Συνολικά 27 οχήματα από τις εποχές προ του Α’ αλλά και του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, γνώρισαν τον θαυμασμό των πολυπληθών φίλων των Retro-Classics φίλων Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών, που κατασκευάσθηκαν με μοτέρ «2 χρόνων» λειτουργίας.
Μεταξύ αυτών το παλιότερο ήταν ένα μοτοποδήλατο του 1905(!!!), το μοντέλο γαλλικής κατασκευής “La Parisienne” που ο κάτοχος συντηρεί κατά άριστο τρόπο και είναι σε δυνατότητα κυκλοφορίας. Ο ίδιος φανατικός συλλέκτης έχει επίσης ένα μοτοποδήλατο του 1908, το μοντέλο “Rhonsonette” και μία ρέπλικα “made in USA” του 1931, σε μοντέλο “Indian”.
Συνολικά τα παρουσιασθέντα οχήματα ήσαν 27 με τα περισσότερα, κυρίως “Wartburg” και “DKW”, από την εποχή της DDR, να είναι ιδιοκτησίας του Αντιπροέδρου της ORCA Χρήστου Ντάγκαλου, συνδιοργανωτού της Έκθεσης με το μέλος του ΔΣ Θανάση Ράντο, ενώ στον τομέα των Μοτό, η επιτυχία της συλλογής εκλεκτών κομματιών προέρχεται από τις πρωτοβουλίες ετέρου μέλους του ΔΣ, του Στέφανου Φουρναράκη.
Από τα ευάριθμα ιστορικά αυτοκίνητα με Δίχρονα Μοτέρ, ένα DKW ή γνωστό επίσης και ως Auto Union, ήταν του 1936, δηλαδή της εποχής που μεσουρανούσε το Γ’ Ράιχ. Αντίθετα το αυτοκίνητο που ήρθε από περισσότερο μακριά ήταν ένα «βαν» 8 θέσεων από την Καλαμάτα, κατασκευής του 1978 της εποχής της Ανατολικής Γερμανίας, με το όνομα BARKAS. Βασικά ήταν πουλμανάκι αλλά και με δυνατότητα μικρού κλειστού φορτηγού.
Αναπάντεχο της ημέρας, φυσικά εκτός προγράμματος, ήταν η άφιξη στο Resort ενός «ανένταχτου» οδηγού λάτρη των ιστορικών αυτοκινήτων με μία Citroen Traction Avant του 1956 σε θαυμάσια κατάσταση και με συμβατικές πινακίδες. Ο ιδιοκτήτης της την κυκλοφορεί καθημερινά. Τελικά δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως ο οδηγός της αμέσως εξέφρασε την επιθυμία να ενταχθεί στο δυναμικό της ORCA.
Η εκδήλωση βεβαίως περιελάμβανε και τις παραδοσιακές απονομές επάθλων στη μνήμη του Γιώργου Ραπτόπουλου. Αφορούσαν τα παλιότερα οχήματα 3 κατηγοριών όπως και για την παρουσία από την πλέον απομεμακρυσμένη πόλη.
Τις τιμητικές αναμνηστικές πλακέτες κατέκτησαν οι εξής:
Παλαιότερο DKW : Νίκος Τσοντάκης για το μοντέλο του 1936
Παλαιότερο Wartburg: Σίμος Σεντουκίδης για το μοντέλο του 1967
Παλαιότερο Μοτοποδήλατο: Ρόκκος Απέργης για το “La Parisienne” του 1905
Μακρύτερη Συμμετοχή: Ηλίας Λυμπερόπουλος (Καλαμάτα) Barkas του 1978
ΛΕΖΑΝΤΕΣ
Μία μικρή γενική εικόνα από τα δίχρονα αυτοκίνητα (επάνω)
Το “La Parisienne” του 1905 και το “Rhonsonette” του 1908
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.