Ο επίλογος του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου θα γραφτεί
στις 26-27 Νοεμβρίου στη Φθιώτιδα, με 49 πληρώματα να ετοιμάζονται για τον
Τελικό του θεσμού!
Όλα είναι έτοιμα για το Ράλλυ
Λαμίας, που διοργανώνεται από Αθλητικό
Σωματείο "Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας" (Α.Λ.Α.Λ.) και
αποτελεί το αποκορύφωμα του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ, θεσμού που φέτος άλλαξε
δομή και περιλαμβάνει, για πρώτη φορά, Τελικό μέσω του οποίου θα κριθούν οι
τιτλούχοι σε Γενική, F2 και επιμέρους Κατηγορίες.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το Ράλλυ
Λαμίας να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα και κατά λογική συνέπεια, υψηλό επίπεδο
συμμετεχόντων. Από τη στιγμή μάλιστα, που στον αγώνα μπορούν να συμμετάσχουν
και πληρώματα που δεν προσμετρούνται στην Τελική βαθμολογία του θεσμού, το
ενδιαφέρον θα είναι διπλό καθώς από τη μία θα εστιάζεται στην εξέλιξη του
Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου και από την άλλη, στη μάχη για τη νίκη. Το Ράλλυ
Λαμίας προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου με συντελεστή 2, το οποίο
πρακτικά σημαίνει πως τα πληρώματα που θα βαθμολογηθούν, θα λάβουν τους διπλούς
βαθμούς σε σύγκριση με όσους θα λάμβαναν για τερματισμό σε αντίστοιχη θέση, αν
ο αγώνας είχε συντελεστή 1.
Πιο πολυπληθής Κατηγορία του Ράλλυ
Λαμίας είναι η πάντα ανταγωνιστική στην άσφαλτο C6,
για αυτοκίνητα των κλάσεων Ν/2 και Α/5
όπως τα γνωρίζαμε παλαιότερα, που περιλαμβάνει 14 συμμετοχές. Από εκεί και έπειτα, με ενδιαφέρον αναμένεται και η
μάχη της Κατηγορίας C3 που διαθέτει 12
συμμετοχές και από την οποία αναμένεται να προκύψουν οι νικητές της F2, που σε πολλές
περιπτώσεις έχουν καταφέρει να διεκδικήσουν ή και να κατακτήσουν, νίκες σε
επίπεδο Γενικής. Η Κατηγορία C5 εφοδιάζει το Ράλλυ Λαμίας με 11 πολύ ανταγωνιστικούς
συνδυασμούς, ενώ η νίκη λογικά θα καταλήξει στα χέρια κάποιου εκ των 8 πληρωμάτων που μοιραστούν αυτοκίνητων
των Κατηγοριών C1 και C2. Κερασάκι
στην τούρτα της συγκεκριμένης κατηγορίας, θα είναι η συμμετοχή ενός αυτοκινήτου
προδιαγραφών R5 για πρώτη φορά σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές της Λαμίας, καθώς και ενός
αυτοκινήτου προδιαγραφών S2000, που μαζί με τα υπόλοιπα τετρακίνητα
αυτοκίνητα της Κατηγορίας, θα
ηγηθούν των προσπαθειών για τη νίκη στον αγώνα. Τέλος, η Κατηγορία C4 διαθέτει
4 συμμετοχές που θα δώσουν το δικό
τους χρώμα στο Ράλλυ Λαμίας χάρη στα θεαματικά τους περάσματα.
Ο Τελικός του Πανελλήνιου Κυπέλλου
Ασφάλτου είναι διήμερος και θα ξεκινήσει το Σάββατο 26 Νοεμβρίου, με την Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός, που θα διεξαχθεί δύο φορές έχοντας για πρώτη φορά
μήκος 15,6 χιλιομέτρων, με το δεύτερο μάλιστα πέρασμα να είναι νυχτερινό. Η
συνέχεια θα δοθεί την Κυριακή 27 Νοεμβρίου με 3 Ειδικές Διαδρομές, τις γνωστές Καλοσκοπή και Παύλιανη μήκους 13,17 και
15,2 χιλιομέτρων αντίστοιχα, καθώς επίσης και την Υπερειδική Yacco Άγιος Λουκάς, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, με επιτυχία, το 2015 μέσα στην πόλη
της Λαμίας. Μετά από 5 Ειδικές Διαδρομές
συνολικού μήκους 63,35 αγωνιστικών
χιλιομέτρων, ο Τερματισμός θα
διεξαχθεί το μεσημέρι της Κυριακής στο πιο κεντρικό σημείο της Λαμίας, την Πλατεία Ελευθερίας.
Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος θα φιλοξενηθεί στις εγκαταστάσεις του Karellis Group (Επίσημος Διανομέας και Επισκευαστής Citroen, Isuzu, Jeep, Lancia, Peugeot, Skoda στη Λαμία) το
Σάββατο 26 Νοεμβρίου, ενώ επίκεντρο του αγώνα σε όλη τη διάρκεια του διημέρου, θα
είναι ο χώρος έξω
από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας (Π.Ε.Λ.) όπου θα στεγαστούν το Service Park και το Park Ferme. Η Γραμματεία και το
Γραφείο Τύπου θα βρίσκονται δίπλα στην έξοδο του Service Park, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας
"Ντότσικας ΕΤΑΣΕ-ENEOS", που υποστηρίζει τον
αγώνα ως Χορηγός. Ακόμη, Χορηγοί του αγώνα είναι οι εταιρείες Peugeot Autokar, Vento Cafe και Yacco-Λιπαντικά, με την τελευταία να προσφέρει μάλιστα την ονομασία
της στην Υπερειδική Διαδρομή της Λαμίας. Ο χώρος της Τελετής Απονομής Κυπέλλων
στους νικητές αλλάζει και θα φιλοξενηθεί στον Πολυχώρο Πολιτεία (Τουριστικό Περίπτερο Αγίου Λουκά) όπου θα
προσφερθεί δωρεάν γεύμα σε όλα τα πληρώματα.
Οι προσπάθειες της Οργανωτικής
Επιτροπής δε θα μπορούσαν να υλοποιηθούν δίχως τη στήριξη της Τοπικής Κοινωνίας
και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που για ακόμη μια φορά στέκεται αρωγός στις
προσπάθειες των ανθρώπων της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας. Ο Δήμος Λαμιέων είναι ο Μεγάλος Οικοδεσπότης του γεγονότος που θα
διεξαχθεί κατά 80% εντός των διοικητικών του ορίων όντας ταυτόχρονα και Συνδιοργανωτής του αγώνα. Επιπλέον, πολύτιμη ήταν η βοήθεια της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος η οποία είναι επίσης Συνδιοργανωτής,
μέσω της βελτίωσης-επισκευής του δρόμου, που είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί
η Ειδική Διαδρομή Μπράλος-Σκαμνός, η οποία θα έχει
αυτό το μήκος για πρώτη φορά. Ακόμη, οι επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής στηρίζουν
και αυτή την εκδήλωση του Σωματείου, στοιχείο που φαίνεται και από το γεγονός
ότι το Επιμελητήριο Φθιώτιδος είναι
επίσης Συνδιοργανωτής του αγώνα.
Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδος, κύριος Αλέξανδρος Διαμαντάρας,
απέστειλε επιστολή-χαιρετισμό, υποδεχόμενος το Ράλλυ Λαμίας που αποτελεί ταυτόχρονα
Τελικό του Πανελλήνιου Κυπέλλου Ασφάλτου:
"Στα
πλαίσια της διεξαγωγής του Τελικού Κυπέλλου Ασφάλτου του Ράλλυ Λαμίας,
αποδεικνύουμε για άλλη μία φορά όλοι οι φορείς, μέσα από συλλογική προσπάθεια
και κατάλληλη προετοιμασία, ότι η περιοχή μας αγαπά έμπρακτα το μηχανοκίνητο
αθλητισμό. Η ιδιαίτερη θέρμη με την οποία οι διοργανωτές «αγκάλιασαν» από την
πρώτη στιγμή το Ράλλυ Λαμίας, εγγυάται την επιτυχία του θεσμού. Εύχομαι ολόψυχα
καλή επιτυχία στους διοργανωτές και στους συμμετέχοντες, και πιστεύω ότι η εν
λόγω γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, θα αποτελέσει εχέγγυο και προπομπό
για μελλοντικές επιτυχημένες διοργανώσεις."
Για όλο
το υλικό (Πρόγραμμα, Χάρτες, Ωράριο,
Συμμετοχές, Προσβάσεις Θεατών κλπ.) και
ζωντανή ενημέρωση κατά τη διάρκεια του αγώνα, θα μπορείτε να επισκέπτεστε την Ιστοσελίδα της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Λαμίας (http://www.alal.gr/telikos-super-cup-omae-2016/).
Ζωντανή
ενημέρωση θα παρέχεται επίσης μέσω της σελίδας
Facebook του Σωματείου (Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας), ενώ αποτελέσματα θα βρίσκονται στη
σελίδα της Infomega, επίσημου Χρονομέτρη του αγώνα (http://www.infomega.gr/live/)
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.