Σκαρμούτσος Vs Λαζάρου, σεφ και τηλεόραση
Ο ... χμμ χαριτωμένος τηλε-ραδιοφωνικός «καβγάς» των δύο γνωστών σεφ που υπόσχεται να αποκαλυφθεί στις 20 Οκτωβρίου, μαθαίνω ότι αποτελεί τον προάγγελο του νέου διαφημιστικού των Lidl!
Ελπίζω να με συγχωρούν αν τους χαλάω την έκπληξη αλλά τι να γίνει; Όταν το έμαθα δεν μπορούσα να κρατηθώ. Είναι αλήθεια πως όταν ένας σεφ κάνει τηλεοπτική καριέρα μετατρέπεται αυτομάτως σε ιδανικό διαφημιστικό «όχημα». Όταν μάλιστα ο σεφ αυτός έχει και μια αξιοζήλευτη πορεία στον αληθινό εστιατορικό στίβο τότε εγώ πρώτος θα πω ότι χαίρομαι όταν –μέσω τηλεοπτικής διαφήμισης- μπαίνει σε κάθε σπίτι.
Γιατί; Μα επειδή αυτές οι κινήσεις σωρευτικά κάνουν τους σεφ σταρ και τη γαστρονομία μόδα. Και μέσα από αυτή τη διαδικασία να είστε σίγουροι ότι πολλοί περισσότεροι άνθρωποι γνωρίζουν τι σημαίνει καλό εστιατόριο, ταλαντούχος σεφ κλπ. Και μπορεί όλο αυτό να είναι επιφανειακό, όμως από αυτή την -επιδερμική έστω- επαφή, πολλοί ανακαλύπτουν ότι τους ενδιαφέρει αληθινά ο χώρος αυτός και η γεύση βγαίνει τελικά κερδισμένη.
Από την άλλη σεφ (και όχι μόνο) του διαμετρήματος του Λαζάρου, για παράδειγμα, πρέπει να παίζουν και έναν «εκπαιδευτικό» ρόλο. Πείτε με ρομαντικό, γκρινιάρη, αιθεροβάμονα ή ότι άλλο θέλετε, αλλά για μένα είναι ένα γαστρονομικό σοκ να διαφημίζουν οι δύο αυτοί σεφ τη Lidl! Το επόμενο βήμα για την γερμανική αλυσίδα super market θα είναι να τους δούμε χορηγούς και στους Χρυσούς Σκούφους …το παγκόσμιο strategic partnership με τον οδηγό Michelin φαίνεται -ευτυχώς- πιο απίθανο…
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.