Ανίκανοι κι ανήμποροι... βουλιάζουν στο μαζούτ
Όλη αυτή η υπόθεση με το ναυάγιο και την πετρελαιοκηλίδα έχει αρχίσει να «βρομάει» επικίνδυνα. Όχι μόνο λόγω της διαχειριστικής ανεπάρκειας και της ξεφτίλας του Κουρουμπλή που δεν έχει την τσίπα να παραιτηθεί. Αλλά γιατί έχει καταντήσει κωμωδία η απάντληση του πετρελαίου, την ίδια στιγμή που πολλοί φοβούνται περιβαλλοντική καταστροφή που θα κρατήσει χρόνια.
Κατ’ αρχάς η ηθική αριστερά που μας έλεγε ότι θα καταπολεμήσει το λαθρεμπόριο καυσίμων τι έχει κάνει; Ο ίδιος ο Τσίπρας δεν έλεγε το 2015 ότι θα καταπολεμήσει το λαθρεμπόριο και στα δημόσια ταμεία θα μπουν 3 δις ευρώ; Τι έγιναν εκείνα τα λεφτά;
Όταν βλέπουμε ότι για την απάντληση του μαζούτ από το βυθισμένο «Αγία Ζώνη ΙΙ» πήγε πλοίο το οποίο αποδείχθηκε ότι είχα στα έρμα του πετρέλαιο από λαθρεμπόριο, τότε τι να πει κανείς. Αποδεικνύει ότι στην περιοχή του Πειραιά γίνεται χαμός. Κάτω από τη μύτη του Κουρουμπλή γίνεται της κακομοίρας.
Στη συνέχεια, αφού το πλοίο αποκαλύπτεται ότι κάνει λαθρεμπόριο κι έχουν λήξει τα πιστοποιητικά του, δίνεται άδεια στοAegeanBreezeIνα επιχειρήσει στον τόπο του ναυαγίου και να αποτρέψει νέα καταστροφή. Όμως, ξαφνικά ο αποτυχημένος υπουργός Κουρουμπλής αλλάζει την απόφασή του και δίνει τη δουλειά στο πλοίοSiros.
Όπως λένε οι γνωρίζοντες,η πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Aegean Breeze Ι» ήθελε να πάρει το φορτίο ως slops, που είναι ένα μείγμα από λάδι και νερό, ενώ το «Siros» ως κανονικό φορτίο, το οποίο θα μπορεί να πωληθεί για την τροφοδοσία πλοίων.
Η διαφορά είναι ότι άλλη τιμή έχει το slops, που στη συνέχεια περνάει από ειδική επεξεργασία, και άλλη το πετρέλαιο ως φορτίο. Κάπου εκεί διαφαίνεται μία σύγκρουση επιχειρηματικών συμφερόντων.
Δηλαδή ο Σαρωνικός κινδυνεύει με τεράστια ρύπανση κι αυτοί τσακώνονται για την τιμή.
Τελικά αποφασίστηκεότι το «Siros» θα ολοκληρώσει την απάντληση και θα κρατήσει το φορτίο στις δεξαμενές του για δύο ημέρες, έως ότoυ γίνει πραγματογνωμοσύνη για το εάν είναι slops ή κανονικό πετρέλαιο.
Εν πάση περιπτώσει υπάρχουν κι άλλα όμορφα στην ιστορία αυτή. Για παράδειγμα, αληθεύει το γεγονός ότι το πλοίο που θα ξεκινήσει την απάντληση κατασκευάστηκε το…1964; Είναι δηλαδή μόλις 53 ετών και συνεχίζει να κάνει δουλειές κανονικά; Ένα 53χρονο σκάφος θα πάει να βοηθήσει ένα 46χρονο στα ανοικτά του Πειραιά, δίπλα στο Αττικό Μέτωπο, δηλαδή στην ελληνική Ριβιέρα κι όλο αυτό το βλέπουμε φυσιολογικό;
Επίσης είναι φυσιολογικό το γεγονός ότι ακόμη δεν ξέρουμε πόσους τόνους μαζούτ είχε στα αμπάρια του το βουλιαγμένο σκάφος; Πόσοι διέρρευσαν στη θάλασσα, πόσοι είναι ακόμη στις δεξαμενές του, αν υπάρχει κίνδυνος να διαρρεύσουν και άλλοι τόνοι πετρελαίου, αν και πόσο ήταν λαθραίο;
Θα μας απαντήσει επιτέλους κάποιος ποιος το βούλιαξε, γιατί ήταν δύο άτομα πλήρωμα στο πλοίο και πώς ναυάγησε σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα χωρίς κανείς να το πάρει χαμπάρι;
Βεβαίως, η υπόθεση του λαθρεμπορίου καυσίμων είναι μείζονος σημασίας αλλά κανείς δεν ασχολείται μ’ αυτά. Όπως και το γεγονός ότι οι υποσχέσεις πως θα μπει το μαχαίρι στο κόκκαλο, θα ξεχαστούν τις επόμενες ημέρες.
ΠΗΓΗ Δημοσίευση: Σεπτεμβρίου 26, 2017 - Κατηγορία: ΑΠΟΨΕΙΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.