Ο Δήμος Κορινθίων πρωτοπορεί και ενισχύει τη χρήση νέων τεχνολογιών στις διοικητικές του δομές με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου - δημότη, «Νovoville».
Η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών πλευρών βρίσκεται στον πυρήνα των προσπαθειών που έχει καταβάλει η Δημοτική Αρχή από την αρχή της θητείας της.
Όραμα και στόχος μας είναι η Δημοτική Αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο μας.
Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει δραστικά την σχέση Δήμου - δημότη και έχουν βελτιστοποιήσει το επίπεδο της επικοινωνίας μεταξύ των δύο αυτών μερών.
Η ευρεία χρήση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων «smartphones» και του διαδικτύου αποτελούν τα καλύτερα μέσα για την άμεση καταγραφή από τους δημότες όλων των προβλημάτων που συναντούν στην καθημερινότητα τους και παράλληλα τη ζωντανή ενημέρωση των δημοτικών υπηρεσιών για τα σημεία αυτά, ώστε να δρομολογηθεί η επίλυση του προβλήματος με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Κορινθίων πρωτοπορεί με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και παρακολούθησης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου - δημότη, «Νovoville».
Ο δημότης αλλά και ο επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, δηλώνοντας τοποθεσία και τύπο του προβλήματος και επισυνάπτοντας μία φωτογραφία.
Στη συνέχεια, μπορεί να στείλει στις υπηρεσίες του Δήμου άμεσα και χωρίς κόστος ή γραφειοκρατικές διαδικασίες όλα τα ζητήματα που τον αφορούν.
Οι υπηρεσίες μας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των προβλημάτων του Δήμου, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκριση τους προς του πολίτες. Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο.
Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή μικρών δημοσκοπήσεων. Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την εφαρμογή Νovoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες μας και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που ο δημότης θα επιλέγει για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα.
Η εφαρμογή «Νovoville» είναι διαθέσιμη για «κατέβασμα» σε smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, εντελώς δωρεάν.
Ο Δήμαρχος Κορινθίων κ. Αλέξανδρος Πνευματικός δήλωσε σχετικά με τη χρήση του Νovoville από το Δήμο: «Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημα μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη κάνοντας ακόμα ένα βήμα στην συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου, του Δήμου μας.
Παράλληλα, έχουμε ανοίξει ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί.
Είμαι αισιόδοξος ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής του Δήμου μας».
Ο Δήμος Κορινθίων κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη.
Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής δημιούργησε τη «Γραμμή του Δημότη».
Η MyCallCenter, ένα εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο ανέλαβε τη καταγραφή τηλεφωνικών αιτημάτων σε διευρυμένο ωράριο, από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο .
Η Γραμμή του Δημότη διαχειρίζεται την ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας 2741120240 με όλους του πολίτες του Δήμου Κορινθίων
• Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα αιτήματα και παράπονα των πολιτών του Δήμου Κορινθίων και τα διαβιβάζει μέσω της novoville προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες.
• Κατευθύνει τους πολίτες/αιτήματά τους στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά.
• Καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των υποδομών του Δήμου καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών του.
• Παρακολουθεί την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων των πολιτών και ενημερώνει περιοδικά τη διοίκηση
• Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος.
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.