1ο ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΣΜΑ - ΛΟΥΤΡΑΚΙ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2015 - ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ KANONIΣMOΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ(ΕΠ.Α.)
ΠPOΓPAMMA
― Έναρξη Eγγραφών Συμμετοχής Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2015
― Λήξη Eγγραφών Συμμετοχής Παρασκευή13 Νοεμβρίου 2015 22:00
― Διανομή βιβλίου Διαδρομής (RoadBook) Παρασκευή13 Νοεμβρίου 2015
― Δημοσίευση πίνακα συμμετεχόντων Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015
― Λήξη Αναγνωρίσεων Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 με την δύση του ηλίου
― Διανομή εντύπων και Aριθμών Συμμετοχής
στους αγωνιζομένους Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 15:00 -18:00
― Διοικητικός έλεγχος Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 15:00 – 18:00
― Έλεγχος εξακρίβωσης αυτοκινήτων και
έλεγχος-σφράγισμα των υπερσυμπιεστών (turbo)
(ωράριο ανάλογα με αριθμούς συμμετοχής) Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 15:00 – 18:00 στο Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας.
― 1η Συνεδρίαση Αγωνοδικών Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 18:30 ΧώροςΔιοικητικού& Τεχνικού Ελέγχου.
― Δημοσίευση πίνακα πληρωμάτων δεκτών να
εκκινήσουν / ωράρια εκκίνησης Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015 19:00
― Eεκκίνηση αγώνα Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, ώρα 10:30
― Τερματισμός Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, ώρα 15:00
―Ανακοίνωση προσωρινής τελικής κατάταξης Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, ώρα 15:30
― Τελικός τεχνικός Έλεγχος Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, ώρα 15:30
― Απονομή Επάθλων Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, ώρα 16:00 στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Aγώνακαι το Γραφείο Τύπου θα λειτουργεί μέχρι την 20η Νοεμβρίου στα γραφεία του Σωματείου Α.Σ.Μ.Α. Αχαρνών 70 Κηφισιά. Την 21η Νοεμβρίου 2015 στο χώρο του ελέγχου εξακρίβωσης και την 22α Νοεμβρίου 2015 στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.Τηλ Γραμματείας 2108087267 κιν 6972849494, 6932350220.
EΠIΣHMOΣ (οι) ΠINAKAΣ (ες) ANAKOINΩΣEΩN
Οπου και η Γραμματεία του αγώνα
SERVICE AREA και PARC FERME
ΤοServiceareaθα λειτουργείκατά την διάρκεια του αγώνα την 22 Νοεμβρίου 2015 στην οδό Δημοσίων Υπαλλήλων πρώην Καραντάνη στο Λουτράκι. Το τελικό parkfermeθα γίνει στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
OPΓANΩΣH
APΘPO 1 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του EθνικούAθλητικούKανονισμού (EAK), της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων και Κυπέλλων της ΕΠΑ καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού Kανονισμού και του παρόντος Συμπληρωματικού Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Kανονισμού) και των παραρτημάτων του.
Οι τροποποιήσεις, προσθήκες ή/και διορθώσεις στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα ανακοινώνονται μόνο με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που θα εκδίδουν οι Οργανωτές ή οι Αγωνοδίκες και θα τυπώνονται σε χαρτί κίτρινου χρώματος.
1.1 KAΘOPIΣMOΣ
Oνομασία του αγώνα: 1οΡάλλυΣπρίντΑΣΜΑ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Oργανωτής Α.Σ.Μ.Α. (Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού),
Ημερομηνία διεξαγωγής 21 – 22 Νοεμβρίου 2015
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος Γιώργος Μαυρουδής
Mέλη: ΘωμαςΓκουρτσούλης, Μανώλης Μακρινός
ΛώρηςΜελετόπουλος , Γιώργος Σωρηρόπουλος
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Παρατηρητής &Πρόεδρος Aγωνοδικών
Aγωνοδίκες Βασίλης Τσιγαρίδης
Aλυτάρχης Στέλιος Δάσιος
Bοηθός/οίAλυτάρχης Νίκος Κόγιας
Γραμματέας του αγώνα Τζένη Βυτινάρου
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Αλέξης Μαραντζίδης
Tεχνικοί Έφοροι Γιώργος Σωτηρόπουλος
Yπεύθυνος σχέσεων με
αγωνιζομένους ΛώρηςΜελετόπουλος
Επικεφαλής ασφαλείας Δημήτρης Καττής
YπεύθυνοςTύπου Απόστολος Παλάτος
Eπικεφαλής γιατρός Νίκος Παππάς
Υπεύθυνος Servicearea Τάσος Κορμαζόπουλος
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega
Υπεύθυνος Επικοινωνιών Νίκος Καραλής
ΓENIKOI OPOI
APΘPO2 - ΓENIKA
2.1 Ο αγώνας προσμετρά στο κύπελλο Ράλλυ Χώματος
ΑΡΘΡΟ 3 - ΠEPIΓPAΦH
3.1 Συνολικό μήκος του αγώνα 96,10
3.2 Σύνολο χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών (Ε.Δ.) 37,86
3.3 Τύπος οδοστρώματος της Ε.Δ. Χώμα.
3.4 Αριθμός τμημάτων διαδρομής 2
APΘPO4 - ΔEKTA AYTOKINHTA
4.1 Eπιτρεπτές τροποποιήσεις
α. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο.
Επί πλέον επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς που είναι κατασκευασμένη από πλαστικό, μέταλλο ή συνθετικό υλικό για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουργία εκτός από την προστασία του αμαξώματος.
β. Λασπωτήρες:
Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στους χωμάτινους αγώνες πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες
O όρος “λασπωτήρας” επεξηγείται στο Παράρτημα “J” (Άρθ. 252.7.7).
γ. Παράθυρα (Άρθ. 253.11 του Παραρτήματος J):
4.2 AυτοκίνηταOμάδαςN
4.3 AυτοκίνηταOμάδαςA
4.4 AυτοκίνηταOμάδας Ε
4.5 AυτοκίνηταOμάδαςR
4.6 Αυτοκίνητα της Κατηγορίας 4Χ4 (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV)
ΑΡΘΡΟ 5 - ΔHΛΩΣEIΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - EΓΓPAΦEΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία του αγώνα:Α.Σ.Μ.Α. Αχαρνών 70 Κηφισιά. τηλ. 210 8087267 κιν 6972849494 και 6932350220 φαξ: 210 8087269 mail: agonistiko.auto@gmail.com
Η δήλωση, μαζί με το παράβολο συμμετοχής, πρέπει να φτάσει στη γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015, ώρα 22:00.
Tα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του διοικητικού ελέγχου, της 21ης Νοεμβρίου 2015
Eάν η δήλωση έχει σταλεί με fax τότε η πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ - AΣΦAΛIΣH
6.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής
Με διαφήμιση οργανωτή Χωρίς διαφήμιση οργανωτή
Παράβολο αγωνιζομένου 210€ 310€
« διαγωνιζομένου 250€ 350€
6.2 H δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής.
6.3 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εξ ολοκλήρου
6.3.1 Σε υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή.
6.3.2 Σε περίπτωση που ματαιωθεί ο αγώνας.
6.3.3 Σε περίπτωση που αναβληθεί ο αγώνας.
6.3.4 Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον έλεγχο εξακρίβωσης.
6.4 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους.
H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της εκκίνησης,, παύει δε να ισχύει μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων ή από τη στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
Tα αυτοκίνητα των service, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες του οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές του αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους.
ΑΡΘΡΟ 7 - ΔIAΦHMIΣEIΣ
7.1 Τοποθέτηση ταινιών
Επιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρμπρίζ και, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παράθυρο.
7.2 Υποχρεωτική διαφήμιση
Oι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του Pάλλυ, διατίθενται για τη διαφήμιση των οργανωτών.
7.3 Προαιρετική Διαφήμιση
7.3.1 Ο οργανωτής μπορεί να απαιτήσει οι συμμετέχοντες να φέρουν επιπλέον προαιρετική διαφήμιση. Εάν ένας συμμετέχων αρνηθεί αυτή τη διαφήμιση, το παράβολο συμμετοχής του δεν μπορεί να αυξηθεί περισσότερο από το διπλάσιο.
7.3.2 Σε περίπτωση που η προαιρετική διαφήμιση, αφορά κατασκευαστή αυτοκινήτων, ελαστικά, καύσιμα ή λιπαντικά, ο οργανωτής δεν μπορεί να απαιτήσει από τον αγωνιζόμενο / συμμετέχοντα αυξημένο παράβολο συμμετοχής, εάν ο αγωνιζόμενος την αρνηθεί.
7.3.3 Η προαιρετική διαφήμιση θα ανακοινωθεί με Δ.Π.
7.3.4 Οι συμμετέχοντες που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κρατήσουν κενό τον σχετικό χώρο.
Η θέση της προαιρετικής διαφήμισης είναι στα δύο μπροστινά φτερά. Οι διαστάσεις αυτής είναι 25 εκ. Χ 15 εκ. περίπου.
ΑΡΘΡΟ 8 - ΓENIKEΣ YΠOXPEΩΣEIΣ
8.1 Έλεγχος για τα κράνη, τις φόρμες και τα εφόδια των οδηγών
O έλεγχος αυτός θα γίνει κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης, την 21 Νοεμβρίου και ώρες από 15:00 έως 18:00 , στο I.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας (Δαχτυλίδι).
8.1.1 Τα πληρώματα πρέπει να παρουσιάσουν όλο τον ρουχισμό και τον εξοπλισμό (κράνη και HANS) που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν στη διάρκεια του αγώνα. Θα ελεγχθούν αν είναι σύννομα με την εγκύκλιο της ΕΠΑ.
Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο.
8.1.2 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κουτί πρώτων βοηθειών και 1 ανακλαστικό τρίγωνο. Σε περίπτωση που δεν τα φέρει το αυτοκίνητο μπορεί να του απαγορευτεί η εκκίνηση. Ο εξοπλισμός θα ελεγχθεί στον Έλεγχο Εξακρίβωσης και μπορεί να ελεγχθεί και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
8.1.3 Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να βρίσκονται 2 κόφτες ζωνών ασφαλείας. Πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμοι στον οδηγό και στον συνοδηγό όταν είναι καθισμένοι και φορούν τις ζώνες ασφαλείας (άρθ. 253.6, Παράρτημα J).
8.2 Αριθμοί συμμετοχής πόρτας
Kάθε πλήρωμα θα εφοδιασθεί από την οργανωτική επιτροπή, με δύο αριθμούς συμμετοχής διαστάσεων 70εκ. Χ 20εκ. (σε κάθε πόρτα, το νούμερο πρέπει να τοποθετηθεί στην πλευρά του μεντεσέ) που θα τοποθετηθούν στις εμπρός πόρτες. Θα εφοδιαστεί επίσης με 2 αριθμούς διαστάσεων 25εκ. ύψος και 2.5 εκ. πάχος που θα τοποθετηθούν στα πίσω πλαϊνά παράθυρα. Οι αριθμοί πρέπει να βρίσκονται τοποθετημένοι πάνω στο αυτοκίνητο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτο και μετά του συνοδηγού.
Τα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.
- Συνιστάται η πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή , “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό)
8.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
8.3.1. Διάρκεια
ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΛΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 8.3.4.
8.3.2 Κανονισμοί που αφορούν όλα τα πληρώματα:
8.3.2.1 Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής.
8.3.2.2 Η ΕΠΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.
8.3.2.3 Η μέγιστη ταχύτητα στις Ε.Δ. είναι 70 χλμ/ώρα και στις δύο επιφάνειες, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.
8.3.2.4 Στους χωμάτινους αγώνες απαγορεύετα η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα.
Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας Ε.Δ. προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση.
8.3.2.5 Απαγορεύεται το βάψιμο και το μαρκάρισμα των παρυφών του δρόμου με σπρέι ή άλλο μέσο.
Ο Οργανωτής θα αφαιρέσει αυτά τα σημάδια πριν την εκκίνηση του αγώνα.
8.3.2.6 Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και θα επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 8.3.4.
8.3.3. Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων και Περιορισμοί:
8.3.3.1 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
8.3.3.2 Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600cc turbo.
8.3.3.3 Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.
8.3.3.4 O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
8.3.3.5 Το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
8.3.3.6 H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.
8.3.3.7 Οι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.
8.3.3.8 Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
8.3.3.9 Αγωνιστικά εξαρτήματα (rollbar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ.) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
8.3.3.10 Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.
8.3.3.11 Οι ζάντες είναι ελεύθερες
8.3.3.12 Το πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).
8.3.3.13 Στους χωμάτινους αγώνες επιτρέπονται τα εξής: ποδιά που θα καλύπτει μόνο τον χώρο κάτω από τον κινητήρα και μπάρα θόλων.
8.3.3.14 Στους χωμάτινους και ασφάλτινους αγώνες τα ελαστικά είναι ελεύθερα, εκτός από slick και σταμπωτά.
8.3.4. Ποινές
Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Οργάνωση, την ΕΠΑ ή Αστυνομικό όργανο, θα επιβάλλονται ποινές. Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη η εν γένει αγωνιστική συμπεριφορά του πληρώματος. Οι ποινές που μπορεί να επιβληθούν είναι :
- Άρνηση εκκίνησης στον συγκεκριμένο αγώνα, με απόφαση Αγωνοδικών
- Επιβολή αφαίρεσης Δελτίου Αθλητού από 4 έως 12 μήνες από την ΕΠΑ
- Παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΑ
APΘPO 9 - METPA AΣΦAΛEIAΣ - KYKΛOΦOPIA
9.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις εγκυκλίους της ΕΠΑ.
9.2 Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε Ε.Δ. το πλήρωμα πρέπει να φορά αναγνωρισμένα κράνη, και όλο τον απαιτούμενο ρουχισμό και εξοπλισμό ασφαλείας, όπως προβλέπεται από το Παράρτημα L (της FIA) Κεφάλαιο ΙΙΙ - Εξοπλισμός οδηγών και να έχει δεμένες τις ζώνες ασφαλείας,
9.3 Aπαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού:
α. Nα κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους, αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
β. Tο σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τρίτο πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και των κριτών για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης.
9.4 Yπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
α. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι.
β. Kάθε φορά, που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην δημιουργούν προβλήματα.
9.5 Στην ειδική διαδρομή, θα υπάρχει και δεύτερο ασθενοφόρο, πυροσβεστικό και γερανοφόρο όχημα, καθώς και ομάδα διάσωσης.
9.6 Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κανονισμοί ασφαλείας των αγώνων Ράλλυ.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
APΘPO 10 - EKKINHΣH
10.1 Πανηγυρική εκκίνηση δεν θα γίνει.
10.2 Επίσημη ώρα
Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο αριθμός τηλεφώνου “14844”.
10.3 Σειρά εκκίνησης
Η σειρά εκκίνησης ακολουθεί την σειρά εκκίνησης των αγώνων ράλλυ.
10.4 Χρονομέτρηση της Ειδικής Διαδρομής
Η χρονομέτρηση των Ε.Δ. θα γίνεται με αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα στο εκατοστό του δευτερολέπτου.
10.5 Άφιξη αυτοκινήτων στον χώρο της εκκίνησης
Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στον χώρο του ΣΕΧ εκκίνησης του πρώτου τμήματος, την 22α Νοεμβρίου 2015 και ώρα 10:15
10.6 Εκκίνηση Αγώνα
H εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί σε διαστήματα 2 λεπτών την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, 10:30 στο ΣΕΧ 1 ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Καθυστέρηση μεγαλύτερη από 15 λεπτά στο πρώτο ΣΕΧ (εκκίνηση αγώνα) επιφέρει τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
10.7 Ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στα ServiceArea,
H ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο “ServiceArea”, απαγορεύεται να ξεπερνάει τα 20χλμ/ώρα και στους χώρους ανεφοδιασμού τα 5χλμ/ώρα.
10.8 Λανθασμένη εκκίνηση
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
Επιπλέον παραβάσεις: Στη κρίση των αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν βαρύτερες κυρώσεις από τους αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.
10.9 Καθυστέρηση εκκίνησης από υπαιτιότητα του πληρώματος
Σε περίπτωση καθυστερημένης εκκίνησης που οφείλεται στο πλήρωμα, ο κριτής θα γράψει στο καρνέ νέα ώρα και η ποινή που θα επιβληθεί θα είναι 1 λεπτό, για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Το πλήρωμα θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες ασχέτως αν πραγματοποιήθηκε ή όχι η Ε.Δ. Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης της εκκίνησης είναι τα 5 λεπτά.
10.10 Αδυναμία εκκίνησης στη γραμμή της αφετηρίας
Κάθε αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να εκκινήσει από τη γραμμή εκκίνησης μέσα στο διάστημα των 20 δευτερολέπτων που ακολουθούν το σήμα εκκίνησης, θα αποκλείεται και θα απομακρύνεται αμέσως σε ασφαλή θέση.
10.11 Ακινητοποίηση αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ
Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – Αφετηρίας ο μέγιστος χρόνος μέχρι τη γραμμή της Αφετηρίας είναι τα 5 λεπτά. Ο κριτής θα του γράψει στο καρνέ νέα ώρα εκκίνησης. Η ποινή που θα επιβληθεί για κάθε λεπτό πέρα από την αρχικά προβλεπόμενη ώρα εκκίνησης , είναι 10’’ για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Μετά την παρέλευση των 5 λεπτών θα τίθεται εκτός αγώνα και θα μετακινείται σε θέση που να μην εμποδίζει την ομαλή ροή των υπολοίπων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
10.12 Στους αγώνες Ράλλυ Σπριντ, μετά το τέλος του 2ου τμήματος διαδρομής, τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να διέρχονται μέσα από τον χώρο του service, αλλά θα κατευθύνονται στον χώρο του parkferme.
10.13 Αναφορά Ατυχήματος
Αν ένα πλήρωμα αναμειχθεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον επόμενο ενδιάμεσο.
Οι νόμοι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με της διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 34 του γενικού κανονισμού.
ΓPAMMATEIA TOY AΓΩNA
H Γραμματεία του Aγώνακαι το Γραφείο Τύπου θα λειτουργεί μέχρι την 20η Νοεμβρίου στα γραφεία του Σωματείου Α.Σ.Μ.Α. Αχαρνών 70 Κηφισιά. Την 21η Νοεμβρίου 2015 στο χώρο του ελέγχου εξακρίβωσης και την 22α Νοεμβρίου 2015 στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα δελτία πληροφοριών.Τηλ Γραμματείας 2108087267 κιν 6972849494, 6932350220.
EΠIΣHMOΣ (οι) ΠINAKAΣ (ες) ANAKOINΩΣEΩN
Οπου και η Γραμματεία του αγώνα
SERVICE AREA και PARC FERME
ΤοServiceareaθα λειτουργείκατά την διάρκεια του αγώνα την 22 Νοεμβρίου 2015 στην οδό Δημοσίων Υπαλλήλων πρώην Καραντάνη στο Λουτράκι. Το τελικό parkfermeθα γίνει στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο.
OPΓANΩΣH
APΘPO 1 - ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O αγώνας θα διεξαχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του EθνικούAθλητικούKανονισμού (EAK), της Προκήρυξης Πρωταθλημάτων και Κυπέλλων της ΕΠΑ καθώς και των εγκυκλίων της, του Γενικού Kανονισμού και του παρόντος Συμπληρωματικού Kανονισμού (που αποτελεί συμπλήρωμα του Γενικού Kανονισμού) και των παραρτημάτων του.
Οι τροποποιήσεις, προσθήκες ή/και διορθώσεις στον Συμπληρωματικό Κανονισμό θα ανακοινώνονται μόνο με αριθμημένα και χρονολογημένα δελτία πληροφοριών που θα εκδίδουν οι Οργανωτές ή οι Αγωνοδίκες και θα τυπώνονται σε χαρτί κίτρινου χρώματος.
1.1 KAΘOPIΣMOΣ
Oνομασία του αγώνα: 1οΡάλλυΣπρίντΑΣΜΑ-ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Oργανωτής Α.Σ.Μ.Α. (Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού),
Ημερομηνία διεξαγωγής 21 – 22 Νοεμβρίου 2015
1.2 OPΓANΩTIKH EΠITPOΠH
Πρόεδρος Γιώργος Μαυρουδής
Mέλη: ΘωμαςΓκουρτσούλης, Μανώλης Μακρινός
ΛώρηςΜελετόπουλος , Γιώργος Σωρηρόπουλος
1.3 ΣTEΛEXH TOY AΓΩNA
Παρατηρητής &Πρόεδρος Aγωνοδικών
Aγωνοδίκες Βασίλης Τσιγαρίδης
Aλυτάρχης Στέλιος Δάσιος
Bοηθός/οίAλυτάρχης Νίκος Κόγιας
Γραμματέας του αγώνα Τζένη Βυτινάρου
Επικεφαλής Τεχνικός Έφορος Αλέξης Μαραντζίδης
Tεχνικοί Έφοροι Γιώργος Σωτηρόπουλος
Yπεύθυνος σχέσεων με
αγωνιζομένους ΛώρηςΜελετόπουλος
Επικεφαλής ασφαλείας Δημήτρης Καττής
YπεύθυνοςTύπου Απόστολος Παλάτος
Eπικεφαλής γιατρός Νίκος Παππάς
Υπεύθυνος Servicearea Τάσος Κορμαζόπουλος
Υπεύθυνος Αποτελεσμάτων Infomega
Υπεύθυνος Επικοινωνιών Νίκος Καραλής
ΓENIKOI OPOI
APΘPO2 - ΓENIKA
2.1 Ο αγώνας προσμετρά στο κύπελλο Ράλλυ Χώματος
ΑΡΘΡΟ 3 - ΠEPIΓPAΦH
3.1 Συνολικό μήκος του αγώνα 96,10
3.2 Σύνολο χιλιομέτρων ειδικών διαδρομών (Ε.Δ.) 37,86
3.3 Τύπος οδοστρώματος της Ε.Δ. Χώμα.
3.4 Αριθμός τμημάτων διαδρομής 2
APΘPO4 - ΔEKTA AYTOKINHTA
4.1 Eπιτρεπτές τροποποιήσεις
α. Eπιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς κάτω από το αυτοκίνητο.
Επί πλέον επιτρέπεται η τοποθέτηση προστατευτικής ποδιάς που είναι κατασκευασμένη από πλαστικό, μέταλλο ή συνθετικό υλικό για την προστασία του αμαξώματος από τη διάβρωση, υπό τον όρο ότι η ποδιά αυτή είναι αφαιρετή, ακολουθεί ακριβώς τις καμπύλες του αμαξώματος, δεν παραβιάζει κανένα άρθρο του δελτίου αναγνώρισης και δεν έχει καμία (αεροδυναμική ή άλλη) λειτουργία εκτός από την προστασία του αμαξώματος.
β. Λασπωτήρες:
Όλα τα συμμετέχοντα αυτοκίνητα στους χωμάτινους αγώνες πρέπει να είναι εφοδιασμένα με λασπωτήρες
O όρος “λασπωτήρας” επεξηγείται στο Παράρτημα “J” (Άρθ. 252.7.7).
γ. Παράθυρα (Άρθ. 253.11 του Παραρτήματος J):
4.2 AυτοκίνηταOμάδαςN
4.3 AυτοκίνηταOμάδαςA
4.4 AυτοκίνηταOμάδας Ε
4.5 AυτοκίνηταOμάδαςR
4.6 Αυτοκίνητα της Κατηγορίας 4Χ4 (Τ1, Τ2, Τ3, Τ6, Τ7, Τ8, Τ9, Εμπορίου, SUV)
ΑΡΘΡΟ 5 - ΔHΛΩΣEIΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ - EΓΓPAΦEΣ
Όποιος θέλει να λάβει μέρος στον αγώνα οφείλει να συμπληρώσει δήλωση συμμετοχής και να την υποβάλει στη Γραμματεία του αγώνα:Α.Σ.Μ.Α. Αχαρνών 70 Κηφισιά. τηλ. 210 8087267 κιν 6972849494 και 6932350220 φαξ: 210 8087269 mail: agonistiko.auto@gmail.com
Η δήλωση, μαζί με το παράβολο συμμετοχής, πρέπει να φτάσει στη γραμματεία μέχρι την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015, ώρα 22:00.
Tα στοιχεία που αφορούν τον συνοδηγό μπορούν να δηλωθούν μέχρι το τέλος του διοικητικού ελέγχου, της 21ης Νοεμβρίου 2015
Eάν η δήλωση έχει σταλεί με fax τότε η πρωτότυπη πρέπει να φτάσει στον οργανωτή το αργότερο μέχρι τον διοικητικό έλεγχο.
ΑΡΘΡΟ 6 - ΠAPABOΛA ΣYMMETOXHΣ - AΣΦAΛIΣH
6.1 Tα παράβολα συμμετοχής καθορίζονται ως εξής
Με διαφήμιση οργανωτή Χωρίς διαφήμιση οργανωτή
Παράβολο αγωνιζομένου 210€ 310€
« διαγωνιζομένου 250€ 350€
6.2 H δήλωση συμμετοχής γίνεται δεκτή μόνο αν συνοδεύεται από ολόκληρο το παράβολο συμμετοχής.
6.3 Tο παράβολο συμμετοχής επιστρέφεται εξ ολοκλήρου
6.3.1 Σε υποψήφιους που η συμμετοχή τους δεν έγινε δεκτή.
6.3.2 Σε περίπτωση που ματαιωθεί ο αγώνας.
6.3.3 Σε περίπτωση που αναβληθεί ο αγώνας.
6.3.4 Το παράβολο συμμετοχής ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ σε περίπτωση αποκλεισμού του αυτοκινήτου λόγω τεχνικού προβλήματος στον έλεγχο εξακρίβωσης.
6.4 Στο παράβολο συμμετοχής περιλαμβάνεται και η ασφάλεια του διαγωνιζομένου για αστική ευθύνη προς τρίτους.
H ασφάλιση αυτή ισχύει από τη στιγμή της εκκίνησης,, παύει δε να ισχύει μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής ενστάσεων ή από τη στιγμή της εγκατάλειψης από τον αγώνα ή του αποκλεισμού από αυτόν.
Tα αυτοκίνητα των service, ακόμα και αυτά που είναι εφοδιασμένα με τις ειδικές πινακίδες του οργανωτή, δεν μπορούν να θεωρηθούν ως επίσημες συμμετοχές του αγώνα και κατά συνέπεια δεν καλύπτονται από την ασφάλιση του αγώνα και κυκλοφορούν με την ευθύνη των ιδιοκτητών τους.
ΑΡΘΡΟ 7 - ΔIAΦHMIΣEIΣ
7.1 Τοποθέτηση ταινιών
Επιτρέπεται η τοποθέτηση ταινίας φάρδους το πολύ 15 cm στο επάνω τμήμα του παρμπρίζ και, εφόσον δεν εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού, επιτρέπεται η τοποθέτηση μιας ταινίας φάρδους 15 cm το πολύ στο πίσω παράθυρο.
7.2 Υποχρεωτική διαφήμιση
Oι αριθμοί συμμετοχής και οι πινακίδες του Pάλλυ, διατίθενται για τη διαφήμιση των οργανωτών.
7.3 Προαιρετική Διαφήμιση
7.3.1 Ο οργανωτής μπορεί να απαιτήσει οι συμμετέχοντες να φέρουν επιπλέον προαιρετική διαφήμιση. Εάν ένας συμμετέχων αρνηθεί αυτή τη διαφήμιση, το παράβολο συμμετοχής του δεν μπορεί να αυξηθεί περισσότερο από το διπλάσιο.
7.3.2 Σε περίπτωση που η προαιρετική διαφήμιση, αφορά κατασκευαστή αυτοκινήτων, ελαστικά, καύσιμα ή λιπαντικά, ο οργανωτής δεν μπορεί να απαιτήσει από τον αγωνιζόμενο / συμμετέχοντα αυξημένο παράβολο συμμετοχής, εάν ο αγωνιζόμενος την αρνηθεί.
7.3.3 Η προαιρετική διαφήμιση θα ανακοινωθεί με Δ.Π.
7.3.4 Οι συμμετέχοντες που αποδέχονται την προαιρετική διαφήμιση του Οργανωτή θα πρέπει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ να κρατήσουν κενό τον σχετικό χώρο.
Η θέση της προαιρετικής διαφήμισης είναι στα δύο μπροστινά φτερά. Οι διαστάσεις αυτής είναι 25 εκ. Χ 15 εκ. περίπου.
ΑΡΘΡΟ 8 - ΓENIKEΣ YΠOXPEΩΣEIΣ
8.1 Έλεγχος για τα κράνη, τις φόρμες και τα εφόδια των οδηγών
O έλεγχος αυτός θα γίνει κατά τη διάρκεια του ελέγχου εξακρίβωσης, την 21 Νοεμβρίου και ώρες από 15:00 έως 18:00 , στο I.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας (Δαχτυλίδι).
8.1.1 Τα πληρώματα πρέπει να παρουσιάσουν όλο τον ρουχισμό και τον εξοπλισμό (κράνη και HANS) που σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν στη διάρκεια του αγώνα. Θα ελεγχθούν αν είναι σύννομα με την εγκύκλιο της ΕΠΑ.
Όλοι οι αγωνιζόμενοι πρέπει να φορούν ότι αναφέρεται στην τεχνική εγκύκλιο.
8.1.2 Κάθε διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κουτί πρώτων βοηθειών και 1 ανακλαστικό τρίγωνο. Σε περίπτωση που δεν τα φέρει το αυτοκίνητο μπορεί να του απαγορευτεί η εκκίνηση. Ο εξοπλισμός θα ελεγχθεί στον Έλεγχο Εξακρίβωσης και μπορεί να ελεγχθεί και κατά τη διάρκεια του αγώνα.
8.1.3 Υπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να βρίσκονται 2 κόφτες ζωνών ασφαλείας. Πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμοι στον οδηγό και στον συνοδηγό όταν είναι καθισμένοι και φορούν τις ζώνες ασφαλείας (άρθ. 253.6, Παράρτημα J).
8.2 Αριθμοί συμμετοχής πόρτας
Kάθε πλήρωμα θα εφοδιασθεί από την οργανωτική επιτροπή, με δύο αριθμούς συμμετοχής διαστάσεων 70εκ. Χ 20εκ. (σε κάθε πόρτα, το νούμερο πρέπει να τοποθετηθεί στην πλευρά του μεντεσέ) που θα τοποθετηθούν στις εμπρός πόρτες. Θα εφοδιαστεί επίσης με 2 αριθμούς διαστάσεων 25εκ. ύψος και 2.5 εκ. πάχος που θα τοποθετηθούν στα πίσω πλαϊνά παράθυρα. Οι αριθμοί πρέπει να βρίσκονται τοποθετημένοι πάνω στο αυτοκίνητο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Το επίθετο του οδηγού και του συνοδηγού, πρέπει να εμφανίζονται στα δύο πίσω πλαϊνά παράθυρα, προσκείμενα στον αριθμό συμμετοχής. Και από τις δύο πλευρές το όνομα του οδηγού πρέπει να εμφανίζεται πρώτο και μετά του συνοδηγού.
Τα ονόματα του πληρώματος πρέπει να είναι ευκρινώς γραμμένα.
- Συνιστάται η πιο διαδεδομένη και ευκρινής γραφή , “HELVETICA”. Το πρώτο γράμμα κεφαλαίο και τα υπόλοιπα μικρά (πεζά).
- Σε λευκό χρώμα με διαφανές φόντο.
- Ύψος γραμμάτων 5cm και πάχος από 0,7 έως 1.5cm (ίδιο ύψος γραμμάτων για τον οδηγό και τον συνοδηγό)
8.3 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ
8.3.1. Διάρκεια
ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΛΗΓΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ (Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015)
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ 8.3.4.
8.3.2 Κανονισμοί που αφορούν όλα τα πληρώματα:
8.3.2.1 Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ. και να μην παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής.
8.3.2.2 Η ΕΠΑ και οι Οργανωτές θα εποπτεύουν με ειδικά συνεργεία, τη συμμόρφωση των αγωνιζομένων με τον Κ.Ο.Κ.
8.3.2.3 Η μέγιστη ταχύτητα στις Ε.Δ. είναι 70 χλμ/ώρα και στις δύο επιφάνειες, εκτός αν οι πινακίδες σήμανσης ορίζουν μικρότερο όριο ταχύτητας.
8.3.2.4 Στους χωμάτινους αγώνες απαγορεύετα η οδήγηση με φορά αντίθετη από τη φορά του αγώνα.
Τονίζεται ότι οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να κλείνουν με οποιοδήποτε τρόπο και οποιαδήποτε στιγμή το δρόμο μιας Ε.Δ. προκειμένου να κάνουν την αναγνώριση.
8.3.2.5 Απαγορεύεται το βάψιμο και το μαρκάρισμα των παρυφών του δρόμου με σπρέι ή άλλο μέσο.
Ο Οργανωτής θα αφαιρέσει αυτά τα σημάδια πριν την εκκίνηση του αγώνα.
8.3.2.6 Τονίζεται ότι οι αναγνωρίσεις που δεν θα γίνονται αυστηρά υπό τις πιο πάνω προϋποθέσεις, θεωρούνται παράνομες και θα επισύρουν τις ποινές που αναφέρονται στο άρθρο 8.3.4.
8.3.3. Αυτοκίνητα αναγνωρίσεων και Περιορισμοί:
8.3.3.1 ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
8.3.3.2 Αυτοκίνητα συμβατικά ή τύπου Jeep έως 2500cc, ατμοσφαιρικά ή έως 1600cc turbo.
8.3.3.3 Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι μονόχρωμο, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς αυτοκόλλητα κλπ.
8.3.3.4 O κινητήρας πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
8.3.3.5 Το κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να είναι σειράς παραγωγής.
8.3.3.6 H εξάτμιση πρέπει να είναι σειράς παραγωγής και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα επιτρεπόμενα όρια θορύβου της χώρας.
8.3.3.7 Οι αναρτήσεις είναι ελεύθερες.
8.3.3.8 Οι ζώνες ασφαλείας πρέπει να είναι σε παρόμοια χρώματα με αυτά του εσωτερικού του αυτοκινήτου.
8.3.3.9 Αγωνιστικά εξαρτήματα (rollbar, πρόσθετες προστατευτικές ποδιές, κλπ.) ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ.
8.3.3.10 Τα μπάκετ καθίσματα επιτρέπονται.
8.3.3.11 Οι ζάντες είναι ελεύθερες
8.3.3.12 Το πλήρωμα μπορεί να χρησιμοποιεί ένα “ελαφρό” σύστημα ενδοεπικοινωνίας (χωρίς κράνη).
8.3.3.13 Στους χωμάτινους αγώνες επιτρέπονται τα εξής: ποδιά που θα καλύπτει μόνο τον χώρο κάτω από τον κινητήρα και μπάρα θόλων.
8.3.3.14 Στους χωμάτινους και ασφάλτινους αγώνες τα ελαστικά είναι ελεύθερα, εκτός από slick και σταμπωτά.
8.3.4. Ποινές
Στους παραβάτες όλων των ανωτέρω άρθρων, μετά από καταγγελία από την Οργάνωση, την ΕΠΑ ή Αστυνομικό όργανο, θα επιβάλλονται ποινές. Για τον υπολογισμό των ποινών θα λαμβάνεται υπ’ όψη η εν γένει αγωνιστική συμπεριφορά του πληρώματος. Οι ποινές που μπορεί να επιβληθούν είναι :
- Άρνηση εκκίνησης στον συγκεκριμένο αγώνα, με απόφαση Αγωνοδικών
- Επιβολή αφαίρεσης Δελτίου Αθλητού από 4 έως 12 μήνες από την ΕΠΑ
- Παραπομπή στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΑ
APΘPO 9 - METPA AΣΦAΛEIAΣ - KYKΛOΦOPIA
9.1 Δεν θα δοθεί εκκίνηση για τον αγώνα σε αυτοκίνητο που δεν θα είναι σύμφωνο με τις διατάξεις του παραρτήματος J, του EAK, του παρόντος κανονισμού και τις εγκυκλίους της ΕΠΑ.
9.2 Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε Ε.Δ. το πλήρωμα πρέπει να φορά αναγνωρισμένα κράνη, και όλο τον απαιτούμενο ρουχισμό και εξοπλισμό ασφαλείας, όπως προβλέπεται από το Παράρτημα L (της FIA) Κεφάλαιο ΙΙΙ - Εξοπλισμός οδηγών και να έχει δεμένες τις ζώνες ασφαλείας,
9.3 Aπαγορεύεται στους αγωνιζόμενους με ποινή αποκλεισμού:
α. Nα κατευθύνουν για οποιοδήποτε λόγο το αυτοκίνητο τους, αντίθετα με τη φορά του αγώνα.
β. Tο σπρώξιμο του αυτοκινήτου από τρίτο πρόσωπο, συμπεριλαμβανομένων και των κριτών για οποιοδήποτε λόγο μετά την πτώση της σημαίας εκκίνησης.
9.4 Yπενθυμίζεται στους αγωνιζόμενους ότι πρέπει να τηρούν τα εξής, επί ποινή αποκλεισμού:
α. Σε περίπτωση ακινητοποίησης να σταθμεύουν το αυτοκίνητό τους με τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζονται οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι.
β. Kάθε φορά, που κάποιος αγωνιζόμενος είναι σε θέση να προσπεράσει να παίρνουν τέτοια θέση πάνω στο δρόμο ώστε να μην δημιουργούν προβλήματα.
9.5 Στην ειδική διαδρομή, θα υπάρχει και δεύτερο ασθενοφόρο, πυροσβεστικό και γερανοφόρο όχημα, καθώς και ομάδα διάσωσης.
9.6 Κατά τα λοιπά ισχύουν οι κανονισμοί ασφαλείας των αγώνων Ράλλυ.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
APΘPO 10 - EKKINHΣH
10.1 Πανηγυρική εκκίνηση δεν θα γίνει.
10.2 Επίσημη ώρα
Επίσημη ώρα του αγώνα θεωρείται αυτή που μεταδίδει ο αριθμός τηλεφώνου “14844”.
10.3 Σειρά εκκίνησης
Η σειρά εκκίνησης ακολουθεί την σειρά εκκίνησης των αγώνων ράλλυ.
10.4 Χρονομέτρηση της Ειδικής Διαδρομής
Η χρονομέτρηση των Ε.Δ. θα γίνεται με αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα στο εκατοστό του δευτερολέπτου.
10.5 Άφιξη αυτοκινήτων στον χώρο της εκκίνησης
Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρουσιαστούν στον χώρο του ΣΕΧ εκκίνησης του πρώτου τμήματος, την 22α Νοεμβρίου 2015 και ώρα 10:15
10.6 Εκκίνηση Αγώνα
H εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί σε διαστήματα 2 λεπτών την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, 10:30 στο ΣΕΧ 1 ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Καθυστέρηση μεγαλύτερη από 15 λεπτά στο πρώτο ΣΕΧ (εκκίνηση αγώνα) επιφέρει τον αποκλεισμό από τον αγώνα.
10.7 Ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στα ServiceArea,
H ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στο “ServiceArea”, απαγορεύεται να ξεπερνάει τα 20χλμ/ώρα και στους χώρους ανεφοδιασμού τα 5χλμ/ώρα.
10.8 Λανθασμένη εκκίνηση
Η λανθασμένη εκκίνηση, ειδικά η εκκίνηση πριν δοθεί σήμα, επιφέρει τις παρακάτω ποινές:
1η παράβαση 5 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
2η παράβαση 10 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
3η παράβαση 30 δευτερόλεπτα συν τον χρόνο που εκκίνησε νωρίτερα
Επιπλέον παραβάσεις: Στη κρίση των αγωνοδικών
Αυτές οι ποινές δεν αποκλείουν βαρύτερες κυρώσεις από τους αγωνοδίκες, αν το κρίνουν απαραίτητο.
10.9 Καθυστέρηση εκκίνησης από υπαιτιότητα του πληρώματος
Σε περίπτωση καθυστερημένης εκκίνησης που οφείλεται στο πλήρωμα, ο κριτής θα γράψει στο καρνέ νέα ώρα και η ποινή που θα επιβληθεί θα είναι 1 λεπτό, για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Το πλήρωμα θα αναφερθεί στους Αγωνοδίκες ασχέτως αν πραγματοποιήθηκε ή όχι η Ε.Δ. Μέγιστος χρόνος καθυστέρησης της εκκίνησης είναι τα 5 λεπτά.
10.10 Αδυναμία εκκίνησης στη γραμμή της αφετηρίας
Κάθε αυτοκίνητο που δεν είναι σε θέση να εκκινήσει από τη γραμμή εκκίνησης μέσα στο διάστημα των 20 δευτερολέπτων που ακολουθούν το σήμα εκκίνησης, θα αποκλείεται και θα απομακρύνεται αμέσως σε ασφαλή θέση.
10.11 Ακινητοποίηση αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – ΑΦΕΤΗΡΙΑΣ
Σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου μεταξύ ΣΕΧ – Αφετηρίας ο μέγιστος χρόνος μέχρι τη γραμμή της Αφετηρίας είναι τα 5 λεπτά. Ο κριτής θα του γράψει στο καρνέ νέα ώρα εκκίνησης. Η ποινή που θα επιβληθεί για κάθε λεπτό πέρα από την αρχικά προβλεπόμενη ώρα εκκίνησης , είναι 10’’ για κάθε λεπτό ή κλάσμα λεπτού καθυστέρησης. Μετά την παρέλευση των 5 λεπτών θα τίθεται εκτός αγώνα και θα μετακινείται σε θέση που να μην εμποδίζει την ομαλή ροή των υπολοίπων αγωνιστικών αυτοκινήτων.
10.12 Στους αγώνες Ράλλυ Σπριντ, μετά το τέλος του 2ου τμήματος διαδρομής, τα αυτοκίνητα δεν πρέπει να διέρχονται μέσα από τον χώρο του service, αλλά θα κατευθύνονται στον χώρο του parkferme.
10.13 Αναφορά Ατυχήματος
Αν ένα πλήρωμα αναμειχθεί σε ατύχημα όπου τραυματίστηκε κάποιος θεατής, ο συγκεκριμένος οδηγός ή ο συνοδηγός πρέπει να παραμείνει στο σημείο του ατυχήματος και να σταματήσει το επόμενο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να αναφέρει το γεγονός στον επόμενο ενδιάμεσο.
Οι νόμοι πρέπει να ληφθούν υπόψη σε σχέση με της διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσουν σχετικά με τα ατυχήματα.
Σε όλα τα αυτοκίνητα που θα σταματήσουν από αυτή τη διαδικασία, θα δοθεί χρόνος σύμφωνα με το άρθρο 34 του γενικού κανονισμού.
10.14 Πινακίδα SOS/ΟΚ
10.14.1 Κάθε πλήρωμα πρέπει να έχει μέσα στο αγωνιστικό ένα πλαστικοποιημένο χαρτόνι διαστάσεων τουλάχιστον 42 Χ 29 (Α3), που από την μία πλευρά να έχει ένα κόκκινο “SOS” και από την άλλη πλευρά ένα πράσινο “OK” . Το συγκεκριμένο έντυπο θα διανέμεται από την ΟΜΑΕ/ΕΠΑ με την έκδοση των Δελτίων των Αθλητών.
10.14.2 Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα και σε όποιο ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.
10.14.3 Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
10.14.4 Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.
10.14.5 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από τους άλλους αγωνιζόμενους.
10.14.6 Το roadbook πρέπει να περιλαμβάνει μια σελίδα που να αναφέρει τη διαδικασία ατυχήματος.
10.14.7 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται με όλους τους παραπάνω κανόνες, θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.
10.15 Λήξη τελικού ParcFermé (μετά τον τερματισμό)
Το τελικό ParcFermé θα λήξει 15’ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Όσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι τη λήξη του ParcFermé.
10.16 Τελικός τεχνικός έλεγχος
Στο χώρο του parkfermeστο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο. Εάν χρειαστεί λεπτομερής τεχνικός έλεγχος αυτός θα γίνει στο συνεργείο ΤΟΥΟΤΑ Πανούσης στην Κόρινθο.
ΑΡΘΡΟ 11 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή σταματήσει η διεξαγωγή της Ε.Δ., οι Αγωνοδίκες μπορούν να δώσουν σε κάθε πλήρωμα που επηρεάστηκε τον χρόνο που θεωρούν ως πιο δίκαιο.
Μολαταύτα, κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της Ε.Δ. σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε, αν έκανε.
ΑΡΘΡΟ 12 - ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ
12.1 Στους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής (210€).
12.2 Aν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει το προβλεπόμενο από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν(βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.3 Tα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.4 Aν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και αν τα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν τα έξοδα είναι λιγότερα, θα του επιστραφεί η διαφορά (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.5 Στους αγώνες το παράβολο έφεσης ορίζεται στο τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής (630€).
APΘPO 13 - KATATAΞEIΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
13.1 Το αποτέλεσμα για κάθε αγωνιζόμενο δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο τμημάτων διαδρομής. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας αγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός του σε όλα τα τμήματα της διαδρομής.
Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ αυτού που στο πρώτο τμήμα διαδρομής έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.
Σε όλες τις περιπτώσεις οι κατατάξεις θα ανακοινωθούν με βάση το άθροισμα των χρόνων που θα επιτύχει κάθε αγωνιζόμενος στα 2 τμήματα διαδρομής, μαζί με τις ποινές που τυχόν έχει.
13.2 Τα αποτελέσματα των τελικών κατατάξεων μετά και το 2o τμήμα διαδρομής), οριστικοποιούνται 30΄ μετά την ανακοίνωσή τους.
13.3 Τα τελικά θα ανακοινωθούν με το τέλος του αγώνα στο χώρο απονομής
10.14.1 Κάθε πλήρωμα πρέπει να έχει μέσα στο αγωνιστικό ένα πλαστικοποιημένο χαρτόνι διαστάσεων τουλάχιστον 42 Χ 29 (Α3), που από την μία πλευρά να έχει ένα κόκκινο “SOS” και από την άλλη πλευρά ένα πράσινο “OK” . Το συγκεκριμένο έντυπο θα διανέμεται από την ΟΜΑΕ/ΕΠΑ με την έκδοση των Δελτίων των Αθλητών.
10.14.2 Σε περίπτωση ατυχήματος όπου απαιτείται άμεση ιατρική επέμβαση, πρέπει, όπου είναι δυνατόν, να επιδειχθεί αμέσως το κόκκινο σήμα “SOS” στα επόμενα αυτοκίνητα και σε όποιο ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.
10.14.3 Κάθε πλήρωμα που του επιδεικνύεται το κόκκινο SOS ή δει ένα αυτοκίνητο να έχει υποστεί σοβαρό ατύχημα όπου τα δύο μέλη του πληρώματος βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιδεικνύουν το κόκκινο SOS, θα σταματήσει αμέσως και χωρίς εξαίρεση για να δώσει βοήθεια. Επίσης θα σταματήσουν όλα τα αυτοκίνητα που ακολουθούν. Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα φτάσει στο σημείο του ατυχήματος θα προχωρήσει για να ενημερώσει τον αμέσως επόμενο ενδιάμεσο κριτή. Τα επόμενα αυτοκίνητα θα ανοίξουν τον δρόμο για να πλησιάσουν τα αυτοκίνητα άμεσης βοήθειας.
10.14.4 Στην περίπτωση ατυχήματος που δεν απαιτείται άμεση ιατρική βοήθεια, ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να επιδείξει καθαρά το σήμα ΟΚ στα επόμενα αυτοκίνητα και σε οποιοδήποτε ελικόπτερο (αν υπάρχει) προσπαθεί να βοηθήσει.
10.14.5 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει το αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετήσει το σήμα ΟΚ με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι εύκολα ορατό από τους άλλους αγωνιζόμενους.
10.14.6 Το roadbook πρέπει να περιλαμβάνει μια σελίδα που να αναφέρει τη διαδικασία ατυχήματος.
10.14.7 Κάθε πλήρωμα που εγκαταλείπει από ένα αγώνα πρέπει να ενημερώσει για αυτή την εγκατάλειψη τους οργανωτές το συντομότερο δυνατόν, εκτός από περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Κάθε πλήρωμα που δεν συμμορφώνεται με όλους τους παραπάνω κανόνες, θα αναφέρεται στους Αγωνοδίκες.
10.15 Λήξη τελικού ParcFermé (μετά τον τερματισμό)
Το τελικό ParcFermé θα λήξει 15’ λεπτά μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου, ασχέτως με την προγραμματισμένη ώρα ανάρτησης των προσωρινών τελικών αποτελεσμάτων. Όσοι αγωνιζόμενοι επιθυμούν να καταθέσουν ένσταση για τεχνικό θέμα πρέπει να την καταθέσουν μέχρι τη λήξη του ParcFermé.
10.16 Τελικός τεχνικός έλεγχος
Στο χώρο του parkfermeστο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο. Εάν χρειαστεί λεπτομερής τεχνικός έλεγχος αυτός θα γίνει στο συνεργείο ΤΟΥΟΤΑ Πανούσης στην Κόρινθο.
ΑΡΘΡΟ 11 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ
Εάν για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή σταματήσει η διεξαγωγή της Ε.Δ., οι Αγωνοδίκες μπορούν να δώσουν σε κάθε πλήρωμα που επηρεάστηκε τον χρόνο που θεωρούν ως πιο δίκαιο.
Μολαταύτα, κάθε πλήρωμα υπεύθυνο ή συνυπεύθυνο για τη διακοπή της Ε.Δ. σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ωφεληθεί από αυτό το μέτρο. Θα χρεωθεί με τον πραγματικό χρόνο που έκανε, αν έκανε.
ΑΡΘΡΟ 12 - ENΣTAΣEIΣ KAI EΦEΣEIΣ
12.1 Στους αγώνες το παράβολο ένστασης ορίζεται στο ισόποσο του παραβόλου συμμετοχής (210€).
12.2 Aν η ένσταση απαιτεί την αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση διαφόρων τμημάτων ενός αυτοκινήτου ο ενιστάμενος οφείλει να καταθέσει το προβλεπόμενο από τη σχετική εγκύκλιο της ΕΠΑ ή το ορισθέν από τους Αγωνοδίκες ποσόν(βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.3 Tα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου επιβαρύνουν τον ενιστάμενο αν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και τον αγωνιζόμενο κατά του οποίου γίνεται η ένσταση όταν αυτή γίνει δεκτή (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.4 Aν η ένσταση δεν γίνει δεκτή και αν τα έξοδα για τη μεταφορά του αυτοκινήτου είναι μεγαλύτερα από το ποσό που κατατέθηκε, η διαφορά θα επιβαρύνει τον ενιστάμενο. Σε αντίθετη περίπτωση, αν τα έξοδα είναι λιγότερα, θα του επιστραφεί η διαφορά (βλέπε εγκύκλιο 3/2015).
12.5 Στους αγώνες το παράβολο έφεσης ορίζεται στο τριπλάσιο του παραβόλου συμμετοχής (630€).
APΘPO 13 - KATATAΞEIΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
13.1 Το αποτέλεσμα για κάθε αγωνιζόμενο δίνεται από το άθροισμα των χρόνων των δύο τμημάτων διαδρομής. Για να θεωρηθεί ότι τερμάτισε ένας αγωνιζόμενος είναι υποχρεωτικός ο τερματισμός του σε όλα τα τμήματα της διαδρομής.
Στην περίπτωση που δύο ή περισσότεροι οδηγοί ισοβαθμίσουν στο τέλος του αγώνα τότε η ισοβαθμία λύνεται υπέρ αυτού που στο πρώτο τμήμα διαδρομής έκανε καλύτερο χρόνο. Εάν η ισοβαθμία δεν λυθεί τότε οι ισοβαθμούντες παίρνουν την ίδια θέση στην κατάταξη και ο επόμενος παίρνει τη μεθεπόμενη.
Σε όλες τις περιπτώσεις οι κατατάξεις θα ανακοινωθούν με βάση το άθροισμα των χρόνων που θα επιτύχει κάθε αγωνιζόμενος στα 2 τμήματα διαδρομής, μαζί με τις ποινές που τυχόν έχει.
13.2 Τα αποτελέσματα των τελικών κατατάξεων μετά και το 2o τμήμα διαδρομής), οριστικοποιούνται 30΄ μετά την ανακοίνωσή τους.
13.3 Τα τελικά θα ανακοινωθούν με το τέλος του αγώνα στο χώρο απονομής
APΘPO 14 - ΒΡΑΒΕΙΑ-ΚΥΠΕΛΛΑ
Γενική Κατάταξη (Ν - Α - E- R- )
Στους τρεις πρώτους Nικητές: Kύπελλα
Γενική KατάταξηF2 (Ν - Α - E- R)
Στους τρεις πρώτους Nικητές: Kύπελλα
KατάταξηKλάσεων (εφόσον σε κάθε κλάση εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα)
Στους τρεις πρώτους νικητές κάθε κλάσης κάθε ομάδας: Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κάθε κλάσης, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση.
ΑΡΘΡΟ 15 - AΠONOMH
H απονομή των Eπάθλων θα γίνει την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 16:00 στο αμφιθέατρο του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου στο Λουτρακι.
Γενική Κατάταξη (Ν - Α - E- R- )
Στους τρεις πρώτους Nικητές: Kύπελλα
Γενική KατάταξηF2 (Ν - Α - E- R)
Στους τρεις πρώτους Nικητές: Kύπελλα
KατάταξηKλάσεων (εφόσον σε κάθε κλάση εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα)
Στους τρεις πρώτους νικητές κάθε κλάσης κάθε ομάδας: Κύπελλα
Στους 3 πρώτους κάθε κλάσης, εφόσον εκκινήσουν τουλάχιστον 5 αυτοκίνητα. Αν εκκινήσουν 4 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα στους 2 πρώτους και αν εκκινήσουν 3 αυτοκίνητα απονέμονται κύπελλα μόνο στους πρώτους. Αν εκκινήσουν λιγότερα από 3 τότε δεν θα απονεμηθούν κύπελλα σε αυτήν την κλάση.
ΑΡΘΡΟ 15 - AΠONOMH
H απονομή των Eπάθλων θα γίνει την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015 και ώρα 16:00 στο αμφιθέατρο του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου στο Λουτρακι.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.