Ευχάριστη νότα προσδίδει στις συμμετοχές η επιστροφή στο χώρο των ράλλυ του 5-φορές πρωταθλητή Ελλάδος, Λεωνίδα Κύρκου με Mitsubishi Lancer Evo IX! Ο «Λέας», που τα τελευταία χρόνια συμμετέχει με επιτυχία στις αναβάσεις, επέλεξε να επιστρέψει στις ειδικές διαδρομές, έπειτα από 7 χρόνια απουσίας. Δίπλα του θα έχει τον πολύπειρο Γιώργο Πολυζώη. Άλλη μια εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα κάνει ο Γιώργος Φιλιππίδης, που θέλει να τριτώσει το καλό στο χώμα με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Ο “Yorgo” στους τελευταίους αγώνες δείχνει να βρίσκει τα πατήματά του, χάρη και στην πολύτιμη εμπειρία του Λεωνίδα Μαχαίρα που τον καθοδηγεί από το δεξί μπάκετ. Παρ’ ότι δεν έχουν ελπίδες για κατάκτηση του τίτλου, οι Γιώργος Κλουβάτος – Ανδρέας Βλαχογένης θα δώσουν το παρών και στο Λουτράκι με το γνωστό Mitsubishi Lancer Evo IX. Αφού «ζεστάθηκαν» στο πρόσφατο Σπριντ Κορίνθου, οι Κωνσταντίνος Χαλιβελάκης-Μάριος Τσαούσογλου, με το Mitsubishi Lancer Evo IX, θα προσπαθήσουν να ανεβούν για άλλη μια φορά στο βάθρο των νικητών, προσφέροντας παράλληλα και θέαμα. Το 2005, στην τελευταία του συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα, ο Λευτέρης Μανιαδάκης οδήγησε με τον δικό του, μοναδικό τρόπο το Toyota Yaris, επικρατώντας στην Α5. Εκείνη τη χρονιά, μάλιστα, κατέκτησε τον τίτλο στη συγκεκριμένη κατηγορία. 10 χρόνια μετά, με ένα διαφορετικό αυτοκίνητο στα χέρια του, ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, επιστρέφει στο χώμα, με συνοδηγό τον Δημήτρη Σαΐνη. Από εκεί και πέρα, άλλη μια καλή εμφάνιση στο Κύπελλο Χώματος θα επιδιώξουν οι Διονύσης Σπανός-Σωτήρης Γκότοβος με Subaru Impreza Spec-C.
Στην F2, ο πρωτοπόρος Σπύρος Δεδεγκίκας θα βρεθεί στο Λουτράκι για να κατακτήσει τον τίτλο. Με τη νεαρή Ελένη Βλαχαντώνη στο δεξί μπάκετ, ο οδηγός του Ford Escort RS 1800 σε περίπτωση που τερματίσει στο βάθρο της κατηγορίας, ανακηρύσσεται αυτόματα Κυπελλούχος στην F2, ανεξαρτήτως αποτελέσματος των αντιπάλων του. Έχοντας στα χέρια του το γνωστό Ford Escort RS 2000 και με τον Βαγγέλη Παναρίτη δίπλα του, ο Γιάννης Μποζιονέλος θέλει πάση θυσία τη νίκη στη δικίνητη κατηγορία, ευελπιστώντας παράλληλα σε στραβοπάτημα του Δεδεγκίκα για να αναδειχθεί κυπελλούχος. Με στόχο την επικράτηση στην Α6 και για το κάτι παραπάνω στην F2, θα συμμετάσχει ο Γιάννης Γιώτης (Hyundai Accent) που θα έχει και πάλι τον Γιώργο Βότση δίπλα του. Αίσθηση προκαλεί η συμμετοχή των Γιάννη Χεκιμιάν-Κώστα Κακαλή, οι οποίοι επιστράτευσαν το γνωστό Daihatsu Sirion για την περίσταση. Από εκεί και πέρα, αξίζει να χειροκροτήσετε τους πάντοτε θεαματικούς Παναγιώτη Παραδείση-Κωνσταντίνο Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000), Κωνσταντίνο Αντωνίου-Θοδωρή Μούγιο (Ford Escort RS 2000), καθώς και τα υπόλοιπα πισωκίνητα Escort που πλαισιώνουν την EE11. Στη μάχη της Α5, τώρα, οι Παναγιώτης και Θόδωρος Πανούτσος θα έχουν στα χέρια τους το Toyota Starlet που οδήγησαν στην Κόρινθο, θέλοντας ένα καλό πλασάρισμα που θα τους χαρίσει τον τίτλο στην κλάση. Το έργο τους θα είναι πιο εύκολο, καθώς οι επικεφαλής Κουτσούκος-Αράπης απουσιάζουν. Μαθηματικές ελπίδες για κατάκτηση του επάθλου έχει και ο Δημήτρης Μαυρουδής με Nissan Micra K11. Αποφασισμένος για τη νίκη στην Α5 θα κατεβεί στο Λουτράκι ο Γιάννης Αναγνωστάκος που μετά από 2 χρόνια θα βρεθεί και πάλι πίσω από το τιμόνι του MG ZR 105, έχοντας το Νίκο Μοσχόπουλο δίπλα του.
Το Σάββατο 21 Νοεμβρίου, από τις 15.00 έως τις 18.00 θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος των εντός Αττικής, αυτοκινήτων, στο Ι.ΚΤΕΟ Κόμβος Κηφισίας. Τα εκτός Αττικής πληρώματα θα περάσουν από τη διαδικασία του τεχνικού ελέγχου το πρωί της Κυριακής, από τις 08.00 έως τις 09.00 στο τοπικό γραφείο της ΕΛΠΑ του Ισθμού. Την Κυριακή, πεδίο μάχης θα είναι η γνωστή ειδική Λουτράκι-Κινέττα, η οποία θα έχει μήκος 18.93 χιλιόμετρα, με το πρώτο από τα δύο σκέλη να είναι προγραμματισμένο για τις 11.00. Η συγκεκριμένη διαδρομή χρησιμοποιήθηκε στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις που επίσης διοργάνωσε το ΑΣΜΑ. Το συνολικό μήκος του αγώνα είναι 96.10 χιλιόμετρα. Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στις 17.00. Σας περιμένουμε!
Απόστολος ΠαλάτοςΓραφείο Τύπου
Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.)
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.