Ο Γιώργος Δέδες στα πλαίσια επίβλεψης της προόδου των εργασιών σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου της Ιόνιας Οδού, έκλεισε την πρώτη ημέρα της περιοδείας του γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας συνοδευόμενος από τον βουλευτή Άρτας, Βασίλη Τσίρκα, κλιμάκιο διευθυντών των αρμοδίων διευθύνσεων του Υπουργείου για την κατασκευή του έργου παραχώρησης, συμμετέχοντας σε ευρεία σύσκεψη με την παρουσία και ως οικοδεσπότη-συντονιστή του Αντιπεριφερειάρχη Άρτας, Βασίλη Ψαθά, των Δημάρχων του Νομού, ήτοι Χρήστου Τσιρογιάννη (Αρταίων), Ευστάθιου Γιαννούλη (Νικολάου Σκουφά), Περικλή Μίγδου (Γεωργίου Καραϊσκάκη) και του Αντιδημάρχου Νίκου Σιμόπουλου (Κεντρικών Τζουμέρκων). Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο αντιπρόεδρος της κατασκευάστριας κοινοπραξίας της Ιόνιας Οδού, Μιχάλης Γουρζής, Περιφερειακοί Σύμβουλοι και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφερειακής Ενότητας Άρτας.
Ο κ. Δέδες ανακοίνωσε την επικύρωση του χρόνου περαίωσης του έργου για τον Μάρτιο του 2017, τονίζοντας ότι «Το στοίχημα αυτό θα κερδηθεί, γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Οι Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και οι δεσμεύσεις της χώρας είναι τέτοιες που αν οι αυτοκινητόδρομοι δεν παραδοθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2017, είμαστε υποχρεωμένοι ως χώρα να επιστρέψουμε δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση με επιπλέον πρόστιμα, κάτι το οποίο η χώρα δεν μπορεί να αντέξει.
Παρά το γεγονός ότι από το παρελθόν υπήρξε ένας πολύ κακός σχεδιασμός, πάρα πολλές παθογένειες που καθυστέρησαν απίστευτα τα έργα παραχώρησης, μετά από μια συστηματική, μεθοδική και οργανωμένη προσπάθεια του Υπουργείου μας υπό την ηγεσία του Υπουργού κ. Σπίρτζη, κατορθώσαμε να πετύχουμε μια συμφωνία, στον κρίσιμο χρόνο, με τους κατασκευαστές και τους παραχωρησιούχους σε βιώσιμα και υλοποιήσιμα χρονοδιαγράμματα.
Αναφορικά με τον τρόπο παράδοσης δηλαδή με την σταδιακή διάθεση σε κυκλοφορία τμημάτων από το υπό κατασκευή έργο, ο κ. Δέδες δήλωσε ότι το καλοκαίρι θα δοθούν στην κυκλοφορία τα χιλιόμετρα της απόστασης από Κουβαρά μέχρι και την παράκαμψη της Αμφιλοχίας και μέχρι τα τέλη του 2016 το κρίσιμο κομμάτι Άρτα - Γιάννενα.
«Υπάρχει μια πολύ μεγάλη κινητοποίηση, δραστική επιτάχυνση των κατασκευαστικών εργασιών, κι έτσι κι εγώ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες δηλώνουμε απολύτως ικανοποιημένοι από αυτό που είδαμε και επιθεωρήσαμε και ταυτόχρονα ακόμη πιο βέβαιοι για την τήρηση του στόχου του Μαρτίου του 2017.
Ταυτόχρονα, η τεχνική ποιότητα του έργου, αλλά και το γεγονός ότι η ίδια η Ιόνια αποτελεί έναν κρίσιμο αναπτυξιακό άξονα για μια περιοχή που χαρακτηρίζονταν από τις φτωχότερες περιοχές της Ευρώπης, όπως η Ήπειρος, είναι τέτοια που μας δίνουν την αισιοδοξία όχι μόνο της αποπεράτωσης του έργου, αλλά και της γρήγορης και με πολύ εντατικούς ρυθμούς ανάταξης της εικόνας που υπάρχει σήμερα στην Ήπειρο, με άξονα ανάπτυξης και την Ιόνια Οδό.
Πάνω σε αυτό θα συμβάλλουμε και με έργα, με υποδομές που αφορούν τόσο στο νομό Άρτας όσο και στην Ήπειρο ευρύτερα, καθώς θεωρούμε ότι είναι η ευκαιρία, μέσα από παρεμβάσεις σε συνεργασία με την Περιφέρεια και με τους Δημάρχους της περιοχής, όσο και τους Βουλευτές και τους τοπικούς παράγοντες να δημιουργήσουμε αναπτυξιακές παρεμβάσεις στις υποδομές τέτοιες που θα επιτρέψουν σ’ όλους αυτούς τους στόχους να έρθουν πιο κοντά».
Η Γέφυρα Πλάκας
Ο κ. Δέδες, στάθηκε και σε μία ακόμη σημαντική ανακοίνωση υπογραμμίζοντας την τήρηση της δέσμευσης του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, όταν προ ενός έτους επισκέφθηκε την Άρτα στις μεγάλες πλημμύρες του Φεβρουαρίου, αναφορικά με την αποκατάσταση της γέφυρας Πλάκας.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι «Περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι μελέτες οι οποίες εκπονούνται και από το υπουργείο Πολιτισμού και από το Πολυτεχνείο, και αφού ολοκληρωθούν θα παραδοθούν στη Γενική Γραμματεία Υποδομών και θα αναλάβουμε πλήρως τη διαδικασία της ανακατασκευής του γεφυριού της Πλάκας».
Βασίλης Ψαθάς:
Ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας, Βασίλης Ψαθάς, επισήμανε ότι ήταν μια πολύ αποδοτική συνάντηση και ανέφερε ότι επρόκειτο για τη δεύτερη του γενικού γραμματέα Υποδομών στο νομό, με την οποία ανακοίνωσε και την θετική εξέλιξη της άμεσης απόδοσης τμημάτων της Ιόνιας οδού αλλά και την εξ ολοκλήρου απόδοση της στην κυκλοφορία σε ένα ακριβώς χρόνο, και πρόσθεσε: «Είναι όπως καλά γνωρίζετε για όλους εμάς ένας δρόμος ανάπτυξης. Ένας δρόμος που πέρα όλων των άλλων θα άρει την απομόνωση για την περιοχή μας και θα πρέπει κι εμείς ως τοπικοί παράγοντες να είμαστε έτοιμοι για να εξασφαλίσουμε την προστιθέμενη αξία της Ιόνιας οδού. Και σε αυτό το σημείο προβληματιζόμαστε με την έννοια ότι θα πρέπει να υλοποιήσουμε έργα που θα είναι ταυτισμένα με την Ιόνια οδό.
Είχαμε μια παραγωγική συζήτηση και από την πλευρά των Δήμων και είμαστε στη στιγμή εκείνη, όπου θα πρέπει να ιεραρχήσουμε αυτά τα έργα, ώστε να τα συνδέσουμε με την Ιόνια. Το δεύτερο σκέλος της συζήτησης ήταν να ιεραρχήσουμε εμείς ως τοπικοί παράγοντες, όλες τις βασικές ανάγκες μας για να βοηθηθούμε – θα το πω κοινά και απλά – λόγω της παρουσίας των κοινοβουλευτικών μας εκπροσώπων και πάνω απ’ όλα της καταγωγής του Πρωθυπουργού, να διασφαλίσουμε κι εμείς περισσότερους πόρους για την περιοχή μας».
Χρήστος Τσιρογιάννης:
Ο Δήμαρχος Αρταίων, Χρήστος Τσιρογιάννης, επισήμανε ότι «Ο κ. Δέδες έρχεται για δεύτερη φορά στην Άρτα, υπάρχει το ενδιαφέρον για να βοηθήσει και να δοθούν λύσεις.
Εμείς βέβαια ως Δήμαρχοι βάλαμε πολλά έργα στο τραπέζι και η αλήθεια είναι ότι πρέπει να γίνει μια ιεράρχηση σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη κι όλων των Δημάρχων, ώστε να βάλουμε προτεραιότητες, κι από κει και πέρα βάση των προτεραιοτήτων αυτών να πάμε στα Υπουργεία για να ενταχθούν κάποια έργα.
Αυτό που για μας είναι προτεραιότητα, είναι να τρέξουν άμεσα οι μελέτες για την οριοθέτηση, διευθέτηση και αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής μας για να μπορέσουμε να ολοκληρωθούν και να εντάξουμε τα κατασκευαστικά έργα μέχρι το 2019.
Μας ενημέρωσε επίσης ο κ. Δέδες για το γεγονός ότι ολοκληρώνεται η υπογραφή για την ένταξη του κυκλικού κόμβου στην Πλατεία Ζέρβα και από κει και πέρα ένα άλλο σημαντικό έργο για την περιοχή μας είναι η ανακατάταξη του Εθνικού δικτύου από πρωτεύον σε τριτεύον, για να μπορέσει να οικοδομηθεί η περιοχή από την Γέφυρα Ζούτου, μέχρι την περιοχή Στρατοπέδου Πετροπουλάκη έξω από την Φιλιππιάδα».
Ευστάθιος Γιαννούλης:
Ο Δήμαρχος Νικολάου Σκουφά, Ευστάθιος Γιαννούλης μετά τη συνάντηση δήλωσε: «Τα θέματα που του θέσαμε είναι τα ίδια τα οποία είχαμε θέσει και μερικούς μήνες νωρίτερα, όταν δηλαδή είχε επισκεφθεί ο κ. Δέδες την περιοχή μας ξανά.
Ορισμένα από εκείνα τα έργα μετά την επίσκεψή του έχουν πάρει το δρόμο της υλοποίησης κι αυτό είναι πολύ ευχάριστο, και ελπίζουμε ότι μετά και από αυτή την συνεδρίαση εδώ πέρα σήμερα αλλά τόσα έργα θα πάρουν τον δρόμο τους. Αποφασίσαμε επίσης όλοι μαζί εδώ πέρα, να γίνει μια ιεράρχηση των έργων εθνικής σημασίας κυρίως όσο και των αναγκαίων έργων των Δήμων, ώστε να παρουσιάσουμε αυτή την ιεράρχηση στο Υπουργείο και νομίζουμε ότι θα ενταχθούν όσο το δυνατόν περισσότερα».
Περικλής Μίγδος:
Ο κ. Μίγδος αναφορικά με τα αιτήματα που έθεσε στην συνάντηση επισήμανε ότι «Είπα κι εδώ σήμερα ότι είναι αδύνατον εν έτη 2016, ο Δήμος μας με τον όμορο Δήμο Κεντρ. Τζουμέρκων να μην έχουν επαφή μεταξύ τους. Άρα επισήμανα ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να μπει σε προτεραιότητα το δίκτυο Άρτα – Καρδίτσα, ο δρόμος Τετράκωμο – Καστανιά, ο δρόμος Αστροχώρι, Μεγαλόχαρη, Μεσόπυργος – Αυλάκι.
Η διασύνδεση του Δήμου Γ. Καραϊσκάκη με το Δήμο Νικ. Σκουφά μέσω του δρόμου Δημαριό – Κομπότι, και ο δρόμος που ενώνει την Άνω Καλεντίνη με τον Άγιο Χαράλαμπο, το Κάτω Αθαμάνιο και την παράκαμψη προς το Παλαιοκάτουνο.
Για το Υπουργείο Υποδομών έχω να πω μόνο θετικά σχόλια, έχουμε στενή συνεργασία και ήρθαν τα πρώτα 600.000 ευρώ για την αντιμετώπιση των πλημμυρικών φαινομένων με έργα στο Δήμο μας».
Νίκος Σιμόπουλος:
Ο Αντιδήμαρχος Κεντρικών Τζουμέρκων, Νίκος Σιμόπουλος, ευχαρίστησε δημόσια το Γενικό Γραμματέα, Γ. Δέδε, για το ενδιαφέρον για το νομό της Άρτας, προσθέτοντας: «οπωσδήποτε πήραμε 500.000 ευρώ που θα δώσουν μεγάλη ανάσα για έργα μετά τις πλημμύρες που είχαμε.
Και θέσαμε κάποιες προτεραιότητες από κοινού με τον κ. Μίγδο για διασύνδεση με τον γειτονικό Δήμο, όπως τον δρόμο Καλεντίνη Άγιος Χαράλαμπος και προς Παλαιοκάτουνο καθώς και ο δρόμος Τετράκωμο – Καστανιά, που είναι σημαντικοί άξονες για να ενωθούν δυο όμοροι Δήμοι.
Επίσης ενώπιον του κ. Γουρζή που κατασκευάζει την Ιόνια οδό ζήτησα να μας πουν τι θα γίνει με τη σύνδεση των Τζουμέρκων με την Ιόνια οδό. Διότι επισήμανα πως στην Εγνατία οδό υπάρχει μια μεγάλη πινακίδα που αναφέρει Τζουμέρκα με ένα Χ, δηλαδή ότι δεν έγινε ποτέ αυτή η σύνδεση και δεν νομίζω ότι τώρα πια με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα θα γίνει ποτέ. Ελπίζουμε λοιπόν, τα Κεντρικά Τζουμέρκα να μη μείνουν εκτός σύνδεσης με έναν ακόμη μεγάλο αυτοκινητόδρομο που είναι η Ιόνια οδός».
Βασίλης Τσίρκας - Βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ
Από την πλευρά του ο Βουλευτής, Βασίλης Τσίρκας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την άμεση ανταπόκριση και την έγκριση από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κονδυλίου ύψους 500.000 ευρώ για την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων.
Επίσης ανακοινώθηκε η χρηματοδότηση του Δήμου Γ. Καραϊσκάκη με το ποσό των 600.000 ευρώ για αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή.
Σχετικά με την Ιονία Οδό ο κ. Τσίρκας δήλωσε ότι το συγκεκριμένο έργο είναι εθνικής σημασίας και ειδικά για την περιοχή της Ηπείρου δύναται να αποτελέσει αρτηρία και άξονα ανάπτυξης και ευημερίας.
Ακόμη, επισήμανε ότι η ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου θέτει την περιοχή στο επίκεντρο της σύνδεσης των οδικών αξόνων προς την Ευρώπη και τα Βαλκάνια, δημιουργώντας νέες προοπτικές στην τοπική οικονομία, αφενός με τη γρηγορότερη διακίνηση των αγροτικών προϊόντων και αφετέρου με την ευκολότερη πρόσβαση επισκεπτών στην περιοχή της Ηπείρου.
Τέλος, ο κ. Τσίρκας τόνισε την ανάγκη συντονισμού όλων των τοπικών φορέων και την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και των αναγκών, προκειμένου να επιτευχθεί η κατασκευή στοχευμένων έργων στον Νομό της Άρτας, ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια είχε τεθεί στο περιθώριο.
(Δημοσιογραφικό υλικό του www.epirusblog.gr )
Δημοσίευση: Μαρτίου 21, 2016
- Κατηγορία:
ΔΕΔΕΣ Γ.
Ο κ. Δέδες ανακοίνωσε την επικύρωση του χρόνου περαίωσης του έργου για τον Μάρτιο του 2017, τονίζοντας ότι «Το στοίχημα αυτό θα κερδηθεί, γιατί δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Οι Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και οι δεσμεύσεις της χώρας είναι τέτοιες που αν οι αυτοκινητόδρομοι δεν παραδοθούν μέχρι τον Μάρτιο του 2017, είμαστε υποχρεωμένοι ως χώρα να επιστρέψουμε δισεκατομμύρια ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση με επιπλέον πρόστιμα, κάτι το οποίο η χώρα δεν μπορεί να αντέξει.
Παρά το γεγονός ότι από το παρελθόν υπήρξε ένας πολύ κακός σχεδιασμός, πάρα πολλές παθογένειες που καθυστέρησαν απίστευτα τα έργα παραχώρησης, μετά από μια συστηματική, μεθοδική και οργανωμένη προσπάθεια του Υπουργείου μας υπό την ηγεσία του Υπουργού κ. Σπίρτζη, κατορθώσαμε να πετύχουμε μια συμφωνία, στον κρίσιμο χρόνο, με τους κατασκευαστές και τους παραχωρησιούχους σε βιώσιμα και υλοποιήσιμα χρονοδιαγράμματα.
Άρα ο Μάρτιος του 2017, δεν είναι κάτι που ευελπιστούμε ότι θα εξελιχθεί έτσι. Είναι κάτι που πρέπει να γίνει έτσι, και θα γίνει έτσι, γιατί δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια και για τη χώρα, αλλά και κυρίως για τους πολίτες και τις τοπικές κοινωνίες που μέχρι σήμερα έχουν υποστεί όλες τις αρνητικές συνέπειες από αυτά τα έργα χωρίς να έχουν τα προσδόκιμα των θετικών και αναπτυξιακών τους πλεονεκτημάτων».
Αναφορικά με τον τρόπο παράδοσης δηλαδή με την σταδιακή διάθεση σε κυκλοφορία τμημάτων από το υπό κατασκευή έργο, ο κ. Δέδες δήλωσε ότι το καλοκαίρι θα δοθούν στην κυκλοφορία τα χιλιόμετρα της απόστασης από Κουβαρά μέχρι και την παράκαμψη της Αμφιλοχίας και μέχρι τα τέλη του 2016 το κρίσιμο κομμάτι Άρτα - Γιάννενα.
«Υπάρχει μια πολύ μεγάλη κινητοποίηση, δραστική επιτάχυνση των κατασκευαστικών εργασιών, κι έτσι κι εγώ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες δηλώνουμε απολύτως ικανοποιημένοι από αυτό που είδαμε και επιθεωρήσαμε και ταυτόχρονα ακόμη πιο βέβαιοι για την τήρηση του στόχου του Μαρτίου του 2017.
Ταυτόχρονα, η τεχνική ποιότητα του έργου, αλλά και το γεγονός ότι η ίδια η Ιόνια αποτελεί έναν κρίσιμο αναπτυξιακό άξονα για μια περιοχή που χαρακτηρίζονταν από τις φτωχότερες περιοχές της Ευρώπης, όπως η Ήπειρος, είναι τέτοια που μας δίνουν την αισιοδοξία όχι μόνο της αποπεράτωσης του έργου, αλλά και της γρήγορης και με πολύ εντατικούς ρυθμούς ανάταξης της εικόνας που υπάρχει σήμερα στην Ήπειρο, με άξονα ανάπτυξης και την Ιόνια Οδό.
Πάνω σε αυτό θα συμβάλλουμε και με έργα, με υποδομές που αφορούν τόσο στο νομό Άρτας όσο και στην Ήπειρο ευρύτερα, καθώς θεωρούμε ότι είναι η ευκαιρία, μέσα από παρεμβάσεις σε συνεργασία με την Περιφέρεια και με τους Δημάρχους της περιοχής, όσο και τους Βουλευτές και τους τοπικούς παράγοντες να δημιουργήσουμε αναπτυξιακές παρεμβάσεις στις υποδομές τέτοιες που θα επιτρέψουν σ’ όλους αυτούς τους στόχους να έρθουν πιο κοντά».
Η Γέφυρα Πλάκας
Ο κ. Δέδες, στάθηκε και σε μία ακόμη σημαντική ανακοίνωση υπογραμμίζοντας την τήρηση της δέσμευσης του υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, όταν προ ενός έτους επισκέφθηκε την Άρτα στις μεγάλες πλημμύρες του Φεβρουαρίου, αναφορικά με την αποκατάσταση της γέφυρας Πλάκας.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι «Περιμένουμε να ολοκληρωθούν οι μελέτες οι οποίες εκπονούνται και από το υπουργείο Πολιτισμού και από το Πολυτεχνείο, και αφού ολοκληρωθούν θα παραδοθούν στη Γενική Γραμματεία Υποδομών και θα αναλάβουμε πλήρως τη διαδικασία της ανακατασκευής του γεφυριού της Πλάκας».
Βασίλης Ψαθάς:
Ο Αντιπεριφερειάρχης Άρτας, Βασίλης Ψαθάς, επισήμανε ότι ήταν μια πολύ αποδοτική συνάντηση και ανέφερε ότι επρόκειτο για τη δεύτερη του γενικού γραμματέα Υποδομών στο νομό, με την οποία ανακοίνωσε και την θετική εξέλιξη της άμεσης απόδοσης τμημάτων της Ιόνιας οδού αλλά και την εξ ολοκλήρου απόδοση της στην κυκλοφορία σε ένα ακριβώς χρόνο, και πρόσθεσε: «Είναι όπως καλά γνωρίζετε για όλους εμάς ένας δρόμος ανάπτυξης. Ένας δρόμος που πέρα όλων των άλλων θα άρει την απομόνωση για την περιοχή μας και θα πρέπει κι εμείς ως τοπικοί παράγοντες να είμαστε έτοιμοι για να εξασφαλίσουμε την προστιθέμενη αξία της Ιόνιας οδού. Και σε αυτό το σημείο προβληματιζόμαστε με την έννοια ότι θα πρέπει να υλοποιήσουμε έργα που θα είναι ταυτισμένα με την Ιόνια οδό.
Είχαμε μια παραγωγική συζήτηση και από την πλευρά των Δήμων και είμαστε στη στιγμή εκείνη, όπου θα πρέπει να ιεραρχήσουμε αυτά τα έργα, ώστε να τα συνδέσουμε με την Ιόνια. Το δεύτερο σκέλος της συζήτησης ήταν να ιεραρχήσουμε εμείς ως τοπικοί παράγοντες, όλες τις βασικές ανάγκες μας για να βοηθηθούμε – θα το πω κοινά και απλά – λόγω της παρουσίας των κοινοβουλευτικών μας εκπροσώπων και πάνω απ’ όλα της καταγωγής του Πρωθυπουργού, να διασφαλίσουμε κι εμείς περισσότερους πόρους για την περιοχή μας».
Χρήστος Τσιρογιάννης:
Ο Δήμαρχος Αρταίων, Χρήστος Τσιρογιάννης, επισήμανε ότι «Ο κ. Δέδες έρχεται για δεύτερη φορά στην Άρτα, υπάρχει το ενδιαφέρον για να βοηθήσει και να δοθούν λύσεις.
Εμείς βέβαια ως Δήμαρχοι βάλαμε πολλά έργα στο τραπέζι και η αλήθεια είναι ότι πρέπει να γίνει μια ιεράρχηση σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη κι όλων των Δημάρχων, ώστε να βάλουμε προτεραιότητες, κι από κει και πέρα βάση των προτεραιοτήτων αυτών να πάμε στα Υπουργεία για να ενταχθούν κάποια έργα.
Αυτό που για μας είναι προτεραιότητα, είναι να τρέξουν άμεσα οι μελέτες για την οριοθέτηση, διευθέτηση και αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής μας για να μπορέσουμε να ολοκληρωθούν και να εντάξουμε τα κατασκευαστικά έργα μέχρι το 2019.
Μας ενημέρωσε επίσης ο κ. Δέδες για το γεγονός ότι ολοκληρώνεται η υπογραφή για την ένταξη του κυκλικού κόμβου στην Πλατεία Ζέρβα και από κει και πέρα ένα άλλο σημαντικό έργο για την περιοχή μας είναι η ανακατάταξη του Εθνικού δικτύου από πρωτεύον σε τριτεύον, για να μπορέσει να οικοδομηθεί η περιοχή από την Γέφυρα Ζούτου, μέχρι την περιοχή Στρατοπέδου Πετροπουλάκη έξω από την Φιλιππιάδα».
Ευστάθιος Γιαννούλης:
Ο Δήμαρχος Νικολάου Σκουφά, Ευστάθιος Γιαννούλης μετά τη συνάντηση δήλωσε: «Τα θέματα που του θέσαμε είναι τα ίδια τα οποία είχαμε θέσει και μερικούς μήνες νωρίτερα, όταν δηλαδή είχε επισκεφθεί ο κ. Δέδες την περιοχή μας ξανά.
Ορισμένα από εκείνα τα έργα μετά την επίσκεψή του έχουν πάρει το δρόμο της υλοποίησης κι αυτό είναι πολύ ευχάριστο, και ελπίζουμε ότι μετά και από αυτή την συνεδρίαση εδώ πέρα σήμερα αλλά τόσα έργα θα πάρουν τον δρόμο τους. Αποφασίσαμε επίσης όλοι μαζί εδώ πέρα, να γίνει μια ιεράρχηση των έργων εθνικής σημασίας κυρίως όσο και των αναγκαίων έργων των Δήμων, ώστε να παρουσιάσουμε αυτή την ιεράρχηση στο Υπουργείο και νομίζουμε ότι θα ενταχθούν όσο το δυνατόν περισσότερα».
Περικλής Μίγδος:
Ο κ. Μίγδος αναφορικά με τα αιτήματα που έθεσε στην συνάντηση επισήμανε ότι «Είπα κι εδώ σήμερα ότι είναι αδύνατον εν έτη 2016, ο Δήμος μας με τον όμορο Δήμο Κεντρ. Τζουμέρκων να μην έχουν επαφή μεταξύ τους. Άρα επισήμανα ότι χρειάζεται οπωσδήποτε να μπει σε προτεραιότητα το δίκτυο Άρτα – Καρδίτσα, ο δρόμος Τετράκωμο – Καστανιά, ο δρόμος Αστροχώρι, Μεγαλόχαρη, Μεσόπυργος – Αυλάκι.
Η διασύνδεση του Δήμου Γ. Καραϊσκάκη με το Δήμο Νικ. Σκουφά μέσω του δρόμου Δημαριό – Κομπότι, και ο δρόμος που ενώνει την Άνω Καλεντίνη με τον Άγιο Χαράλαμπο, το Κάτω Αθαμάνιο και την παράκαμψη προς το Παλαιοκάτουνο.
Για το Υπουργείο Υποδομών έχω να πω μόνο θετικά σχόλια, έχουμε στενή συνεργασία και ήρθαν τα πρώτα 600.000 ευρώ για την αντιμετώπιση των πλημμυρικών φαινομένων με έργα στο Δήμο μας».
Νίκος Σιμόπουλος:
Ο Αντιδήμαρχος Κεντρικών Τζουμέρκων, Νίκος Σιμόπουλος, ευχαρίστησε δημόσια το Γενικό Γραμματέα, Γ. Δέδε, για το ενδιαφέρον για το νομό της Άρτας, προσθέτοντας: «οπωσδήποτε πήραμε 500.000 ευρώ που θα δώσουν μεγάλη ανάσα για έργα μετά τις πλημμύρες που είχαμε.
Και θέσαμε κάποιες προτεραιότητες από κοινού με τον κ. Μίγδο για διασύνδεση με τον γειτονικό Δήμο, όπως τον δρόμο Καλεντίνη Άγιος Χαράλαμπος και προς Παλαιοκάτουνο καθώς και ο δρόμος Τετράκωμο – Καστανιά, που είναι σημαντικοί άξονες για να ενωθούν δυο όμοροι Δήμοι.
Επίσης ενώπιον του κ. Γουρζή που κατασκευάζει την Ιόνια οδό ζήτησα να μας πουν τι θα γίνει με τη σύνδεση των Τζουμέρκων με την Ιόνια οδό. Διότι επισήμανα πως στην Εγνατία οδό υπάρχει μια μεγάλη πινακίδα που αναφέρει Τζουμέρκα με ένα Χ, δηλαδή ότι δεν έγινε ποτέ αυτή η σύνδεση και δεν νομίζω ότι τώρα πια με τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα θα γίνει ποτέ. Ελπίζουμε λοιπόν, τα Κεντρικά Τζουμέρκα να μη μείνουν εκτός σύνδεσης με έναν ακόμη μεγάλο αυτοκινητόδρομο που είναι η Ιόνια οδός».
Βασίλης Τσίρκας - Βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ
Από την πλευρά του ο Βουλευτής, Βασίλης Τσίρκας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την άμεση ανταπόκριση και την έγκριση από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κονδυλίου ύψους 500.000 ευρώ για την κατασκευή αντιπλημμυρικών έργων στο Δήμο Κεντρικών Τζουμέρκων.
Επίσης ανακοινώθηκε η χρηματοδότηση του Δήμου Γ. Καραϊσκάκη με το ποσό των 600.000 ευρώ για αντιπλημμυρικά έργα στην περιοχή.
Σχετικά με την Ιονία Οδό ο κ. Τσίρκας δήλωσε ότι το συγκεκριμένο έργο είναι εθνικής σημασίας και ειδικά για την περιοχή της Ηπείρου δύναται να αποτελέσει αρτηρία και άξονα ανάπτυξης και ευημερίας.
Ακόμη, επισήμανε ότι η ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου θέτει την περιοχή στο επίκεντρο της σύνδεσης των οδικών αξόνων προς την Ευρώπη και τα Βαλκάνια, δημιουργώντας νέες προοπτικές στην τοπική οικονομία, αφενός με τη γρηγορότερη διακίνηση των αγροτικών προϊόντων και αφετέρου με την ευκολότερη πρόσβαση επισκεπτών στην περιοχή της Ηπείρου.
Τέλος, ο κ. Τσίρκας τόνισε την ανάγκη συντονισμού όλων των τοπικών φορέων και την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και των αναγκών, προκειμένου να επιτευχθεί η κατασκευή στοχευμένων έργων στον Νομό της Άρτας, ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια είχε τεθεί στο περιθώριο.
(Δημοσιογραφικό υλικό του www.epirusblog.gr )
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.