Μήπως απαγορευόταν η συμβίωση ομοφυλόφιλων και δεν το ξέραμε; Ποιο ανθρώπινο δικαίωμα θιγόταν μέχρι την νομοθέτηση του συμφώνου συμβίωσης; Η αφορολόγητη πορνεία μεταξύ ομοφυλόφιλων; Οποιος (όποια) προσβλέπει σε οικονομικά οφέλη από τον έρωτα δεν είναι πόρνος (πόρνη);
Κάποτε νόμιζα ότι οι «γλάστρες» στην τηλεόραση καλοπληρώνονται. Από την πλάνη με έβγαλε ο αδελφός μου, που μου εξήγησε «Εμείς που καλοπληρωνόμαστε ως σκηνοθέτες, συγγραφείς κ.λ.π. κάνουμε εξαντλητικές διαπραγματεύσεις για να πάρουμε περισσότερα. Αυτές παίρνουν για μισθό ένα γελοίο μπουρμπουάρ και δεν διεκδικούν τίποτα παραπάνω, ούτε καν πηγαίνουν στο λογιστήριο για να το εισπράξουν. Γιατί απλούστατα είναι άλλο το επάγγελμα, με το οποίο τελικά κονομάνε περισσότερα από εμάς. Είναι έξι μήνες γκόμενες του ενός βιομήχανου, μετά ένα χρόνο με έναν εφοπλιστή και στο τέλος κάποιον τυλίγουν και παντρεύονται».
Να λοιπόν, που και ο γάμος γίνεται πορνεία και εδώ που τα λέμε, δεν το κάνουν μόνο τα μανεκέν -γλάστρες· η ίδια η καλή κοινωνία δίνει το παράδειγμα και ακολουθούν πολλές και πολλοί από όλες τις τάξεις. Κατά την γνώμη μου οι καλτεριμιτζούδες είναι πολύ πιο έντιμες και ντόμπρες από πολλές και πολλούς «αξιοπρεπείς».
Αυτή είναι και η ουσία του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφιλων και όχι δικαιώματα, τα οποία δήθεν θίγονταν. Οποιος (όποια) δεν είχε σύζυγο και παιδιά, ανεξάρτητα αν είναι ομοφυλόφιλος, ή ετεροφυλόφιλος, μπορούσε να κληροδοτήσει όποιον ήθελε. Απλά είναι πολύ μεγαλύτερος ο φόρος κληρονομιάς. Που είναι η αδικία σε μία «φοροαπαλλαγή», που αποσκοπεί στην αναπαραγωγή του ανθρώπου;
Και αν ήταν «αδικία» και «ρατσισμός» η στέρηση αυτού του προνομίου από τα ομόφυλα ζευγάρια, γιατί δεν είναι αδικία και ρατσισμός σε βάρος των άκληρων μη ομοφυλόφιλων, που θέλουν να κληροδοτήσουν την περιουσία τους στα ανίψια, ή παιδιά φίλων, ή όποιον τέλος πάντων τους φροντίσει στα γεράματα; Και γιατί να μην έχουν αυτό το δικαίωμα και οι φίλοι, που δεν έχουν σαρκική σχέση; Με ποια λογική οι σεξουαλικές σχέσεις είναι απαραίτητα ανώτερες από τις αποκλειστικά ψυχικές και πνευματικές σχέσεις; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ;
Και βέβαια από την κληρονομική ατέλεια έπρεπε να εξαιρεθούν, όχι μόνο τα ομόφυλα ζευγάρια, αλλά και τα ετερόφυλα με μεγάλη διαφορά ηλικίας, χωρίς παιδιά και λιγότερα από 10 χρόνια γάμου, αν πρόκειται για σημαντική περιουσία. Με λίγα λόγια αντικίνητρο στην εκπόρνευση των ερωτικών σχέσεων, είτε είναι ομοφυλοφιλικές, είτε είναι ετεροφυλοφιλικές. Ποιος νέος, είτε ομοφυλόφιλος, είτε ετεροφυλόφιλος λαχταράει το γεροντικό κορμί και φτάνει μέχρι τον «γάμο»;
Πάντα πίσω από τα μεγάλα λόγια για «ανθρώπινα δικαιώματα» κρύβονται μύχιες σκέψεις και αλλότριοι στόχοι. Υπάρχουν βέβαια ομόφυλα ζευγάρια με πραγματική και βαθειά ψυχική σχέση, που θα ζήλευαν πολλές «νορμάλ» οικογένειες με δήθεν Χριστιανικές αρχές. Ας ζήσουν ανενόχλητοι την σχέση τους, χωρίς όμως να προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Όμως οι πονηροί προβάλλουν διάφορες πράγματι ανιδιοτελείς ομοφυλοφιλικές σχέσεις (συνήθως μεταξύ προσώπων που δεν έχουν την οικονομική ανάγκη ο ένας του άλλου) για να περάσουν ένα επιπλέον οικονομικό κίνητρο γεροντοφιλίας των όμορφων νεαρών ομοφυλόφιλων, που προέρχονται από κατώτερες τάξεις.
Αυτή είναι η στυγνή αλήθεια πίσω απ τα μεγάλα λόγια. Δεν κατάλαβαν όμως οι κωλόγεροι, ότι έτσι έβαλαν οικονομικό κίνητρο και για τον θάνατο τους.
ΥΓ. Οσο για τις αντιδράσεις των «αμίαντων», των «παρθένων», οφείλονται στον ανταγωνισμό που δημιουργεί το νέο νομικό πλαίσιο για τα τεκνά, που θα βρουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και μάλιστα χωρίς τον φερετζέ της «αγνότητας» και της «ακτημοσύνης». Ο έχων νουν νοήτω.
ΥΓ2. Όπως και να το κάνουμε όμως, οι παραδόσεις κρύβουν την σοφία τους… Η «ακτημοσύνη» του παραδοσιακού αδελφάτου (που δεν προκαλεί με δημόσιους «γάμους» και δημόσιες ομολογίες) προσφέρει ασφάλεια κατά της δολοφονίας από κληρονομικό κίνητρο. Γιαυτό οι περισσότεροι φτάνουν στα βαθειά γεράματα…
Π. Ρέππας
Δημοσίευση: Δεκεμβρίου 25, 2015
- Κατηγορία:
ΡΕΠΠΑΣ Π
Κάποτε νόμιζα ότι οι «γλάστρες» στην τηλεόραση καλοπληρώνονται. Από την πλάνη με έβγαλε ο αδελφός μου, που μου εξήγησε «Εμείς που καλοπληρωνόμαστε ως σκηνοθέτες, συγγραφείς κ.λ.π. κάνουμε εξαντλητικές διαπραγματεύσεις για να πάρουμε περισσότερα. Αυτές παίρνουν για μισθό ένα γελοίο μπουρμπουάρ και δεν διεκδικούν τίποτα παραπάνω, ούτε καν πηγαίνουν στο λογιστήριο για να το εισπράξουν. Γιατί απλούστατα είναι άλλο το επάγγελμα, με το οποίο τελικά κονομάνε περισσότερα από εμάς. Είναι έξι μήνες γκόμενες του ενός βιομήχανου, μετά ένα χρόνο με έναν εφοπλιστή και στο τέλος κάποιον τυλίγουν και παντρεύονται».
Να λοιπόν, που και ο γάμος γίνεται πορνεία και εδώ που τα λέμε, δεν το κάνουν μόνο τα μανεκέν -γλάστρες· η ίδια η καλή κοινωνία δίνει το παράδειγμα και ακολουθούν πολλές και πολλοί από όλες τις τάξεις. Κατά την γνώμη μου οι καλτεριμιτζούδες είναι πολύ πιο έντιμες και ντόμπρες από πολλές και πολλούς «αξιοπρεπείς».
Αυτή είναι και η ουσία του συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομοφυλόφιλων και όχι δικαιώματα, τα οποία δήθεν θίγονταν. Οποιος (όποια) δεν είχε σύζυγο και παιδιά, ανεξάρτητα αν είναι ομοφυλόφιλος, ή ετεροφυλόφιλος, μπορούσε να κληροδοτήσει όποιον ήθελε. Απλά είναι πολύ μεγαλύτερος ο φόρος κληρονομιάς. Που είναι η αδικία σε μία «φοροαπαλλαγή», που αποσκοπεί στην αναπαραγωγή του ανθρώπου;
Και αν ήταν «αδικία» και «ρατσισμός» η στέρηση αυτού του προνομίου από τα ομόφυλα ζευγάρια, γιατί δεν είναι αδικία και ρατσισμός σε βάρος των άκληρων μη ομοφυλόφιλων, που θέλουν να κληροδοτήσουν την περιουσία τους στα ανίψια, ή παιδιά φίλων, ή όποιον τέλος πάντων τους φροντίσει στα γεράματα; Και γιατί να μην έχουν αυτό το δικαίωμα και οι φίλοι, που δεν έχουν σαρκική σχέση; Με ποια λογική οι σεξουαλικές σχέσεις είναι απαραίτητα ανώτερες από τις αποκλειστικά ψυχικές και πνευματικές σχέσεις; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΣΚΙΣΜΑ ΚΑΙ Η ΚΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ;
Και βέβαια από την κληρονομική ατέλεια έπρεπε να εξαιρεθούν, όχι μόνο τα ομόφυλα ζευγάρια, αλλά και τα ετερόφυλα με μεγάλη διαφορά ηλικίας, χωρίς παιδιά και λιγότερα από 10 χρόνια γάμου, αν πρόκειται για σημαντική περιουσία. Με λίγα λόγια αντικίνητρο στην εκπόρνευση των ερωτικών σχέσεων, είτε είναι ομοφυλοφιλικές, είτε είναι ετεροφυλοφιλικές. Ποιος νέος, είτε ομοφυλόφιλος, είτε ετεροφυλόφιλος λαχταράει το γεροντικό κορμί και φτάνει μέχρι τον «γάμο»;
Πάντα πίσω από τα μεγάλα λόγια για «ανθρώπινα δικαιώματα» κρύβονται μύχιες σκέψεις και αλλότριοι στόχοι. Υπάρχουν βέβαια ομόφυλα ζευγάρια με πραγματική και βαθειά ψυχική σχέση, που θα ζήλευαν πολλές «νορμάλ» οικογένειες με δήθεν Χριστιανικές αρχές. Ας ζήσουν ανενόχλητοι την σχέση τους, χωρίς όμως να προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Όμως οι πονηροί προβάλλουν διάφορες πράγματι ανιδιοτελείς ομοφυλοφιλικές σχέσεις (συνήθως μεταξύ προσώπων που δεν έχουν την οικονομική ανάγκη ο ένας του άλλου) για να περάσουν ένα επιπλέον οικονομικό κίνητρο γεροντοφιλίας των όμορφων νεαρών ομοφυλόφιλων, που προέρχονται από κατώτερες τάξεις.
Αυτή είναι η στυγνή αλήθεια πίσω απ τα μεγάλα λόγια. Δεν κατάλαβαν όμως οι κωλόγεροι, ότι έτσι έβαλαν οικονομικό κίνητρο και για τον θάνατο τους.
ΥΓ. Οσο για τις αντιδράσεις των «αμίαντων», των «παρθένων», οφείλονται στον ανταγωνισμό που δημιουργεί το νέο νομικό πλαίσιο για τα τεκνά, που θα βρουν κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και μάλιστα χωρίς τον φερετζέ της «αγνότητας» και της «ακτημοσύνης». Ο έχων νουν νοήτω.
ΥΓ2. Όπως και να το κάνουμε όμως, οι παραδόσεις κρύβουν την σοφία τους… Η «ακτημοσύνη» του παραδοσιακού αδελφάτου (που δεν προκαλεί με δημόσιους «γάμους» και δημόσιες ομολογίες) προσφέρει ασφάλεια κατά της δολοφονίας από κληρονομικό κίνητρο. Γιαυτό οι περισσότεροι φτάνουν στα βαθειά γεράματα…
Π. Ρέππας
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.