Ο χάρτης με το δίκτυο των Αυτοκινητόδρομων όπως διαμορφώνεται

0



Ο Απρίλιος θα είναι ένας σημαντικός μήνας για τους Ελληνικούς Αυτοκινητόδρομους. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες λίγο πριν το Πάσχα θα δοθεί στην κυκλοφορία ο αυτοκινητόδρομος Λεύκτρο-Σπάρτη.

Αυτά τα 47 χιλιόμετρα νέου κλειστού αυτοκινητόδρομου θα είναι τα πρώτα που δίδονται στην κυκλοφορία ύστερα από 4 χρόνια, όταν είχε λειτουργήσει το τμήμα Τρίπολη-Καλαμάτα.

Από εκεί και έπειτα αναμένεται σαν κομμάτια ενός πάζλ να αρχίσουν να παραδίδονται τμήματα αυτοκινητόδρομων μέχρι την τελική τους ολοκλήρωση (πιθανότατα με κάποιες μικρές ελλείψεις).

Στον χάρτη των αυτοκινητόδρομων αυτό θα σημάνει και την έναρξη λειτουργίας του πρώτου μεγάλου δικτύου αυτοκινητόδρομων της χώρας.

Θα προστεθεί στο σημερινό δίκτυο που περιλαμβάνει τον άξονα Καλαμάτα-Κόρινθος-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι και τον οριζόντιο άξονα Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου.

Το δίκτυο αυτό θα έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για τους χρήστες του αλλα και για την πραγματική οικονομία. Για παράδειγμα θα μπορεί κάποιος να εισέρχεται στο δίκτυο από την Ηγουμενίτσα και χωρίς να βγει (σε κάποια απλή εθνική οδό) να φτάσει γρήγορα και με ασφάλεια στην Κόρινθο. Ο χρόνος που θα χρειαστεί εκτιμάται σε περίπου 2,5 ώρες!

Αυτός ο χάρτης στον χρήστη θα μοιάζει λίγο-πολύ με ένα δίκτυο Μετρό. Όποιος εισέρχεται θα μετακινείται χωρίς να χρειάζεται να βγει, όπως συμβαίνει και στο Μετρό.

Αυτό που θα χρειαστεί να γίνει και μάλιστα άμεσα είναι να περάσουμε όσο γίνεται πιο γρήγορα από τα συμβατικά στα αναλογικά διόδια. Αυτό θα μειώσει αισθητά τις χρονοαποστάσεις καθώς ο οδηγός-χρήστης θα χρειάζεται ένα ticket στην είσοδο του αυτοκινητόδρομου και ένα ticket με την πληρωμή του στην έξοδο από αυτόν.

Αυτό θα είναι ένα σύστημα πιο δίκαιο καθώς ο χρήστης θα χρεώνεται ανάλογα με την απόσταση που θα διανύει. Η χρήση των ηλεκτρονικών

Επίσης θα χρειαστεί η συνεργασία όλων των διαφορετικών εταιρειών που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους. Εδώ θα έρθει να κουμπώσει η Hellastron, η εταιρεία που είναι η επίσημη ένωση των οδικών αξόνων με διόδια.

Σε αυτόν συμμετέχουν όλες οι γνωστές εταιρείες παραχώρησης των αυτοκινητόδρομων + η μέχρι στιγμής δημόσια Εγνατία Οδός. Η Hellastron ήδη έχει κάνει αισθητή την παρουσία της από πέρυσι και με την λήξη των έργων, που θα σημάνει την έναρξη λειτουργία πολλών νέων οδικών αξόνων θα μπορεί να μιλά για λογαριασμό όλων, κλαδικά.

Τα οφέλη της λειτουργίας του δικτύου είναι γνωστά και θα επηρεάσουν θετικά πολλούς κλάδους της οικονομίας με πρώτους τις μεταφορές, την γεωργία και την κτηνοτροφία, τον τουρισμο, τις υπηρεσίες.

Ο χάρτης με το δίκτυο των αυτοκινητόδρομων για να μπορέσει να είναι αποτελεσματικό θα χρειαστεί να συνεργαστεί με τις πύλες εισόδου-εξόδου δηλαδή τα τελωνεία στα σύνορα, τα λιμάνια και τα αεροδρόμια καθώς θα είναι βασικοί τροφοδότες του δικτύου αυτού.

Η διαδικασία μετατροπής των αυτοκινητόδρομων σε ένα σχεδόν κοινό δίκτυο θα επιτρέψει επίσης τη λειτουργία της χώρας ως υπέρ-κόμβου μεταξύ Ευρώπης και Ασίας και να αναδείξει το ρόλο της χώρας στις μεταφορές και τις συγκοινωνίες.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δημοσίευση: Απριλίου 11, 2016

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Ο χάρτης με το δίκτυο των Αυτοκινητόδρομων όπως διαμορφώνεται"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator