Στην καθημερινότητα μας, πιστεύουμε ότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», στις επιχειρήσεις και το εμπόριο όμως, «η αρχή μπορεί να είναι μια δοκιμή της ποιότητας του προϊόντος και της συνέπειας του νέου συνεργάτη στα συμφωνηθέντα.»
Ή έτσι ή αλλιώς, η αρχή έχει γίνει και με την επανάληψη των εξαγωγών της, η ECORAP Α.Ε. δείχνει να έχει καταφέρει πλέον να διεισδύει στους πολύ δύσκολους δρόμους των χωρών της Μέσης Ανατολής και να κατέχει πλέον τις διαδικασίες, τους όρους και τις προϋποθέσεις του Παγκόσμιου Εμπορίου και να καταλαμβάνει έτσι τη θέση της, στο χώρο της διαχείρισης των απορριμμάτων, στη χώρα μας.
Περίπου 40 κοντέινερ φορτώθηκαν το τελευταίο διάστημα από τις εγκαταστάσεις της ECORAP A.E. στο Μπολάτι Κορινθίας, με κατεύθυνση το λιμάνι του Πειραιά.
Η πρόσφατη συνεργασία με Ολλανδική εταιρεία συνεχίστηκε με την αποστολή χαρτιού (χαρτόνι και ανάμεικτο χαρτί) στην Ινδονησία και σε άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής.
Η περσινή συνεργασία μέσω Ισπανού αντιπροσώπου, συνεχίστηκε με φόρτωση των αγροτικών πλαστικών φιλμ από καλλιέργειες σουλτανίνας, με προορισμό τώρα την Μαλαισία.
Μια νέα συνεργασία με Ρουμάνο αντιπρόσωπο κινέζικης εταιρείας, έδωσε τη δυνατότητα φόρτωσης δύο κοντέινερ με πλαστικά από σακιά και big-bag. Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην Ελλάδα υπήρχε ένα εργοστάσιο στα Φίχτια Αργολίδας, που μπορούσε να τα επεξεργαστεί, το οποίο όμως, εδώ και σχεδόν δύο χρόνια σταμάτησε να δουλεύει και υπήρξε πρόβλημα διάθεσης αυτού του είδους των πλαστικών, που ανακτώνται από το ΚΔΑΥ.
«Η προσπάθειά μας είναι να καταφέρουμε και την εξαγωγή των τετραπάκ (κουτιά από αναψυκτικά, γάλα κτλ), που είναι και αυτό ένα δύσκολο προϊόν και δεν υπάρχει εργοστάσιο στην Ελλάδα να μπορεί να το διαχειριστεί», δήλωσε ο Δημήτρης Ραψωματιώτης, «και ελπίζουμε ότι θα τα καταφέρουμε πριν βγει ο χρόνος».
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.