιότερα βαγόνια του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, με το οποίο είχαν μεταφερθεί τα οστά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη από την Αθήνα στην Τρίπολη το 1930.
Το βαγόνι είχε εκ παραδρομής συμπεριληφθεί σε λίστα προς διάλυση άχρηστου τροχαίου υλικού του ΟΣΕ.
Πρόκειται για τη φορτάμαξα με αριθμό κυκλοφορίας Ζ11 2317, που κατασκευάστηκε στο βελγικό εργοστάσιο της Baume Marpent στα τέλη του 19ου αιώνα (1888 - 1892) για λογαριασμό μίας εκ των πρώτων εταιρειών που είχαν αναλάβει την κατασκευή και λειτουργία σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.
Το βαγόνι βρίσκεται σε σχετικά καλή κατάσταση και φυλάσσεται στους Μύλους Αργολίδας, ενώ είναι η μόνη από τις 50 φορτάμαξες τις οποίες είχε παραγγείλει η ΕΜΣΕ που έχει επιβιώσει μέχρι τις ημέρες μας.
Ο Δήμαρχος Άργους - Μυκηνών, Δημήτριος Καμπόσος, ζήτησε επίσημα από τον πρόεδρο του Ο.Σ.Ε. να δοθεί άδεια να μεταφερθεί στους στρατώνες Καποδίστρια σε φυλασσόμενο και αρχαιολογικό χώρο, απόστασης 100 μέτρων από την κεντρική πλατεία του Άργους.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.