http://www.parakato.gr/2016/08
Παρά τις συνεχείς αιτήσεις δεν απαντά ο κ. Τατούλης στα επανειλημμένως τεθέντα σχετικά ερωτήματα, βλέπετε παρακαλώ τις αιτήσεις αναφορές του αποστολέα στον σύνδεσμο κάτω, ούτε το Γραφείο Δοξιάδη.
http://www.parakato.gr/2016/07 /7-6-2016.html
Κυρίως δεν μας διαφωτίζουν ως προς το ερώτημα ποιά ακριβώς φυσικά πρόσωπα συμμετείχαν στην αναφερόμενη πάνω "διαβούλευση" από την οποία προέκυψε η βαρύτητα του παραλιακού ανατολικού άξονα, με αναθεώρηση του ισχύοντος Χωρικού (εδαφικού) Περιφερειακού Αναπτυξιακού Πλαισίου της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Βλέπετε παρακαλώ στο συνημμένο έγγραφο της διαχειριστικής αρχής (Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης) του Επιχειρησιακού προγράμματος "Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας'' http://www.epep.gr/ τίτλος αρχείου "Διαχειριστική αρχή'', σχετική προειδοποίηση για μη συμπερίληψη του οδικού τμήματος Φωκιανός-Κυπαρίσσι στον λοξό παραλιακό άξονα Σαμαρά (ΝΔ) - Χρυσοχοΐδη -Τατούλη.
Ανάντη αυτού του τμήματος είναι το δάσος Κρεμαστής και μετά η ορεινή διαδρομή του "άξονα'', βλ. διάγραμμα Δ4 της οικείας ΜΠΕ του έργου.
Από που λοιπόν θέλουν να πηγαίνουν στην Καλαμάτα οι λοξοί πολιτικοί-"αναπτυξιολόγοι" (εννοώ τους κ.κ. Σαμαρά, Τατούλη και Χρυσοχοΐδη), μήπως μέσω δάσους Κρεμαστής, του νοτιότερου ελατοδάσους της Ευρωπαϊκής ηπείρου;
Δείτε παρακαλώ διάγραμμα Χ4 και σελίδα 3-2 από την αρχική ΜΠΕ (ενσωματωμένη εικόνα) βάσει της οποίας εντάχθηκε το έργο.
Το τμήμα Φωκιανός-Κυπαρίσσι χαρακτηρίζεται τοπικός άξονας, όχι βεβαίως εθνικής σημασίας.
Ένας τοπικός άξονας χαρακτηρίστηκε "εθνικής σημασίας" από πρώην Υπουργό του ΠΑΣΟΚ, για να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ 2007-2013 και εν τέλει για να καταστεί δυνατόν να λάβουν χώρα οι επιτάξεις αγροτεμαχίων - απαλλοτριώσεις με προσωρινές διαταγές εν όψει εκδίκασης ασφαλιστικών μέτρων σε βάρος όσων δεν συναινούν στην παραχώρηση των περιουσιών τους. Την συνέχεια ανέλαβαν άλλοι..
http://www.parakato.gr/2016/07
Κυρίως δεν μας διαφωτίζουν ως προς το ερώτημα ποιά ακριβώς φυσικά πρόσωπα συμμετείχαν στην αναφερόμενη πάνω "διαβούλευση" από την οποία προέκυψε η βαρύτητα του παραλιακού ανατολικού άξονα, με αναθεώρηση του ισχύοντος Χωρικού (εδαφικού) Περιφερειακού Αναπτυξιακού Πλαισίου της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Βλέπετε παρακαλώ στο συνημμένο έγγραφο της διαχειριστικής αρχής (Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης) του Επιχειρησιακού προγράμματος "Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας'' http://www.epep.gr/ τίτλος αρχείου "Διαχειριστική αρχή'', σχετική προειδοποίηση για μη συμπερίληψη του οδικού τμήματος Φωκιανός-Κυπαρίσσι στον λοξό παραλιακό άξονα Σαμαρά (ΝΔ) - Χρυσοχοΐδη -Τατούλη.
Ανάντη αυτού του τμήματος είναι το δάσος Κρεμαστής και μετά η ορεινή διαδρομή του "άξονα'', βλ. διάγραμμα Δ4 της οικείας ΜΠΕ του έργου.
Από που λοιπόν θέλουν να πηγαίνουν στην Καλαμάτα οι λοξοί πολιτικοί-"αναπτυξιολόγοι" (εννοώ τους κ.κ. Σαμαρά, Τατούλη και Χρυσοχοΐδη), μήπως μέσω δάσους Κρεμαστής, του νοτιότερου ελατοδάσους της Ευρωπαϊκής ηπείρου;
Το τμήμα Φωκιανός-Κυπαρίσσι χαρακτηρίζεται τοπικός άξονας, όχι βεβαίως εθνικής σημασίας.
Ένας τοπικός άξονας χαρακτηρίστηκε "εθνικής σημασίας" από πρώην Υπουργό του ΠΑΣΟΚ, για να ενταχθεί το έργο στο ΕΣΠΑ 2007-2013 και εν τέλει για να καταστεί δυνατόν να λάβουν χώρα οι επιτάξεις αγροτεμαχίων - απαλλοτριώσεις με προσωρινές διαταγές εν όψει εκδίκασης ασφαλιστικών μέτρων σε βάρος όσων δεν συναινούν στην παραχώρηση των περιουσιών τους. Την συνέχεια ανέλαβαν άλλοι..
Στη οικεία ΜΠΕ του έργου, που αποτελεί τμήμα της εργολαβικής σύμβασης (μέσω του τεύχους Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων των συμβαλλομένων), ρητά δηλώνεται ο οριστικός καθορισμός της χάραξης του ανατολικού άξονα Πελοποννήσου με ορεινή διαδρομή. Ο δρόμος αυτός είναι έτοιμος και χρειάζεται μόνο μικρές παρεμβάσεις βελτίωσης. Έχει ήδη κατασκευαστεί παράκαμψη του οικισμού Αγίου Δημητρίου Δήμου Ευρώτα, για να μεταφερθούν δυστυχώς οι ανεμογεννήτριες της EDF σε δύο ορεινές θέσεις στη Λακωνία-Αρκαδία και μέσω Μολάων μπορεί όποιος επιθυμεί να πορευθεί απευθείας Μονεμβασιά και στη συνέχεια προς Καλαμάτα ex oriente, μέσω Γυθείου. Εναλλακτικά και μέσω Λαμποκάμπου-Ρειχιάς-Γέρακα μπορεί να κατευθυνθεί προς Μονεμβασιά ...και Καλαμάτα.
Δείτε παρακαλώ στον σύνδεσμο κάτω απόσπασμα από την ομιλία του αποτυχημένου πρώην στην Τρίπολη εν όψει ευρωεκλογών, όπου χαρακτήρισε ως κεντρικό στόχο-προτεραιότητα για την Ν.Δ. το "ξεμπλοκάρισμα της κατασκευής του ανατολικού Παραλιακού άξονα της Πελοποννήσου, Καλαμάτα- Αρεόπολη- Γύθειο- Μονεμβασιά – Κυπαρίσσι – Λεωνίδιο – Άστρος – Ναύπλιο- Επίδαυρος- Κόρινθος", χαρείτε τον μεγάλο αρχηγό πόσο χαμηλά έπεφτε ενώ από κάτω τα οννεδόπουλα κραύγαζαν "πιο ψηλά - πιο ψηλά με Αντώνη Σαμαρά"!
Σαμαράς ανατολικός παραλιακός άξονας.mp4
Δείτε παρακαλώ στον σύνδεσμο κάτω απόσπασμα από την ομιλία του αποτυχημένου πρώην στην Τρίπολη εν όψει ευρωεκλογών, όπου χαρακτήρισε ως κεντρικό στόχο-προτεραιότητα για την Ν.Δ. το "ξεμπλοκάρισμα της κατασκευής του ανατολικού Παραλιακού άξονα της Πελοποννήσου, Καλαμάτα- Αρεόπολη- Γύθειο- Μονεμβασιά – Κυπαρίσσι – Λεωνίδιο – Άστρος – Ναύπλιο- Επίδαυρος- Κόρινθος", χαρείτε τον μεγάλο αρχηγό πόσο χαμηλά έπεφτε ενώ από κάτω τα οννεδόπουλα κραύγαζαν "πιο ψηλά - πιο ψηλά με Αντώνη Σαμαρά"!
Σαμαράς ανατολικός παραλιακός άξονας.mp4
Η ανορθολογικότητα και η καταστροφικότητα της παραλιακής χάραξης είναι πρόδηλη.
Δείτε παρακαλώ στο συνημμένο απόσπασμα από την ΜΠΕ του έργου Φωκιανός-Κυπαρίσσι και πως αιτιολογήθηκε η σκοπιμότητα του, δήθεν επειδή κλείνει από χιόνια ο δρόμος στον Χάρακα δήμου Μονεμβασιάς, (όπως και αλλού στην Ελλάδα για μερικές ώρες τον χειμώνα) ή επειδή "πέφτουν βράχια" στη θέση "Σταυρός" πριν τον Χάρακα, μάλιστα αυτός ο δρόμος χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα επικίνδυνος! Να προσέχουν λοιπόν οι χιλιάδες εκδρομείς-επισκέπτες-τουρίστες που πηγαίνουν στο Κυπαρίσσι μη τους πέσει το βουνό στο κεφάλι...Επειδή δεν μπορούσαν να πάνε με ασφάλεια στους Μολάους οι λιγοστοί μόνιμοι κάτοικοι λοιπόν έπρεπε να κατασκευαστεί εναλλακτική σύνδεση για το Κυπαρίσσι, με την Αρκαδία.
Ενώ δηλώνεται στην εν λόγω μελέτη ότι δια της ΜΠΕ του τμηματικού έργου οριστικοποιείται η χάραξη του ανατολικού άξονα Πελοποννήσου με ορεινή διαδρομή (δείτε συνημμένο διάγραμμα Χ4), μετά από δέκα χρόνια, μέσω της αναθεώρησης του Χωροταξικού Πλαισίου οι γνωστοί-γνωστοί προωθούν άλλη χάραξη, παραλιακά ...Απάτη λοιπόν με τα χρήματα των Ευρωπαίων φορολογουμένων; Πριν καν κατασκευαστεί το έργο παραβιάζεται η ΜΠΕ και η βάσει αυτής συλλογική υπουργική απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων; Η διαχειριστική αρχή ακριβώς επειδή καταλαβαίνει πως θα υπάρξει πρόβλημα με την OLAF και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (DG REGIO) όπως και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Περιφερειακής Ανάπτυξης απέστειλε το σχετικό συνημμένο έγγραφο.
Οι κ.κ.Σαμαράς, Τατούλης, Χρυσοχοΐδης εμπλέκονται λοιπόν ευθέως στην υπόθεση αυτή. Ας αξιολογήσουν οι εισαγγελικές αρχές και οι υπηρεσίες της Κομισιόν περί τίνος πρόκειται, τα πρώτα στοιχεία της υπόθεσης του λεγόμενου παραλιακού ανατολικού άξονα Πελοποννήσου έχουν βγει στο φως της δημοσιότητας. Συλλέγονται επιμελώς βεβαίως και άλλα για να συμπληρωθεί ο φάκελος.
Μετά την καταστροφή του Φωκιανού και του παραλιακού μετώπου προς Κυπαρίσσι δεν πρέπει να επιτρέψουμε να καταστραφεί και υπόλοιπος Ζάρακας ενώ μετά σειρά θα έχει ο Ταΰγετος, δείτε ενσωματωμένη φωτογραφία χάραξης πάνω.
Αυτός ο άξονας σίγουρα δεν αφορά στην ανάπτυξη της Πελοποννήσου.
Α.Κ.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.