Η Λακωνία βγαίνει απο την απομόνωση και πλέον η πρόσβαση θα είναι γρήγορη και ασφαλής.
Ενα έργα μεγάλο που καθυστέρησε πολλά χρόνια θα παραδοθεί στους Λάκωνες αλλά και στην Πελοπόννησο γενικότερα.
Είναι μία μεγάλη μέρα για την Λακωνία αλλά και για τον γενικό γραμματέα του υπουργείου υποδομών Γιώργο Δέδε.
Ετρεξε την σύμβαση, έλυσε προβλήματα, πίεσε τις κατασκευάστριες εταιρείες και σήμερα το έργο ολοκληρώνεται.
Είναι και προσωπική απάντηση του Γιώργου Δέδε στη λάσπη απο την πλευρά της περιφέρειας που πριν λίγες ημέρες τον αποκαλούσε “περιφερόμενο μάγο”.
Ο δρόμος όμως παραδίδεται.
Και έχει και την δική του συνεισφορά και σφραγίδα.
ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης εγκαινιάζει σήμερα το νέο οδικό άξονα Λεύκτρο – Σπάρτη, μήκους 46 χιλιομέτρων, που αποτελεί τμήμα της σύμβασης παραχώρησης “Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα” στην κοινοπραξία “Μορέας”, αλλά σε αρκετά μέτωπα των οδικών αξόνων η εικόνα δεν είναι ιδανική.
Διαγωνισμοί αναβάλλονται εξαιτίας των κινητοποιήσεων των μηχανικών, ενώ απαιτείται τιτάνια προσπάθεια ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα σε πολλά τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, ιδιαίτερα στην Ολυμπία Οδό.
Για παράδειγμα, οδεύει προς αναβολή και ο προγραμματισμένος για αύριο διαγωνισμός για το δεύτερο τμήμα (Αμαλιάδα – Δουνέικα) του άξονα Πάτρα – Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αποχής των εργοληπτών. Ο διαγωνισμός σχεδόν σίγουρα θα έχει την τύχη του αντίστοιχου διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα (Πύργος – Δουνέικα) ο οποίος έπειτα από δύο αναβολές έχει τώρα μετατεθεί για τις 5 Μαϊου.
Στο υπουργείο Υποδομών συνεχίζουν τις συζητήσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους υπολοίπους οδικούς άξονες προκειμένου να οριστικοποιηθούν τα χρονοδιαγράμματα εργασιών και οι νέες αποζημιώσεις εξαιτίας των καθυστερήσεων σε απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά, κλπ.
Οι διοικήσεις των τεχνικών εταιρειών υποστηρίζουν πως καταβάλλεται προσπάθεια για την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου τμήματος των εργασιών στους οδικούς άξονες μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2017 ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις της Κομισιόν και να μη χαθούν κονδύλια. Ταυτόχρονα, όμως τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις παραμένουν, ενώ η απεργία των δικηγόρων καθυστερεί ζητήματα όπως οι απαλλοτριώσεις.
Το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη που εγκαινιάζει ο κ. Σπίρτζης περιλαμβάνει 46 χιλιόμετρα σύγχρονου κλειστού αυτοκινητόδρομου, ο οποίος θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (χωρίς Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης), έξι γέφυρες: στον Αλφειό (μήκους 100 μέτρων), στον Βουτικιώτη (255 μέτρα), στον Ευρώτα (τρεις διαδοχικές γέφυρες, 329, 233 και 165 μέτρων) και, τέλος, στον ποταμό Οινούντα.
Με την έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος, η χρονική απόσταση μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης (μήκους 178 χιλιομέτρων) θα μειωθεί κατά περίπου 20 λεπτά και θα χρειάζονται πλέον περίπου δύο ώρες. Σημαντικά μειώνονται, όμως, και οι αποστάσεις των αστικών κέντρων της Πελοποννήσου με την Σπάρτη η οποία μέχρι σήμερα δε διέθετε σύγχρονο οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα, η απόσταση Σπάρτη -Μεγαλόπολη θα διανύεται σε 25 λεπτά, Σπάρτη – Τρίπολη σε περίπου 30 λεπτά και Σπάρτη – Καλαμάτα σε 45 λεπτά.
Η προσθήκη του νέου τμήματος μεταφράζεται και σε έναν επιπλέον σταθμό διοδίων, στην περιοχή της Πετρίνας στο δέκατο χιλιόμετρο του άξονα Λεύκτρο – Σπάρτη.
Τις επόμενες ημέρες θα λειτουργήσουν επίσης και δύο σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ένας ανά κατεύθυνση στο ύψος της Πελλάνας.
Δημοσίευση: Απριλίου 18, 2016
- Κατηγορία:
ΔΕΔΕΣ Γ.,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
Ενα έργα μεγάλο που καθυστέρησε πολλά χρόνια θα παραδοθεί στους Λάκωνες αλλά και στην Πελοπόννησο γενικότερα.
Είναι μία μεγάλη μέρα για την Λακωνία αλλά και για τον γενικό γραμματέα του υπουργείου υποδομών Γιώργο Δέδε.
Ετρεξε την σύμβαση, έλυσε προβλήματα, πίεσε τις κατασκευάστριες εταιρείες και σήμερα το έργο ολοκληρώνεται.
Είναι και προσωπική απάντηση του Γιώργου Δέδε στη λάσπη απο την πλευρά της περιφέρειας που πριν λίγες ημέρες τον αποκαλούσε “περιφερόμενο μάγο”.
Ο δρόμος όμως παραδίδεται.
Και έχει και την δική του συνεισφορά και σφραγίδα.
ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης εγκαινιάζει σήμερα το νέο οδικό άξονα Λεύκτρο – Σπάρτη, μήκους 46 χιλιομέτρων, που αποτελεί τμήμα της σύμβασης παραχώρησης “Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα” στην κοινοπραξία “Μορέας”, αλλά σε αρκετά μέτωπα των οδικών αξόνων η εικόνα δεν είναι ιδανική.
Διαγωνισμοί αναβάλλονται εξαιτίας των κινητοποιήσεων των μηχανικών, ενώ απαιτείται τιτάνια προσπάθεια ώστε να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα σε πολλά τμήματα των αυτοκινητοδρόμων, ιδιαίτερα στην Ολυμπία Οδό.
Για παράδειγμα, οδεύει προς αναβολή και ο προγραμματισμένος για αύριο διαγωνισμός για το δεύτερο τμήμα (Αμαλιάδα – Δουνέικα) του άξονα Πάτρα – Πύργος, μήκους 8,14 χιλιομέτρων, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αποχής των εργοληπτών. Ο διαγωνισμός σχεδόν σίγουρα θα έχει την τύχη του αντίστοιχου διαγωνισμού για το πρώτο τμήμα (Πύργος – Δουνέικα) ο οποίος έπειτα από δύο αναβολές έχει τώρα μετατεθεί για τις 5 Μαϊου.
Στο υπουργείο Υποδομών συνεχίζουν τις συζητήσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους υπολοίπους οδικούς άξονες προκειμένου να οριστικοποιηθούν τα χρονοδιαγράμματα εργασιών και οι νέες αποζημιώσεις εξαιτίας των καθυστερήσεων σε απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά, κλπ.
Οι διοικήσεις των τεχνικών εταιρειών υποστηρίζουν πως καταβάλλεται προσπάθεια για την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου τμήματος των εργασιών στους οδικούς άξονες μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2017 ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις της Κομισιόν και να μη χαθούν κονδύλια. Ταυτόχρονα, όμως τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις παραμένουν, ενώ η απεργία των δικηγόρων καθυστερεί ζητήματα όπως οι απαλλοτριώσεις.
Το τμήμα Λεύκτρο – Σπάρτη που εγκαινιάζει ο κ. Σπίρτζης περιλαμβάνει 46 χιλιόμετρα σύγχρονου κλειστού αυτοκινητόδρομου, ο οποίος θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση (χωρίς Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης), έξι γέφυρες: στον Αλφειό (μήκους 100 μέτρων), στον Βουτικιώτη (255 μέτρα), στον Ευρώτα (τρεις διαδοχικές γέφυρες, 329, 233 και 165 μέτρων) και, τέλος, στον ποταμό Οινούντα.
Με την έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος, η χρονική απόσταση μεταξύ Αθήνας και Σπάρτης (μήκους 178 χιλιομέτρων) θα μειωθεί κατά περίπου 20 λεπτά και θα χρειάζονται πλέον περίπου δύο ώρες. Σημαντικά μειώνονται, όμως, και οι αποστάσεις των αστικών κέντρων της Πελοποννήσου με την Σπάρτη η οποία μέχρι σήμερα δε διέθετε σύγχρονο οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα, η απόσταση Σπάρτη -Μεγαλόπολη θα διανύεται σε 25 λεπτά, Σπάρτη – Τρίπολη σε περίπου 30 λεπτά και Σπάρτη – Καλαμάτα σε 45 λεπτά.
Η προσθήκη του νέου τμήματος μεταφράζεται και σε έναν επιπλέον σταθμό διοδίων, στην περιοχή της Πετρίνας στο δέκατο χιλιόμετρο του άξονα Λεύκτρο – Σπάρτη.
Τις επόμενες ημέρες θα λειτουργήσουν επίσης και δύο σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινήτων (ΣΕΑ), ένας ανά κατεύθυνση στο ύψος της Πελλάνας.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.