Αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε η παρέμβαση των τριών βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας, καθώς και η ουσιαστική συμβολή του έτερου ενός της Ν.Δ. για την εξοικονόμηση υπαρχόντων πόρων -maximum € 8,5 εκατ.- μέσα από τον ίδιον τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας για την κατασκευή της παρακαμπτήριας, στην ΠΑΘΕ, γραμμής Ισθμός - οδός Αιγαίου Λουτρακίου.
Τα «λεφτά υπάρχουν» μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ″Connecting Europe Facility″ (CEF) - ″Συνδέοντας την Ευρώπη″, στο πλαίσιο του οποίου ο ΟΣΕ ″τραβάει το αυτί″ της ΕΡΓΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 565302/23-4-2015 έγγραφό του λόγω του ″εξωπραγματικού προϋπολογισμού″ των € 215,8 εκατ. για το έργο ″Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Ψαθόπυργος - Ρίο″ όταν αυτό μπορεί να γίνει με μόλις € 30 εκατ., όπως τονίζει στην θυγατρική του ο οργανισμός.
Επομένως, οι ″3+1″ βουλευτές θα πρέπει να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, λαμβανομένου υπόψη ότι στην συνάντηση (με προτροπή της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου) της 4/8/2015 με την γ.γ. του υπουργείου Υποδομών Πέτη Πέρκα -συμμετείχαν η Μαρία Θελερίτη, ο Γιώργος Ψυχογιός, εκπρόσωποι του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου- η γραμματεύς θεώρησε άμεσα εκτελέσιμο το έργο δεσμευόμενη στην άμεση αναζήτηση πόρων για την υλοποίησή του.
Προς γνώσιν κάθε ενδιαφερόμενου:
● Στα χέρια του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη από τα τέλη Μαρτίου 2014 βρίσκεται προς ένταξη στο ΕΣΠΑ, ολοκληρωμένος ο φάκελος του έργου με τα τεύχη δημοπράτησης και την προκήρυξη του έργου.
● Στις 16/12/2013 με το υπ’ αρ. πρωτ. οικ.172450 της Ειδικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος του υπουργείου Περιβάλλοντος - Ενέργειας - Κλιματικής Αλλαγής διαβιβάζεται στο περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Πελοποννήσου ο φάκελος περιβαλλοντικών μελετών του έργου, σύμφωνα με την παρ. 2α του αρ. 6 του Ν. 4014/2011.
● Στις 17/9/2015 επανεγκρίνονται με το υπ’ αριθ. έγγραφο Α.Π. οικ.152022 οι Περιβαλλοντικοί Όροι του έργου σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας - Γενική Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Πολιτικής Αδειοδότησης (ΔΙΠΑ).
● Στις 15/7/2015 ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης με την υπ’ αριθ. πρωτ. 94185/34787 επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομίας Γεώργιο Σταθάκη ζητάει την υλοποίηση του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι μέχρι την οδό Αιγαίου, υποδεικνύοντας εξοικονόμηση πόρων με την αντικατάσταση άλλου έργου που ακόμα βρίσκεται σε επίπεδο ιδέας…
● Με τον νόμο 4277/2014 ΦΕΚ Α-167 η παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - οδός Αιγαίου είναι ενταγμένη στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.
Επιτέλους, επιβάλλεται να σταματήσει το κρυφτούλι και τα προσχήματα περί όνου σκιάς, για δήθεν αναγκαιότητα ένταξης του έργου στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 - 2025, δεδομένου ότι σύμφωνα με κορυφαία στελέχη του ΟΣΕ, κάτι τέτοιο θεωρείται υπεκφυγή με σκοπό το ″πνίξιμο″ του έργου, λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι κατά το παρελθόν και όπως προκύπτει από τα υπ’ αριθ. Β-502, Β-518, Β-672 και 5633 έγγραφα του τότε υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων που φέρουν τις υπογραφές των πρώην υφυπουργών Νίκου Σηφουνάκη, Σπύρου Βούγια, καθώς και του πρώην υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ουδέποτε έγινε ανάλογη αναφορά.
Αιδώς…
Δημοσίευση: Οκτωβρίου 15, 2015
- Κατηγορία:
ΛΟΥΤΡΑΚΙ,
ΤΟΠΙΚΑ
Τα «λεφτά υπάρχουν» μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ″Connecting Europe Facility″ (CEF) - ″Συνδέοντας την Ευρώπη″, στο πλαίσιο του οποίου ο ΟΣΕ ″τραβάει το αυτί″ της ΕΡΓΟΣΕ με το υπ’ αριθ. 565302/23-4-2015 έγγραφό του λόγω του ″εξωπραγματικού προϋπολογισμού″ των € 215,8 εκατ. για το έργο ″Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Ψαθόπυργος - Ρίο″ όταν αυτό μπορεί να γίνει με μόλις € 30 εκατ., όπως τονίζει στην θυγατρική του ο οργανισμός.
Επομένως, οι ″3+1″ βουλευτές θα πρέπει να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση, λαμβανομένου υπόψη ότι στην συνάντηση (με προτροπή της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου) της 4/8/2015 με την γ.γ. του υπουργείου Υποδομών Πέτη Πέρκα -συμμετείχαν η Μαρία Θελερίτη, ο Γιώργος Ψυχογιός, εκπρόσωποι του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου- η γραμματεύς θεώρησε άμεσα εκτελέσιμο το έργο δεσμευόμενη στην άμεση αναζήτηση πόρων για την υλοποίησή του.
Προς γνώσιν κάθε ενδιαφερόμενου:
● Στα χέρια του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη από τα τέλη Μαρτίου 2014 βρίσκεται προς ένταξη στο ΕΣΠΑ, ολοκληρωμένος ο φάκελος του έργου με τα τεύχη δημοπράτησης και την προκήρυξη του έργου.
● Στις 16/12/2013 με το υπ’ αρ. πρωτ. οικ.172450 της Ειδικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος του υπουργείου Περιβάλλοντος - Ενέργειας - Κλιματικής Αλλαγής διαβιβάζεται στο περιφερειακό συμβούλιο της περιφέρειας Πελοποννήσου ο φάκελος περιβαλλοντικών μελετών του έργου, σύμφωνα με την παρ. 2α του αρ. 6 του Ν. 4014/2011.
● Στις 17/9/2015 επανεγκρίνονται με το υπ’ αριθ. έγγραφο Α.Π. οικ.152022 οι Περιβαλλοντικοί Όροι του έργου σύνδεσης του Λουτρακίου με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας - Γενική Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Πολιτικής Αδειοδότησης (ΔΙΠΑ).
● Στις 15/7/2015 ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης με την υπ’ αριθ. πρωτ. 94185/34787 επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομίας Γεώργιο Σταθάκη ζητάει την υλοποίηση του έργου της επέκτασης του προαστιακού προς το Λουτράκι μέχρι την οδό Αιγαίου, υποδεικνύοντας εξοικονόμηση πόρων με την αντικατάσταση άλλου έργου που ακόμα βρίσκεται σε επίπεδο ιδέας…
● Με τον νόμο 4277/2014 ΦΕΚ Α-167 η παρακαμπτήρια γραμμή Ισθμός - οδός Αιγαίου είναι ενταγμένη στο Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας.
Επιτέλους, επιβάλλεται να σταματήσει το κρυφτούλι και τα προσχήματα περί όνου σκιάς, για δήθεν αναγκαιότητα ένταξης του έργου στο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών (ΣΠΕΜ) 2014 - 2025, δεδομένου ότι σύμφωνα με κορυφαία στελέχη του ΟΣΕ, κάτι τέτοιο θεωρείται υπεκφυγή με σκοπό το ″πνίξιμο″ του έργου, λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι κατά το παρελθόν και όπως προκύπτει από τα υπ’ αριθ. Β-502, Β-518, Β-672 και 5633 έγγραφα του τότε υπουργείου Υποδομών - Μεταφορών - Δικτύων που φέρουν τις υπογραφές των πρώην υφυπουργών Νίκου Σηφουνάκη, Σπύρου Βούγια, καθώς και του πρώην υπουργού Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, ουδέποτε έγινε ανάλογη αναφορά.
Αιδώς…
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ
ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.