Καταλαβαίνετε λοιπόν όλοι ότι πρέπει να μιλάμε, πρέπει να δημοσιοποιούμε τις αυθαιρεσίες των εισπρακτικών και των τραπεζών, δεν πρέπει να εξαντλούμαστε στο να ρίξουμε απλώς ένα καντήλι στον υπάλληλο που τηλεφωνεί. Ακόμα και σήμερα έχουμε από το νόμο δικαιώματα και κυρίως έχουμε δικαίωμα να προστατεύουμε την αξιοπρέπεια μας και την προσωπική μας ζωή. Δημοσιοποιείστε λοιπόν, έστω στα social media. Έχει αποτέλεσμα!
Είσαστε εδώ: » ΑΡΧΙΚΗ
»
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
» Τράπεζα ζητά συγγνώμη για την παρενόχληση από την εισπρακτική μετά από σχόλιο πελάτη στο facebook !!!
Τράπεζα ζητά συγγνώμη για την παρενόχληση από την εισπρακτική μετά από σχόλιο πελάτη στο facebook !!!
Καταλαβαίνετε λοιπόν όλοι ότι πρέπει να μιλάμε, πρέπει να δημοσιοποιούμε τις αυθαιρεσίες των εισπρακτικών και των τραπεζών, δεν πρέπει να εξαντλούμαστε στο να ρίξουμε απλώς ένα καντήλι στον υπάλληλο που τηλεφωνεί. Ακόμα και σήμερα έχουμε από το νόμο δικαιώματα και κυρίως έχουμε δικαίωμα να προστατεύουμε την αξιοπρέπεια μας και την προσωπική μας ζωή. Δημοσιοποιείστε λοιπόν, έστω στα social media. Έχει αποτέλεσμα!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.